Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 90865 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #20 Gepost op: 8-09-2006, 19:21:41 »
Zijn de afleveringen van seizoen 2 wél of niet beschikbaar?

Maar erg bedankt voor de aflevering(en)!!

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #21 Gepost op: 9-09-2006, 10:10:11 »
Als ik wil downloaden krijg ik te zien dat het niet mogelijk is omdat niet geregistreerde leden niet meer dan 3 per week kunnen downloaden.. ik heb er nog maar 1 gedownload ?

HELP MIJ :|

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #22 Gepost op: 9-09-2006, 11:18:54 »
Als ik wil downloaden krijg ik te zien dat het niet mogelijk is omdat niet geregistreerde leden niet meer dan 3 per week kunnen downloaden.. ik heb er nog maar 1 gedownload ?

HELP MIJ :|

Ik ken de fout op zich niet maar volgens mij geef je zelf al het antwoord op je vraag... ::) Als niet lid van de site waar de tracker staat, mag je blijkbaar niet meer dan 3 keer per week downloaden. Er staat dus niet dat je max. 3 files mag downloaden. Dus voor de volgende keer weet je dan dat je binnen 3 sessies de file binnen moet hebben. ;D

Ik blijf de file voorlopig nog wel aanbieden hoor. Dus volgende week heb je gewoon nog kans de file te downloaden. ::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #23 Gepost op: 10-09-2006, 16:57:23 »
Nee, ik geloof niet dat dat het is.. het is heelr aar.. nu opent die gewoon die dominoid site.. sorry voor de reclame.. maar in dit geval hebben we er allmeaal wat aan.. toch? :p

Ik zie deze week wel even aan.. anders ga ik er maar vanuit dat één van jullie mij kan helpen met desnoods de dvd te branden voor me tegen een vergoeding :)

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #24 Gepost op: 10-09-2006, 17:01:59 »
Blijven jullie wel seeden (de file aanbieden) ook al heb je de hele file al binnen? Ik ben lang niet altijd online en dan wordt het voor anderen wel heel moeilijk de file binnen te halen. :-\\

Toen ik ging downloaden wastie ook heel lang rood, maar nu heb ik 'm en mn Azureus staan constant aan! ;)
The sun came up and reality set in.

Offline caesu

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #25 Gepost op: 10-09-2006, 18:44:16 »
ik adviseer om de torrents bij de volgende afleveringen meteen ook aan te bieden op grote torrent-indexen zoals http://www.mininova.org en http://www.torrentspy.com/.

hierdoor zullen meer mensen Peking Express kunnen downloaden en zonder last te hebben van de '3 torrents voor niet-geregistreerde leden regel' van Demonoid.com
en als meer mensen het downloaden komen er ook meer seeders, kleinere kans dat de torrent snel zonder seeders komt te zitten.

voor de duidelijkheid:
http://www.mininova.org en http://www.torrentspy.com/ zijn geen torrent-trackers zoals Demonoid, enkel torrent-indexen die torrent bestanden aanbieden.
« Laatst bewerkt op: 10-09-2006, 18:54:16 door caesu »

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #26 Gepost op: 10-09-2006, 19:16:05 »
vind ik een goed idee :)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #27 Gepost op: 10-09-2006, 23:18:05 »
...

voor de duidelijkheid:
http://www.mininova.org en http://www.torrentspy.com/ zijn geen torrent-trackers zoals Demonoid, enkel torrent-indexen die torrent bestanden aanbieden.

