Auteur Topic: irritantste koppel  (gelezen 13966 keer)

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste koppel
« Reactie #20 Gepost op: 9-10-2006, 09:02:27 »
Nee, weet haast wel zeker dat het Maxim Hartman was. Heb er ooit een stukje van gezien op tv tijdens het zappen en ik dacht: welke **kel doet nou zoiets.
En toen gaan kijken wie dat was.. Heb eergisteren nog ff op internet zitten zoeken, maar kan er niets van vinden verder.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: irritantste koppel
« Reactie #21 Gepost op: 9-10-2006, 11:21:47 »

Wel goed gekozen koppel.

Dat heb ik met Bas en Bob.
Ik vraag me ook nog steeds af met welke instelling Joep en Marian aan PE zijn begonnen. Ze voelden zich duidelijk beschaamd om overal voor te vragen, ik heb ze ook niet zien "beesten" als Bart met dat graven en zelfs niet de "Hanna en Terence" aanpak zien proberen. Dus leek het meer een soort vakantie uitstraling te hebben en dat is wel irritant om te zien in zo'n programma.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste koppel
« Reactie #22 Gepost op: 9-10-2006, 16:23:38 »
Nee, weet haast wel zeker dat het Maxim Hartman was. Heb er ooit een stukje van gezien op tv tijdens het zappen en ik dacht: welke **kel doet nou zoiets.
En toen gaan kijken wie dat was.. Heb eergisteren nog ff op internet zitten zoeken, maar kan er niets van vinden verder.

Ik weet bijna zeker dat Heinz gelijk heeft en dat het Rob Muntz was. Maar misschien zijn ze allebei wel zo gek, kan ook natuurlijk.