Auteur Topic: Afleveringen downloaden  (gelezen 90872 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Afleveringen downloaden
« Gepost op: 4-09-2006, 00:47:30 »
In navolging van wat Postman bij WIDM deed, heb ik besloten om de afleveringen van Peking Express VIPs als torrent aan te bieden. Dit omdat er geen mogelijkheid is om de uitzendingen te zien via internet en daarom de mensen die het programma niet kunnen zien de mogelijkheid te bieden de serie op deze manier te volgen.

Ik bied de uitzendingen aan in DivX formaat. Om dit formaat te kunnen afspelen je heb je in ieder geval een DivX codec nodig. Deze kan je bv downloaden van deze site

Meer info over bittorrent kan je hier vinden: http://nl.wikipedia.org/wiki/BitTorrent
(zie ook de post van Postman hierover)

Ik zal proberen zsm na elke aflevering de uitzending aan te bieden. Mijn verzoek aan de downloaders is om als je de aflevering heb gedownload de file nog een tijd te blijven seeden (aan te blijven bieden) zodat ook andere mensen de gelegenheid krijgen de file (zo snel mogelijk) te kunnen downloaden.

Mochten er nog vragen zijn (alhoewel ik ook niet echt ervaren ben in het aanbieden van torrents ::) ;D ) dan laat maar horen.



« Laatst bewerkt op: 6-11-2006, 11:55:46 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline coen99

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2006, 01:42:19 »
Geweldig !!!!  ;D
Ik had de aflevering van vandaag al gemist  ::oink::
Ik zie hem graag tegemoet

 ::ok:: ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-09-2006, 22:17:45 door coen99 »

Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2006, 10:19:43 »
Hallo test,

Leuk dat je dit doet. Mijn vraag is of je deze topic stiky kan maken en of het misschien een idee is om ook van eerdere series van peking express hier neer te zetten? Ik ben al een tijd op zoek naar alle afleveringen van seizoen 2.

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 4-09-2006, 18:05:38 »
Ik wil ze wel uploaden naar de nieuwsgroepen als dat voor sommige handiger is. Dan download ik eerst de torrent en zal het bestand daarna aanmelden op FTD. Belangstelling hiervoor?

Of iemand moet een snellere manier vinden om ze op usenet te zetten. Ik kijk nl via de satelliet en neem programma's op op dat kastje met harddisc wat erbij zit.
« Laatst bewerkt op: 4-09-2006, 18:21:13 door langkousonline »
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #4 Gepost op: 4-09-2006, 18:35:47 »
Ik wil ze wel uploaden naar de nieuwsgroepen als dat voor sommige handiger is. Dan download ik eerst de torrent en zal het bestand daarna aanmelden op FTD. Belangstelling hiervoor?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :) 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #5 Gepost op: 4-09-2006, 18:45:33 »
Ok. Test, mag ik dan "jouw" torrents weer uploaden naar Usenet? Dan helpen we zo beide groepen.
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #6 Gepost op: 4-09-2006, 19:16:16 »
Ok. Test, mag ik dan "jouw" torrents weer uploaden naar Usenet? Dan helpen we zo beide groepen.

::jaja::
Geniet nooit met mate...

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #7 Gepost op: 4-09-2006, 22:05:33 »
::jaja::
Eeuuhhhm,kan je PE Vips niet gewoon op de site bekijken,zoals ER? Want ik heb dit gedownload en mijn Pc sloeg tilt;Iets van Firefox en nieuwe weet ik veel wat ipv de gewone internet explorer en allemaal toolbars, en bij RN was het error hier,en error daar  ??? ??? ik,Bill Gates,snap het weer niet  ::) ::)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #8 Gepost op: 4-09-2006, 22:20:07 »
Eeuuhhhm,kan je PE Vips niet gewoon op de site bekijken,zoals ER? Want ik heb dit gedownload en mijn Pc sloeg tilt;Iets van Firefox en nieuwe weet ik veel wat ipv de gewone internet explorer en allemaal toolbars, en bij RN was het error hier,en error daar  ??? ??? ik,Bill Gates,snap het weer niet  ::) ::)

Heb je die DIVX player gedownload die test aangaf in zijn eerste post?, dan moet het wel werken volgens mij  :D

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #9 Gepost op: 4-09-2006, 23:13:15 »
Aflevering 1 wordt op dit moment geupload in alt.binaries.boneless.
Over een kleine 2 uurtjes zal de post compleet zijn! ::jaja::

