Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 16259 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 7
« Gepost op: 15-10-2006, 09:10:41 »
De drie overgebleven koppels liften vandaag verder, 600 km, naar het zuiden van India. Een lange reis! Vandaag valt er ook weer een amulet te verdienen. Hoe zal het Bart en Chimène vergaan, halen ze de eindstreep nog samen?! ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #1 Gepost op: 15-10-2006, 11:54:50 »
Helaas PE nu verder zonder Bas en Bob. Dat maakt het toch niet minder spannend hoor. Hoop dat Bart en Chimene nu niet eens bekvechten maar gewoon doorgaan tot de eindstreep in zicht is. Eerlijk gezegd vind ik dat Chimene zich een klein beetje aanstelt zoals vorige week. Ik las in een blad dat ze haar zoontje mee had? Weet natuulijk niet of dit waar is, maar als dat zo is dan had ze meer dan de andere koppels. Maar ik moet ook niet zo maar gaan mopperen op Chimene, het lijkt mij best wel moeilijk om aan dit programma mee te doen. Ik denk niet dat ik dat zal kunnen.

Dus go Bart en Chimene!!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #2 Gepost op: 15-10-2006, 14:48:56 »
bart en chimene ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #3 Gepost op: 15-10-2006, 15:54:33 »
Helaas PE nu verder zonder Bas en Bob. Dat maakt het toch niet minder spannend hoor. Hoop dat Bart en Chimene nu niet eens bekvechten maar gewoon doorgaan tot de eindstreep in zicht is. Eerlijk gezegd vind ik dat Chimene zich een klein beetje aanstelt zoals vorige week. Ik las in een blad dat ze haar zoontje mee had? Weet natuulijk niet of dit waar is, maar als dat zo is dan had ze meer dan de andere koppels.


 ::oink:: ::oink:: ::oink::
Als dat zo is, dan vind ik dat echt be-la-che-lijk.
Maar dan had ze toch ook niet naar huis hoeven bellen?

Waar heb je dat eigenlijk gelezen?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #4 Gepost op: 15-10-2006, 16:41:18 »
Kid, in de story, als je trouwens kijkt in het archief van Pe staat het ook vermeld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #5 Gepost op: 15-10-2006, 16:42:56 »
Sorry aanvulling KD bij "onderlinge ruzies en frustaties"

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #6 Gepost op: 15-10-2006, 17:58:34 »
Er zijn dus nog 3 koppels over.

Bart en Chiméne
Pieter en Regina
Hanna en Terence.

Mijn prognose voor vanavond:

1) Pieter en Regina (verdienen wéér een evt. vrijstelling)
2) Hanna en Terence (gaan zoals vanouds weer erg snel, maar halen het nét niet doordat hun chauffeur eerst iets moet doen)
3) Bart en Chiméne (stoppen halverwege de etappe door overenthousiasme van Bart, Chiméne breekt en worden dus automatisch laatste)

Zo denk ik erover ;D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #7 Gepost op: 15-10-2006, 18:36:03 »
Ik verheug me niet echt meer op de uitzending, de kanjers zijn weg.
Natuurlijk ga ik wel kijken maar t enthousiasme is weg.
Ik verheug me meer op Het Blok maar daar is geen forum van.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 7
« Reactie #8 Gepost op: 15-10-2006, 18:46:30 »
Ik verheug me niet echt meer op de uitzending, de kanjers zijn weg.
Natuurlijk ga ik wel kijken maar t enthousiasme is weg.

Weet niet wie jouw kanjers waren... maar er zitten echt nog wel kanjers in hoor ::tandpastasmiley::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #9 Gepost op: 15-10-2006, 18:52:32 »
Ja snap ik wel en je hebt ook wel gelijk ik was echt voor Bas en Bob de rest deed me niks en nu kan ik daar heel moeilijk kanjers uithalen. Maar we zullen vanavond weer zien misschien veranderd dan mijn mening.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 7
« Reactie #10 Gepost op: 15-10-2006, 19:01:07 »
Ja snap ik wel en je hebt ook wel gelijk ik was echt voor Bas en Bob de rest deed me niks en nu kan ik daar heel moeilijk kanjers uithalen. Maar we zullen vanavond weer zien misschien veranderd dan mijn mening.