Als het alleen indexen zijn en geen trackers heeft het toch weinig nut voor de '3 torrents voor niet-geregistreerde leden regel'? Want dan kan je wel het torrent bestand downloaden via de indexen maar gaat het tracken nog steeds via Domonoid? Of begrijp ik je verkeerd?
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #28 Gepost op: 10-09-2006, 23:27:55 »
Ik heb slecht bericht voor deze aflevering. Mijn dvd recorder vertoonde kuren en heeft maar een gedeelte van de aflevering opgenomen. ::niet-ok:: >:(

Heeft iemand toevallig de aflevering opgenomen en kan deze als torrent aanbieden deze week? ::)

Hopelijk kom ik via een andere weg nog aan de aflevering en als iemand anders de torrent nog niet heeft aangeboden, zal ik heb later in de week dan aanbieden.
« Laatst bewerkt op: 10-09-2006, 23:37:48 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline caesu

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #29 Gepost op: 10-09-2006, 23:48:50 »
Als het alleen indexen zijn en geen trackers heeft het toch weinig nut voor de '3 torrents voor niet-geregistreerde leden regel'? Want dan kan je wel het torrent bestand downloaden via de indexen maar gaat het tracken nog steeds via Domonoid? Of begrijp ik je verkeerd?

demonoid staat leden zonder registratie niet toe om meer dan drie torrent-bestanden op te halen.
dat gaat per ip-adres.
maar als je het torrent-bestandje ergens anders vandaan haalt (van een torrent-index bijvoorbeeld), dan kan je daarmee gewoon gaan downloaden. is een beetje raar eigenlijk, de meeste private trackers staan dat niet toe. demonoid is dus een uitzondering.
ik heb trouwens al de intro en afl. 1 bij mininova en torrentspy aangemeld en meteen kwamen er een paar downloaders bij zag ik.
zoveel mogelijk bekendheid aan een torrent > zoveel mogelijk downloaders > zoveel mogelijk seeders.
zo blijft de torrent zo lang mogelijk in leven.

jammer dat je afl. 2 niet compleet hebt...
ik hoop dat er nog iemand anders hem heeft opgenomen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #30 Gepost op: 11-09-2006, 00:06:49 »
Ok, duidelijk verhaal. ::ok:: dan zou ik de torrent bestandjes dus beter op onze eigen server kunnen zetten, begrijp ik. Als jij ze dan op die andere sites zou willen zetten?

De aflevering van vandaag komt waarschijnlijk wel goed.
Geniet nooit met mate...

Offline caesu

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #31 Gepost op: 11-09-2006, 00:25:28 »
ok, ik meld ze wel aan bij wat torrent-indexen, net zoals ik met de intro en afl. 1 heb gedaan!

 ::ok::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #32 Gepost op: 11-09-2006, 00:44:52 »
Er komt toch een herhaling deze week? ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #33 Gepost op: 11-09-2006, 01:30:27 »
Er komt toch een herhaling deze week? ::)

De herhaling van vorige week was volgens mij ingelast als ik de officiële site mag geloven. Dus of deze week weer een herhaling komt, is maar afwachten denk ik.
Geniet nooit met mate...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #34 Gepost op: 11-09-2006, 16:46:28 »
Herhaling: Vanavond 23:10 uur op Net5!!

Dus dat wordt laat opblijven, Test!!  >:D >:D

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #35 Gepost op: 11-09-2006, 17:34:26 »
Bedankt voor het melden Tinuz. Ik zal een nieuwe poging gaan wagen.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #36 Gepost op: 12-09-2006, 11:13:13 »
Aflevering 2 staat klaar om te worden gedownload. (zie eerste bericht van dit topic) De torrentbestandjes staan nu op onze eigen server waardoor ik hoop dat er geen problemen meer met downloaden.
Geniet nooit met mate...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #37 Gepost op: 12-09-2006, 11:43:30 »
Aflevering 2 staat klaar om te worden gedownload. (zie eerste bericht van dit topic) De torrentbestandjes staan nu op onze eigen server waardoor ik hoop dat er geen problemen meer met downloaden.

Gelukkig is ie nu wel gelukt, gelukkig worden er herhalingen uitgezonden!! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline caesu

  • Forumlid
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #38 Gepost op: 12-09-2006, 17:53:13 »
bedankt!  ::ok::
ik heb 'm aangemeld bij mininova & torrentspy.

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #39 Gepost op: 13-09-2006, 21:05:22 »
Hoezo downloaden als je online kunt kijken? ::tandpastasmiley::