Auteur Topic: dvd's oudere seizoen PE  (gelezen 6955 keer)

Offline Lautjelau

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
dvd's oudere seizoen PE
« Gepost op: 4-09-2006, 12:11:02 »
Na heel lang alleen maar de berichten te hebben gelezen, nu dan eindelijk mijn eerste bericht op het forum. Wees a.u.b. ook niet te hard voor me als dit onderwerp hier misschien niet thuis hoort omdat het niet over PE VIPS gaat, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
Ik zou heel graag seizoen 2 van PE op dvd willen. Uiteraard zal ik de verzendkosten en kosten van de dvd's vergoeden. Of misschien dat iemand weet waar ik ze online kan vinden.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
BIG thanks!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2006, 16:52:02 »
Past hier ook hoor ::jaja::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #2 Gepost op: 5-09-2006, 21:45:25 »
Na heel lang alleen maar de berichten te hebben gelezen, nu dan eindelijk mijn eerste bericht op het forum. Wees a.u.b. ook niet te hard voor me als dit onderwerp hier misschien niet thuis hoort omdat het niet over PE VIPS gaat, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
Ik zou heel graag seizoen 2 van PE op dvd willen. Uiteraard zal ik de verzendkosten en kosten van de dvd's vergoeden. Of misschien dat iemand weet waar ik ze online kan vinden.
Ik hoop dat iemand me verder kan helpen.
BIG thanks!

beste "Lautjelau",
als trouwe bezoeker kan ik je melden dat er regelmatig allerlei zaken de reveu passeren die niet echt met dit of vorig jaar te maken hebben!!! Sterker nog ik ben één van de kandidaten van PE2 en post nog regelmatig op deze site. Maar ik kan je helpen door mijn dvd's te vermeerderen. Dus bericht me maar even privé en k'regel 't een  en ander voor je. Zal niet op echt korte termijn worden dus je zal ff geduld moeten hebben, ga nog even een stukje reizen maar zo voor de kerst heb je ze. 't Zijn er voor alle duidelijkheid wel 6 in totaal, op elke dvd 2 afleveringen. 'k lees het wel.
doeg rinck

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #3 Gepost op: 8-09-2006, 19:23:01 »
Rinck??

Zou je ze niet kunnen uploaden via RN?  :-X

Offline chrest789

  • Forumlid
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #4 Gepost op: 11-10-2006, 11:05:20 »
Ook wij zijn al heel lang op zoek naar de DVD's van PE2.
Wij hebben van vrienden van ons de DVD's van PE1 gekregen en waren er snel heel enthousiast over, maar op dat moment was PE2 al in volle gang. Wij hebben daar dus echt helemaal niks van gezien, gingen er ook vanuit dat we, als het programma afgelopen was, de DVD's gewoon zouden kopen. En ohjee wat kwamen wij toen bedrogen uit. ::ohno:: Al onze pogingen om ze nog via anderen te krijgen zijn gestrand, dus ik hoop toch zo dat iemand ons daar nog aan kan helpen.

Bij voorbaat al onze zeer hartelijke dank.

Groetjes Herman en Christl

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #5 Gepost op: 11-10-2006, 15:18:16 »
Op de nieuwsgroepen zijn de eerste 3 seizoenen te downloaden.

http://pekingexpress.realitynet.org/forum/index.php?topic=26495.0 voor meer informatie. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline chrest789

  • Forumlid
Re: dvd's oudere seizoen PE
« Reactie #6 Gepost op: 11-10-2006, 23:52:53 »
Bedankt voor je antwoord, ik zal het even gaan bekijken.



Edit:
Ik kan in het PE archief wel een verslag e.d. vinden van 2004, maar waar de afleveringen te downloaden zijn zie ik niet (ben hier ook nog niet echt zo bekend dus daar zal het wel aan liggen). :-[
« Laatst bewerkt op: 12-10-2006, 10:43:18 door chrest789 »