Ik snap je wel! :D Het was ook zeker een leuk koppel! Persoonlijk vind ik Pieter & Regina gewoon goed en Bart & Chimène wel lekker vuurwerk. Ik heb eigenlijk niks met Hanna & Terence.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #11 Gepost op: 15-10-2006, 19:11:02 »
Als het kon zou ik nu kiezen voor Regina en Bart.
Maar ja... t kan niet

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 7
« Reactie #12 Gepost op: 15-10-2006, 19:21:23 »
Sorry aanvulling KD bij "onderlinge ruzies en frustaties"

Bedankt!  ::ok::

Nou, ik vind het dus inderdaad belachelijk. Dat ze nog zo zit te zeuren en te janken terwijl haar zoontje nota bene gewoon meereist:  ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::
Wat een slap gedoe zeg; er wordt gedaan alsof iedereen zijn familie al die tijd moet missen (wat me niet meer dan logisch zou lijken), maar dat is dus in feite een farce.  >:( ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Aflevering 7
« Reactie #13 Gepost op: 15-10-2006, 19:32:54 »
Dat ze nog zo zit te zeuren en te janken terwijl haar zoontje nota bene gewoon meereist: 

Ben ik met je eens! Denk dat ze gewoon snel emotioneel en opvliegerig is. En ze is ook de enige die haar kindje meeheeft, dus wat klaagt ze nog, zou je dan denken idd.
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline floro

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #14 Gepost op: 15-10-2006, 19:49:07 »
Ben ik met je eens! Denk dat ze gewoon snel emotioneel en opvliegerig is. En ze is ook de enige die haar kindje meeheeft, dus wat klaagt ze nog, zou je dan denken idd.
Ik geloof er niets van, dat blad schrijft maar wat. Je gelooft toch niet echt dat de organisatie dat risico loopt een kind van 3 mee te nemen.

quote gefixed

« Laatst bewerkt op: 16-10-2006, 07:17:28 door Bakkertje »

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #15 Gepost op: 15-10-2006, 20:07:16 »
Welke moeder zou dat doen? In een spel meespelen en dan  je kind aan t lot van vreemden overlaten? Of is haar man ook meegeweest?Kindermeisje misschien?
pfffffffffffffffffffffff

Offline poentje

  • Winnaar pool ER 2013
  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #16 Gepost op: 15-10-2006, 20:48:15 »
Je moet niet alles geloven wat je leest. Story nb. Geen van de deelnemers hadden familie of kinderen mee.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #17 Gepost op: 15-10-2006, 22:43:54 »
de productie gaat niet een kind meeslepen lijkt me.. die hebben het al druk genoeg met hun eigen zaken.

ik ben echt zo fan van pieter en regina, lekker blij doen met die bevolking enzo. alsof ze een relaxed vakantietripje maken.

Offline Meekijker

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #18 Gepost op: 16-10-2006, 02:19:26 »
Laat het aan Hanna en Terrence over om vanuit een brakke positie laag te spelen en een rit te regelen voor de volgende dag waardoor ze een amulet van 10.000 euro hebben gewonnen...  ::). Ze schromen echt geen enkel middel om verder te komen. Ik had ook wel verwacht dat daar regels voor waren, ik bedoel, had dit een eliminatie-etappe geweest dan hadden ze met die lift vrijwel zeker kunnen maken dat ze niet zouden afvallen. Lijkt haast alsof de programmaleiding het ook wel leuk vindt dat 2 jonge vrouwen veel in beeld komen.
Hopelijk liggen ze er volgende keer uit, naar mijn mening verdienen ze het niet om in de finale te zitten.

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #19 Gepost op: 16-10-2006, 06:46:31 »
Er zijn dus nog 3 koppels over.

Bart en Chiméne
Pieter en Regina
Hanna en Terence.

Mijn prognose voor vanavond:

1) Pieter en Regina (verdienen wéér een evt. vrijstelling)
2) Hanna en Terence (gaan zoals vanouds weer erg snel, maar halen het nét niet doordat hun chauffeur eerst iets moet doen)
3) Bart en Chiméne (stoppen halverwege de etappe door overenthousiasme van Bart, Chiméne breekt en worden dus automatisch laatste)

Zo denk ik erover ;D

:( , alles fout