Auteur Topic: [kandidaten] Hanna & Terence  (gelezen 37365 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #60 Gepost op: 24-10-2006, 18:57:32 »
Juist Megan dat vind ik ook. Jee zeg wat laten die dames, en dan met name Terrence zich kennen zeg! Zij hebben al die weken zelf zo gespeeld hoor. Ze werkten dan wel niet samen maar regelden met hun zogenaamde charmes wel van alles. Tja en nu kregen ze eigenlijk eens lik op stuk. Mooi zo. Nu de finale tussen Regnina en Pieter en Bart en Chimene. Ben zeer benieuwd.
Wat is daar nou verkeerd aan?! Charmes gebruiken is een belangrijk onderdeel in Peking Express! Waarom denk je anders dat vrouwenkoppels (bijna) altijd ver komen? Carla & Sophie hebben gewonnen doordat ze vrouwen zijn. En jij zit constant te zijken over vieze spelletjes en blabla.

Hanna & Terence hebben 1 ding fout gedaan deze race, en dat is een lift afpikken van Bob & Bas. Dat was in aflevering 3 ofzo, sindsdien heb ik ze niks oneerlijks zien doen

stukje tekst verwijderd


« Laatst bewerkt op: 24-10-2006, 19:24:36 door Bakkertje »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #61 Gepost op: 24-10-2006, 20:33:36 »
Wat is daar nou verkeerd aan?! Charmes gebruiken is een belangrijk onderdeel in Peking Express! Waarom denk je anders dat vrouwenkoppels (bijna) altijd ver komen? Carla & Sophie hebben gewonnen doordat ze vrouwen zijn. En jij zit constant te zijken over vieze spelletjes en blabla.

Hanna & Terence hebben 1 ding fout gedaan deze race, en dat is een lift afpikken van Bob & Bas. Dat was in aflevering 3 ofzo, sindsdien heb ik ze niks oneerlijks zien doen

stukje tekst verwijderd

Precies. Ik begrijp ook totaal niet wat ze nou verkeerd gedaan zouden hebben.  ???

Ik vond het flauw dat Bart Veldkamp helemaal geen begrip op kon brengen voor het feit dat de dames het niet leuk vonden dat er 'een complot' tegen ze was gesmeed. Hoe kwaad zou hij zelf wel niet geworden zijn als hij in die positie zat?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline floro

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #62 Gepost op: 24-10-2006, 21:12:51 »
Precies. Ik begrijp ook totaal niet wat ze nou verkeerd gedaan zouden hebben.  ???

Ik vond het flauw dat Bart Veldkamp helemaal geen begrip op kon brengen voor het feit dat de dames het niet leuk vonden dat er 'een complot' tegen ze was gesmeed. Hoe kwaad zou hij zelf wel niet geworden zijn als hij in die positie zat?
Ik snap niet dat je Bart daar op aankijkt ik dacht toch echt dat het Pieter was die als eerste bij Bart in de lift stapte.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #63 Gepost op: 24-10-2006, 21:27:24 »
Ik heb het niet over het feit dat ze samenspannen, dat is prima.
Ik bedoel de reactie van Bart op de teleurstelling/woede van Terence en Hannah. Hij deed net alsof het volkomen belachelijk was dat zij het vervelend vonden dat er 'een complot' was. Terwijl juist hij ongetwijfeld woedend was geworden als hij buiten het complot gevallen was.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline floro

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #64 Gepost op: 24-10-2006, 22:39:26 »
Nou dat denk ik niet. Bart heeft veel gevoel voor humor.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #65 Gepost op: 25-10-2006, 00:39:16 »
Ik heb het niet over het feit dat ze samenspannen, dat is prima.
Ik bedoel de reactie van Bart op de teleurstelling/woede van Terence en Hannah. Hij deed net alsof het volkomen belachelijk was dat zij het vervelend vonden dat er 'een complot' was. Terwijl juist hij ongetwijfeld woedend was geworden als hij buiten het complot gevallen was.