Veel kijkplezier ;)
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #10 Gepost op: 4-09-2006, 23:34:09 »
Heb je die DIVX player gedownload die test aangaf in zijn eerste post?, dan moet het wel werken volgens mij  :D

Ik denk niet dat het probleem daar ligt. Ik schat zo in dat koekoe helemaal niet weet hoe het allemaal werkt. ;D

Eeuuhhhm,kan je PE Vips niet gewoon op de site bekijken,zoals ER? Want ik heb dit gedownload en mijn Pc sloeg tilt;Iets van Firefox en nieuwe weet ik veel wat ipv de gewone internet explorer en allemaal toolbars, en bij RN was het error hier,en error daar  ??? ??? ik,Bill Gates,snap het weer niet  ::) ::)

Ok, de Bill Gates uitleg. ;) ;D

Om de uitzending te kunnen downloaden heb je een apart, gratis programma nodig. (een bitorrent client heet zoiets) Degene die ik gebruik heet BitComet (maar er zijn dus ook anderen) en kan je hier downloaden. Installeer eerst dit programma op je computer.

Het je dit gedaan dan kan je het bestandje dat ik in mijn eerste post heb genoemd downloaden naar je pc. Dit is dus niet de uitzending. Dit bestand bevat informatie voor Comet hoe en waar het bestand van PE kan worden gedownload. Open dus dit bestand op je computer (door er op te dubbelklikken) en als het goed is opent Comet zich vanzelf. Na enige tijd zal het downloaden dan vanzelf beginnen.

Als je uiteindelijk de uitzending binnen hebt, moet je eventueel nog de DivX codec installeren op je computer. Dat staat wel duidelijk op de site die ik heb aangegeven in de link in mijn eerste post.


Of zal het downloaden via nieuwsgroepen makkelijker zijn Pippi Langkous? ;D Ik ben daar niet zo in thuis. :-[
Geniet nooit met mate...

Offline Lautjelau

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #11 Gepost op: 4-09-2006, 23:41:05 »
Super om het via FTD en nieuwsgroepen te doen! ::ok::
Heb je misschien ook afleveringen van seizoen 2 die je op een nieuwsgroep kan zetten??
 

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #12 Gepost op: 4-09-2006, 23:41:31 »
Ik ga morgen ook is proberen te downloaden ::ok::

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #13 Gepost op: 4-09-2006, 23:45:11 »
Of zal het downloaden via nieuwsgroepen makkelijker zijn Pippi Langkous? ;D Ik ben daar niet zo in thuis. :-[

Ook dat is niet zo heel moeilijk. Kijk maar eens op www.binaries4all.nl Even goed inlezen en je weet hoe het werkt. Jouw manier, Test 1-2-1-2, is het snelste wat inlezen en installeren van programma's betreft, de downloadsnelheid van de torrents is wel weer beduidend lager dan via de nieuwsgroepen.

Mijn divx-player komt van de site www.divx.com Simpel downloaden, installeren, dubbelklikken op het divx-bestand en kijken maar ;D
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #14 Gepost op: 5-09-2006, 17:41:22 »
Bij WIDM vond ik dit al super.. en dit is net zo ::ok::
The sun came up and reality set in.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #15 Gepost op: 5-09-2006, 17:48:00 »
Blijven jullie wel seeden (de file aanbieden) ook al heb je de hele file al binnen? Ik ben lang niet altijd online en dan wordt het voor anderen wel heel moeilijk de file binnen te halen. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #16 Gepost op: 5-09-2006, 22:19:23 »
En voor degene die via FTD downloaden, het is nummer 182472
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #17 Gepost op: 5-09-2006, 22:57:47 »
Misschien dat ie nog aangeboden kan worden op http://www.ftn2day.nl bij de tv rips?
Goeie site namelijk om dingen te vinden.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #18 Gepost op: 6-09-2006, 16:31:30 »
Broeders en zusters,

Ik zie op teletekst dat vanavond om 23.35 uur Peking Express VIP aflevering 1 herhaald wordt op net 5!
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Afleveringen downloaden
« Reactie #19 Gepost op: 6-09-2006, 18:59:40 »
Blijven jullie wel seeden (de file aanbieden) ook al heb je de hele file al binnen? Ik ben lang niet altijd online en dan wordt het voor anderen wel heel moeilijk de file binnen te halen. :-\\
Dat zal mijn probleem zijn  ::hypocriet:: ::hypocriet::
Maar iig bedankt Test, ik probeer het morgen nog een keer