Auteur Topic: irritantste koppel  (gelezen 13965 keer)

Offline paard

  • Forumlid
irritantste koppel
« Gepost op: 1-10-2006, 23:18:18 »
Ik begin me af te vragen of we niet een topic moeten gaan maken over het irritantste koppel?



(edit: titel aangepast)
« Laatst bewerkt op: 6-10-2006, 18:56:48 door Stormpie »

Offline paard

  • Forumlid
Re: irritantste kopel
« Reactie #1 Gepost op: 1-10-2006, 23:23:26 »
Ik vind die 2 dames echt irri! Wat een gemene wijven zeg!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: irritantste kopel
« Reactie #2 Gepost op: 1-10-2006, 23:32:14 »
Nou ik vind ze eigenlijk allemaal erg leuk. Begin steeds meer lol te krijgen in Pieter Storms ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste kopel
« Reactie #3 Gepost op: 2-10-2006, 17:13:07 »
Ik begin me af te vragen of we niet een topic moeten gaan maken over het irritantste koppel?

Ja ik doe mee, mijn irritantste koppel is Hanne en Terence, ongelooflijk wat een stomme dames zeg. Als actrice al niets waard, maar als koppel in PE gaan ze over lijken BAH!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: irritantste kopel
« Reactie #4 Gepost op: 2-10-2006, 17:20:25 »
Als je het vergelijkt met mensen uit de vorige series zitten er echt niet heel irritante tussen

Offline paard

  • Forumlid
Re: irritantste kopel
« Reactie #5 Gepost op: 2-10-2006, 21:46:01 »
Ja die Storms maakt er een mooi verhaal van, alleen denk ik dat hij heel erg veel te danken heeft aan Regina, die regelt erg vaak de goede liften, als ik het goed zie. ::ok::

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: irritantste kopel
« Reactie #6 Gepost op: 3-10-2006, 15:20:14 »
Ben ook niet echt fan van de dames. Ik denk dat Pieter en Regine ver gaan komen.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: irritantste kopel
« Reactie #7 Gepost op: 4-10-2006, 10:33:13 »
Als je het vergelijkt met mensen uit de vorige series zitten er echt niet heel irritante tussen

mee eens

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste kopel
« Reactie #8 Gepost op: 6-10-2006, 17:40:43 »
Hanna en Terence minst favoriet

Offline Ralph21

  • Forumlid
Re: irritantste kopel
« Reactie #9 Gepost op: 6-10-2006, 18:10:25 »
Ik vind Bart en Chimene de meest irritante deelnemers

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: irritantste kopel
« Reactie #10 Gepost op: 6-10-2006, 18:10:42 »
Ik vind Bart en Chimene de meest irritante deelnemers

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: irritantste kopel
« Reactie #11 Gepost op: 6-10-2006, 18:51:59 »
Ik ben ook geen fan van Bart & Chimene. Maar Hanna & Terence kunnen ook behoorlijk gemeen uit de hoek komen.
First you go backwards, but then forwards again

Offline floro

  • Forumlid
Re: irritantste koppel
« Reactie #12 Gepost op: 6-10-2006, 19:43:29 »
Je kunt Bart en Chimene niet betrappen op iets gemeens ten opzichte van een ander koppel dit in tegen stelling tot ons dameskoppel.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: irritantste koppel
« Reactie #13 Gepost op: 6-10-2006, 20:22:16 »
Je kunt Bart en Chimene niet betrappen op iets gemeens ten opzichte van een ander koppel dit in tegen stelling tot ons dameskoppel.
Het gaat ook niet over gemeen, het gaat over irritant, en twee mensen die constant zitten te flippen vind ik behoorlijk irritant

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: irritantste koppel
« Reactie #14 Gepost op: 6-10-2006, 22:28:21 »
Chimène is de 'irritantste' deelneemster, naar mijn mening. Dat gezever de hele tijd dat zij van alles heeft meegemaakt en Bart niks... En ook dat ze de hele tijd tegen Bart roept: Rustig nu! Alsof hij een hondje is. Als iemand de hele tijd 'rustig nu' tegen je roept, dan wordt je er alleen maar opgefokter door.
Verder vind ik dat Chimène gewoon erg vaak onredelijk tegen Bart doet, ze lijkt een erg groot ego te hebben.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: irritantste koppel
« Reactie #15 Gepost op: 6-10-2006, 23:29:44 »
Chimène is de 'irritantste' deelneemster, naar mijn mening. Dat gezever de hele tijd dat zij van alles heeft meegemaakt en Bart niks... En ook dat ze de hele tijd tegen Bart roept: Rustig nu! Alsof hij een hondje is. Als iemand de hele tijd 'rustig nu' tegen je roept, dan wordt je er alleen maar opgefokter door.
Verder vind ik dat Chimène gewoon erg vaak onredelijk tegen Bart doet, ze lijkt een erg groot ego te hebben.
Bart zelf heeft anders ook een flink ego hoor...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste koppel
« Reactie #16 Gepost op: 7-10-2006, 15:05:44 »
Chìmene vind ik in ieder geval het negatiefste overkomen, zo'n bijstandsmoeder die in geen enkel programma meer aan de bak komt en dus blij zou moeten zijn met deze kans....
Ze denkt dat ze mensenkennis heeft, spiritueel is maar laat dit niet zien getuige haar mening over de mentale eigenschappen van een topsporter zoals Bart.

Maxim kende ik voor dit programma niet en ik hoef hem niet beter te leren kennen, wat een loser zeg! Die mentaliteit!!!

Dit duo zou voor mij het irritantste zijn, tis maar goed dat ze die 2 niet als koppel hebben laten racen.

Hanna en Terence hebben wel irritante trekjes maar die zitten helemaal in het spel en draven soms iets door...Wel goed gekozen koppel.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: irritantste koppel
« Reactie #17 Gepost op: 7-10-2006, 18:24:33 »
Maxim heeft een keer als Hitler verkleed met bijpassend snorretje in Duitsland of Oostenrijk op een openbare plek gestaan en daarna ondervroeg hij de mensen daar. Is ook veel kritiek op gekomen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: irritantste koppel
« Reactie #18 Gepost op: 7-10-2006, 21:07:44 »
Maxim heeft een keer als Hitler verkleed met bijpassend snorretje in Duitsland of Oostenrijk op een openbare plek gestaan en daarna ondervroeg hij de mensen daar. Is ook veel kritiek op gekomen.
Ja die caberetiers van tegenwoordig, het moet allemaal steeds gekker anders vind het publiek het niet leuk meer. Maar dit gaat wel erg ver.

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: irritantste koppel
« Reactie #19 Gepost op: 8-10-2006, 19:16:43 »
Maxim heeft een keer als Hitler verkleed met bijpassend snorretje in Duitsland of Oostenrijk op een openbare plek gestaan en daarna ondervroeg hij de mensen daar. Is ook veel kritiek op gekomen.

Ben je nu niet in de war met Rob Muntz?