Auteur Topic: Aflevering 5  (gelezen 4457 keer)

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Aflevering 5
« Gepost op: 30-09-2006, 21:53:34 »
Morgen alweer de vijfde aflevering... Er zijn nu nog 4 koppels in de race die morgen weer kans maken op een amulet en...

wie mag de rode stopvlag gebruiken?!
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #1 Gepost op: 30-09-2006, 23:09:25 »
Tja voor mij geen moeilijke vraag Megan. Bob en Bas natuulijk, zij hebben het gewoon verdiend, nog niet eerder gewonnen dus van mij mogen ze.

Bob en Bas go for it.......  ::bravo:: ::love:: ::zwaai::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 5
« Reactie #2 Gepost op: 30-09-2006, 23:20:51 »
De rode stopvlag is gewoon heel erg oneerlijk bij dit systeem zonder rangschikking. Als je de vlag hebt moet je eigenlijk gewoon winnen.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #3 Gepost op: 1-10-2006, 22:52:03 »
Ik heb mij groen en geel geergerd aan die Terence wat een bitch zeg! Echt waar ik hoop dat ze er snel uit liggen. Ik ben voor Bas en Bob maar als die het niet gaan halen mag de rest er voor gaan maar hun gun ik het echt niet!!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #4 Gepost op: 1-10-2006, 23:20:23 »
Tja en ik denk dat Terence het nog niet eens door heeft, ze maakt zich wel erg onpopulair op deze manier.

Offline paard

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #5 Gepost op: 1-10-2006, 23:20:44 »
Ja die grieten zijn echt een stel bitchen zeg. Gaan over lijken. En volgens mij keek ze,Terence, onder het blinddoek door tijdens die proef met de Olifanten

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 5
« Reactie #6 Gepost op: 2-10-2006, 10:01:45 »
Ik blijf dat fanatisme van Bart steeds wel mooi vinden om te zien. Kist open... hoppa aan de kant met die slang! Alleen bleven ze te lang bezig met dat afvlaggen, volgens mij. Daardoor kon je dus ook echt zien hoeveel energie je zoiets kost en dat breekt je vroeg of laat wel op. Maar als ik het goed gezien had zou Chimène toch Hanna en Terence afvlaggen? Bart had ze gezien en riep dat naar haar. Deed ze dus niet maar dat weerhield haar er dus niet van om later in het safaripark een keer of tig dat Bart te verwijten. Zij had toch de vlag?! En dan van Hanna nog iets zeggen over onbetrouwbaar, ze verdraait zelf de feiten dus ook.

Ik snap heus wel dat als je een actrice ziet dat ze dan een rol speelt maar ik krijg dan toch altijd wel een bepaald beeld van zo'n iemand. Zo had ik altijd van Terence altijd wel een hoge pet op. Maar nu in deze Express zie ik een hele andere kant van haar en daar moet ik best even van slikken. Vond het echt jammer om te zien dat ze de twee jongens lieten barsten nadat daarvoor Bob ze de bus hadden ingeholpen. En ook dat ze "heel beleefd" dank je wel zei tegen de lift en gelijk erachteraan "oprotten" zei nadat ze de deur dicht had gedaan. Ik kreeg er een beetje een nare smaak van in mijn mond.

Bas en Bob doen het goed. Bas heeft wel dat beetje dat "ja maar, maar toch" gedraai altijd, maar deze twee presteerden prima gisteren. Ook al hebben ze dan zelf zowat niets op zak, toch even iets geven aan die bedelaar. Goeie jongens. Mogen van mij wel winnen. Maar dat zal wel niet gebeuren als je ziet hoe je vooruit komt in het spel zoals Pieter dat doet. Het is toch een op en top Hollander en Regina maar rond proberen te pimpen. Maar ja, zoiets werkt wel. Dat zie je dus ook aan Hanna en Terence. En dat is jammer.

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 5
« Reactie #7 Gepost op: 2-10-2006, 15:34:21 »
Tijdens de aflevering vroeg ik me maar één ding af:

Wie draagt de rugzakken van Pieter en Regina ?

Op het moment dat ze proberen te ontkomen aan Chimene (en haar rode vlag) en later op zoek naar een overnachtingsadres lopen ze zonder bagage ! Heeft Pieter het voor elkaar gekregen dat het productieteam hun bagage vervoerd ?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 5
« Reactie #8 Gepost op: 2-10-2006, 16:29:20 »
hahaha ik sta er niet van te kijken die man krijgt bijna iedereen zo gek dus waarom het team niet? ::rofl::
Was mij niet opgevallen... goed gezien!!!