Auteur Topic: Aflevering 6  (gelezen 26549 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #40 Gepost op: 10-10-2006, 21:12:35 »
Nou, de beste stuurlui staan elkaar weer op de wal te verdringen, dat blijkt maar weer. Hele analyses waaruit moet blijken wat een jankerd en een loser iemand als Bob is, bezien door de ogen van waarschijnlijk dikbuikige televisiekijkers met een glaasje prik in de ene en een zakje chips in de andere hand. Hoe minder iemand heeft meegemaakt, hoe gemakkelijker het leven lijkt natuurlijk. Wat dat betreft zeggen de stupide bijdrages hier meer over de schrijvers ervan dan over Bob, dus laat verder maar (dit tot degenen die in staat zijn tot wat genuanceerdere gedachtengangen ;)).

Overigens: er was een enorm verschil tussen Bob en Maxim. Niet wat betreft het er doorheen zitten, maar wat betreft de manier waarop ze ermee om gingen. Bob voelde zich echt schuldig tegenover Bas en liet dat ook blijken. Maxim deed net alsof het verschrikkelijk lollig was wat hij deed en hield geen seconde rekening met Guido. Sterker: hij zette hem volledig voor schut. Niet het opgeven vormt een verschil tussen deze twee, maar hun waardigheid.

Snap je dat heus niet Willemson? En snap je nog steeds niet wat het nou precies is wat jou als middenmoter-des-levens in staat stelt om juichend voor tv topsporters aan te moedigen en je olijk in het oranje te steken? Daarvoor zijn offers nodig waarvan jij niet eens kan dromen. Matig je daarover dus ook maar geen meninkje aan, wil je?

P.s.: Ik zie net dat je 15 bent. Sorry. Dan mag je aanmatigende meninkjes hebben. Had ik ook.
Ach, misschien heb je wel gelijk. Maar ik hou nog steeds niet van opgevers.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #41 Gepost op: 10-10-2006, 21:20:15 »
Ach, misschien heb je wel gelijk. Maar ik hou nog steeds niet van opgevers.

Wees dan alsjeblieft niet te hard voor jezelf als het jou nog eens overkomt ;).

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #42 Gepost op: 10-10-2006, 21:22:27 »
Tjee Willemson sorry ik had ook niet door dat je pas 15 bent. Dat veranderd mijn mening over je harde oordeel ook.
Ik zal wel proberen daar voortaan wat rekening mee te houden. ::joehoe::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #43 Gepost op: 10-10-2006, 21:32:04 »
Jullie mogen me best afzijken hoor, kan ik wel tegen, want het gebeurd hier vaker ;)

Wees dan alsjeblieft niet te hard voor jezelf als het jou nog eens overkomt ;).
Moet ik eerst maken dat ik meedoe aan zo'n programma ;)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 6
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2006, 21:46:03 »
Jullie mogen me best afzijken hoor, kan ik wel tegen, want het gebeurd hier vaker ;)

Wie kaatst kan de bal verwachten, en soms wel meer dan één bal.  ;D Zoals ook op het ER forum al bleek, kan Willemson de laatste tijd op nogal wat kritiek rekenen de laatste tijd. Het is echt uit de kunst, zoals je iedereen tegen je in het harnas weet te jagen!!!  ::rofl::  ;)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 6
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2006, 21:48:30 »
Wie kaatst kan de bal verwachten, en soms wel meer dan één bal.  ;D Zoals ook op het ER forum al bleek, kan Willemson de laatste tijd op nogal wat kritiek rekenen de laatste tijd. Het is echt uit de kunst, zoals je iedereen tegen je in het harnas weet te jagen!!!  ::rofl::  ;)
Mensen hebben gewoon een kort lontje tegenwoordig. Je ziet het bij Pim Fortuyn en Theo van Gogh, je mag geen mening meer verkondigen want dan krijg je allemaal commentaar over je heen. Binnenkort verwacht ik ook te zijn geliquideerd ::)

Nee, maken jullie je maar geen zorgen hoor, mij pest je niet zomaar weg met commentaar hoor ;)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #46 Gepost op: 10-10-2006, 22:13:25 »
Jullie mogen me best afzijken hoor, kan ik wel tegen, want het gebeurd hier vaker ;)
Moet ik eerst maken dat ik meedoe aan zo'n programma ;)
Jammer dat het ziet als afzeiken. Dat was in mijn geval niet zo nl. Ik heb zelf kids van jou leeftijd en die begrijpen ook niet altijd dat opgeven niet persé negatief hoeft te zijn.
Van wegpesten is hier helemaal geen sprake

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2006, 06:48:20 »
Tuurlijk mag iedereen zijn/haar mening verkondigen, echter de manier waarop is soms misschien niet zo goed gekozen.
Daarnaast is het niet nodig om elkaar als forummer af te gaan kraken, daar bereik je weinig mee...daarom stel ik voor dat we weer overgaan tot de orde van de dag en de discussie in dit topic weer te laten gaan over aflevering 6.

 ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2006, 15:23:00 »
Jullie mogen me best afzijken hoor, kan ik wel tegen, want het gebeurd hier vaker ;)
Moet ik eerst maken dat ik meedoe aan zo'n programma ;)

Afzeiken zal ik hoe dan ook niemand. Ik bedoel ook niet zozeer dat je van boterkoek bent als je 15 bent, maar wel.... met de wijsheid in pacht schreef ik haast, maar ik besef ineens dat ik nu ook wel erg de wijsheid in pacht zit te hebben ::rofl::. Wat ik bedoel is, dat je op je 15e wat onstuimiger bent en minder geconfronteerd nog met eigen vervelende gebrekjes en onverwachte momenten waarin je jezelf tegenvalt, waardoor je mening over anderen harder is. Op je 41e ben je voor jezelf en anderen al zo vaak keihard door de mand gevallen dat je wat bescheidener bent in het oordelen. Medailles blijken heus altijd twee kanten te hebben, dat spreekwoord bestaat niet voor niets. Och, was ik maar weer 15 denk ik soms. Maar niet al te vaak ;).

Zo, en dan ga ik nu mijn grijze haren kammen  :P.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2006, 15:26:53 door Starry Night »

Offline karic

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #49 Gepost op: 11-10-2006, 21:42:13 »
Nou, de beste stuurlui staan elkaar weer op de wal te verdringen, dat blijkt maar weer. Hele analyses waaruit moet blijken wat een jankerd en een loser iemand als Bob is, bezien door de ogen van waarschijnlijk dikbuikige televisiekijkers met een glaasje prik in de ene en een zakje chips in de andere hand. Hoe minder iemand heeft meegemaakt, hoe gemakkelijker het leven lijkt natuurlijk. Wat dat betreft zeggen de stupide bijdrages hier meer over de schrijvers ervan dan over Bob, dus laat verder maar (dit tot degenen die in staat zijn tot wat genuanceerdere gedachtengangen ;)).


P.s.: Ik zie net dat je 15 bent. Sorry. Dan mag je aanmatigende meninkjes hebben. Had ik ook.

Oh..nou ik ben 48 en behoor volgens jou tot de beste stuurlui.. over aanmatigende trekjes gesproken, gezien bovenstaande quote.
Ben jij weleens in India geweest? Ik wel, en ondanks dat ik weet wat ze daar meemaken vind ik het toch een jankerd. Maar dat vind ik hem ook met schaatsen dus wat dat betreft blijft ie zichzelf.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #50 Gepost op: 11-10-2006, 22:34:16 »
Oh..nou ik ben 48 en behoor volgens jou tot de beste stuurlui.. over aanmatigende trekjes gesproken, gezien bovenstaande quote.
Ben jij weleens in India geweest? Ik wel, en ondanks dat ik weet wat ze daar meemaken vind ik het toch een jankerd. Maar dat vind ik hem ook met schaatsen dus wat dat betreft blijft ie zichzelf.

Sommige mensen leren nooit, ook al worden ze 100 ;). Ik vind het in ieder geval razend knap om op basis van televisiebeelden, opgenomen in een land waar jij ooit een vakantie hebt doorgebracht zo'n uitgekristaliseerde mening te kunnen hebben over een topsporter en zijn motieven. Maar wacht, wie weet heb jij ook weleens op de schaatsen gestaan en weet je dus ook precies wat dát is?

Leeftijd is geen garantie voor intelligentie, dat heb ik nergens beweerd. Wat mij betreft heeft Willemson een excuus voor zijn boude uitspraken i.v.m. zijn prille leeftijd, dat wel. En jij? Nou ja, jij bent in India geweest nietwaar? Dan weet je dus precies hoe de vork in de steel zit ::hypocriet::.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2006, 22:37:11 door Starry Night »

Offline karic

  • Forumlid
Re: Aflevering 6
« Reactie #51 Gepost op: 12-10-2006, 18:28:40 »
Sommige mensen leren nooit, ook al worden ze 100 ;). Ik vind het in ieder geval razend knap om op basis van televisiebeelden, opgenomen in een land waar jij ooit een vakantie hebt doorgebracht zo'n uitgekristaliseerde mening te kunnen hebben over een topsporter en zijn motieven. Maar wacht, wie weet heb jij ook weleens op de schaatsen gestaan en weet je dus ook precies wat dát is?

Leeftijd is geen garantie voor intelligentie, dat heb ik nergens beweerd. Wat mij betreft heeft Willemson een excuus voor zijn boude uitspraken i.v.m. zijn prille leeftijd, dat wel. En jij? Nou ja, jij bent in India geweest nietwaar? Dan weet je dus precies hoe de vork in de steel zit ::hypocriet::.

Fijn dat jij zo blij met jezelf bent.. ::ok:: ;D

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #52 Gepost op: 12-10-2006, 22:08:28 »
Ik ben zo benieuwd hoe aflevering 7 zal gaan verlopen.
Ik verheug me al op zondag ::jaja::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 6
« Reactie #53 Gepost op: 19-10-2006, 19:29:24 »
Fijn dat jij zo blij met jezelf bent.. ::ok:: ;D
Waar precies heb ik het over mezelf? Ik had het over jou :P.