Auteur Topic: *SPOILERs* (plaats hier je eventuele spoilers)  (gelezen 3144 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
*SPOILERs* (plaats hier je eventuele spoilers)
« Gepost op: 24-09-2006, 22:51:55 »
Is het jullie vandaag ook opgevallen dat in bijna alle voorstukjes spoilers zaten?

Eerst het voorstukje dat kwam voor het reclameblok halverwege de proef. Daar zag je Bas gestrest in een auto zitten. Toen was het voor mij dus al duidelijk dat Bart en Chimene de proef en de vrijgeleide hadden gewonnen.

En dan het voorstukje van volgende week. Ik weet al vrijwel zeker wie de stopvlag wint. Ik twijfel nog een heel klein beetje tussen twee koppels. Maar ik weet ook al vrijwel zeker welke twee koppels de stopvlag niet winnen.  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 27-09-2006, 06:44:30 door Bakkertje »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Spoilers in voorstukjes
« Reactie #1 Gepost op: 24-09-2006, 22:53:23 »
Je hebt helemaal gelijk. Echt jammer dat ze dat deden, want het was overduidelijk dat Bas&Bob de proef verloren.

En inderdaad ik weet al zo onderhand wie de stopvlag krijgt en wie zeker niet.
First you go backwards, but then forwards again

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Spoilers in voorstukjes
« Reactie #2 Gepost op: 26-09-2006, 19:04:27 »
 :o

Ja idd jammer van die spoilers. Volgende week is dus al bekend wie in de proef meespelen waaronder mijn favo mannen ::bravo:: Maar zo wordt het wel minder spannend.

Ik vond de proef van maandag daarom ook niet spannend meer omdat ik had begrepen dat Bas en Bob de proef niet zouden winnen.

Maar goed wie weet gaat dit nu niet meer gebeuren?