Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 12205 keer)

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #20 Gepost op: 3-09-2006, 23:13:25 »
Ik heb ook genoten van deze aflevering, de voorstelronde heb ik niet gezien, en ik ken niet alle BN- ers maar wat mij wel opvalt:
Pieter Storms.... als hij zo doorgaat met zijn opmerkingen heeft ie straks nog een proces aan zijn broek wegens sexuele intimidatie... whaaaaaaa ::rofl:: of een breekijzer in zijn nek  ::jaja::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #21 Gepost op: 3-09-2006, 23:14:01 »
Ik heb ook genoten van deze aflevering, de voorstelronde heb ik niet gezien, en ik ken niet alle BN- ers maar wat mij wel opvalt:
Pieter Storms.... als hij zo doorgaat met zijn opmerkingen heeft ie straks nog een proces aan zijn broek wegens sexuele intimidatie... whaaaaaaa ::rofl:: of een breekijzer in zijn nek  ::jaja::
Whahaha die Pieter, wat een man ::rofl:: ::rofl::

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #22 Gepost op: 4-09-2006, 00:30:59 »
Geweldig uitzending, genieten weer dit!!! 8)

Weet iemand of hier wel herhalingen van uitgezonden worden? ???
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 1
« Reactie #23 Gepost op: 4-09-2006, 00:34:40 »
Weet iemand of hier wel herhalingen van uitgezonden worden? ???

Geen herhalingen op TV, maar waarschijnlijk wel binnenkort meer over herhalingen op deze site  :D ::ok::

Offline peking exp 2006

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ©Joris driepinter / spinnetje
Re: Aflevering 1
« Reactie #24 Gepost op: 4-09-2006, 01:40:15 »
Het was weer gelijk genieten. Het tempo zit er gelijk goed in en vind de omgeving en de interactie met de indiase bevolking weer geweldig.
Helaas weer een week wachten!!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Aflevering 1
« Reactie #25 Gepost op: 4-09-2006, 08:59:21 »
Whahaha die Pieter, wat een man ::rofl:: ::rofl::
Schitterend, op een manier zoals alleen Pieter Storms het kan. Langs die lange wachtrij schuiven om als eerste de tempel binnen te schuiven.

 ::bravo::

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: Aflevering 1
« Reactie #26 Gepost op: 4-09-2006, 11:17:33 »
Ja hoor, ook ik zit er weer helemaal in na het zien van de aflevering gisteren. Ik mag die Veldkamp namelijk wel maar ik had in de Veronica gids gelezen dat die Chimene maar vond dat Bart geen overlever is. Zij wel, want zij moest een kind opvoeden, brood op de plank brengen en zich staande houden in de wereld terwijl Veldkamp in een beperkt wereldje leefde wat topsport heet. Nou uhhh, wat ik ervan gezien heb van haar, was dat Bart veel van het zware sjouw en renwerk deed. En daarmee kom je dus vooruit in het spel dus wie is hier dan de survivor?

 Verder zag ik Pieter Storms weer zitten alsof 'ie bij het reisbureau zat met zn kopje koffie en die man maar het werk laten doen voor de slaapplaats, dan later ook gewoon voorkruipen in de tempel en zijn reisgenoot rondpooieren. VERSCHRIKKELIJK!!!!! Dat het zo toch kan werken in het leven he. Man o man. Ik heb niks tegen hem hoor want ik heb al die jaren ook Breekijzer gezien en zo is nu eenmaal de maatschappij. Maar dat het zo moet. Echt erg.

En die twee meiden weten precies hoe je vooruit komt in zo'n mannenwereld. Rasechte actrices hoor! Ik vond Terence vroeger altijd wel iets hebben. Maar ja, zo zie je die mensen bij die donatie programma's waar ze oproepjes doen om geld te geven maar in dit soort programma's komt de aap altijd uit de mouw he. Dan denken ze aan zichzelf. Beetje lachen, door de haren heen strijken, blote schouder. Ja ja... Geef mij dan maar Bas en Bob. Bas gaf zn zakje chips weg en Bob had respect voor een geloofsritueel. Goeie jongens. Net als die komieken. Moet je erbij hebben denk ik.

Al met al, weer fantastisch in elkaar gemonteerd. Prachtig land

Offline koekiemonster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #27 Gepost op: 4-09-2006, 11:18:37 »
Vind het lang niet zo leuk met al die VIPS. Alle dames die make-up dragen terwijl ze backpacken. Nee, ik vind het een beetje nepperig overkomen deze serie.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Aflevering 1
« Reactie #28 Gepost op: 4-09-2006, 19:02:38 »
Ach, ik vond het meteen wel weer leuk!  ::ok::
De koppels zijn leuk samengesteld en de race was meteen weer spannend.  ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #29 Gepost op: 4-09-2006, 23:50:42 »
Vind het lang niet zo leuk met al die VIPS. Alle dames die make-up dragen terwijl ze backpacken. Nee, ik vind het een beetje nepperig overkomen deze serie.

Tja je verw8 toch niet dat vrouwelijke BN ers zonder make up op tv willen?
Je zou je het apenzuur schrikken als je ze "schoon" zou zien.
Maar eerlijk gezegd heb ik daar iet eens op gelet.
Dus vond ik het niet storend

Offline Scabbers

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #30 Gepost op: 5-09-2006, 03:17:23 »
Ik heb ook weer genoten. Ook wel gelachen om Pieter Storms hoor. Ik heb nog eens naast hem in de achtbaan gezeten; wij waren met 3 man en hij met zijn zoontjes/neefjes(?), dus kwam hij naast mij zitten omdat ik al alleen zat en hij tegelijk met zijn zoontjes/neefjes. Ik merkte het pas toen hij begon te praten. Ik dacht, die stem ken ik ergens van.  ::rofl::
Een psychologische thriller… Een beetje drama… En het is natuurlijk toch reality, maar dan zonder de ranzigheid.

Offline BillyDanze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hup Hanna Hup
Re: Aflevering 1
« Reactie #31 Gepost op: 5-09-2006, 15:04:19 »
Was leuker dan ik dacht....  ::ok::

Re: Aflevering 1
« Reactie #32 Gepost op: 6-09-2006, 16:26:53 »
Vind het lang niet zo leuk met al die VIPS. Alle dames die make-up dragen terwijl ze backpacken. Nee, ik vind het een beetje nepperig overkomen deze serie.
wat een azijnzeikers heb je toch. Remember Carla en Sophie? Die gingen ook niet weg zonder make up. Voorlopig worden ze nog niet gespaard en moeten ze ook gewoon om 6 uur op staan en om 6 uur stoppen met liften. Als je objectief kijk is er totaal geen verschil met eerdere pekings.

Just enjoy de show....

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 1
« Reactie #33 Gepost op: 6-09-2006, 20:49:32 »
wat een azijnzeikers heb je toch. Remember Carla en Sophie? Die gingen ook niet weg zonder make up. Voorlopig worden ze nog niet gespaard en moeten ze ook gewoon om 6 uur op staan en om 6 uur stoppen met liften. Als je objectief kijk is er totaal geen verschil met eerdere pekings.

Just enjoy de show....
Whahaha Carla die toen in de woestijn make-up op ging doen ::rofl::