Mee eens KD. Ik vond die reactie van hem ook volslagen belachelijk. Kijk eens hoe meneer zelf reageerde toen het niet liep met Chimene: de typische Bart Veldkamp manier van regeren als het niet loopt als hij wil. Opgeven!
Geniet nooit met mate...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #66 Gepost op: 25-10-2006, 01:19:23 »
Mee eens KD. Ik vond die reactie van hem ook volslagen belachelijk. Kijk eens hoe meneer zelf reageerde toen het niet liep met Chimene: de typische Bart Veldkamp manier van regeren als het niet loopt als hij wil. Opgeven!
Klopt 100%! ::ok::

Offline orange

  • Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #67 Gepost op: 25-10-2006, 19:45:13 »
Wat een geneuzel zeg!
Feit blijft wel dat met name Terence zeer slecht tegen haar verlies kon.
Ze hebben gebruik gemaakt van hun vrouwelijke charmes gedurende de reis, daar is niks op tegen maar ga dan niet als een klein kind de vermoorde onschuld spelen.
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #68 Gepost op: 25-10-2006, 20:18:47 »
Wat een geneuzel zeg!  ::)
Feit blijft wel dat Terence en Hannah het over alle afleveringen bekeken hartstikke goed gedaan hebben.  ::ok::
Ze hebben daarom best het recht teleurgesteld en boos te zijn als de andere koppels zich tegen hen keren en ze naar huis moeten.  ::jaja::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline orange

  • Forumlid
  • 3e in de eindstand pool PE VIPs 2006
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #69 Gepost op: 25-10-2006, 21:59:15 »
Tuuuuuuuuuuuurlijk KD
Lees het zoals je het wilt lezen.
3e in de eindstand pool PE VIPs 2006

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #70 Gepost op: 26-10-2006, 02:48:44 »
Hanna & Terence hebben 1 ding fout gedaan deze race, en dat is een lift afpikken van Bob & Bas. Dat was in aflevering 3 ofzo, sindsdien heb ik ze niks oneerlijks zien doen

Ja, en dat is meteen wel een stuk valser dan 2 koppels die een deel van de tocht samen optrekken. Het viel me toch al vaker op dat de dames moeite hebben teleurstellingen te verwerken. Zo sprak Hanna ooit het vermoeden uit dat Pieter en Regina hen de derde wagen gaven (die de kortste afstand reed) omdat Regina nog met het cricketincident zat. Erg lullig en verbaasd zat ze erover te doen ("Waarom wijijijij!?!?"). Wel, in de eerste plaats was het niet Regina maar Pieter die hen die derde auto gunde (Regina opperde C&B), en bovendien: waarom in hemelsnaam NIET zij!? Zij hadden overigens ook in een eerdere etappe, ongeveer zonder nadenken en in koor, C&B benadeeld. Dat hoort nu eenmaal bij het spel.

Bart reageerde nogal heftig op Terence's bokkige gedrag, maar dat gedrag loog er ook niet om. Ze behandelde hem en Chimène erg lomp en onvolwassen, en met welke reden? Me dunkt dat B&B indertijd meer reden hadden om zo tegen hen te doen, maar die hadden iets meer stijl dan dat.

Er is niks mis mee om even samen op te trekken als teams, net zomin als er iets mis mee is om een lift klaar te zetten en in je vuistje te lachen als die anderen laat staan en jou wel meeneemt. Ik vond T&H af en toe bijzonder irritant overkomen. Type populaire-pestkopjes-van-de-klas, die het absoluut niet pikken als zij ook eens aan de beurt zijn. In een klas werkt dat, maar in een race tussen volwassen mensen komt het nogal pathetisch over. Wat ik wel mooi vond was de warme band die overduidelijk tussen beide dames ontstond, en de steun die ze elkaar gaven. Maar het is gewoon terecht dat ze eruit liggen. En persoonlijk vind ik het niet jammer: vind P&R en B&C leukere koppels.

Offline Basten

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #71 Gepost op: 26-10-2006, 15:06:01 »
Ze werkten dan wel niet samen maar regelden met hun zogenaamde charmes wel van alles. Tja en nu kregen ze eigenlijk eens lik op stuk.
Nou ja, liften is je charme gebruiken en overtuigen. Het is ook niet voor niets dat Pieter elke keer Regina laat liften.
Ik vind het jammer dat Hanna en Terence hebben verloren. Maar goed, samenwerken is gewoon (net zoals het gebruiken van charme) een gebruikelijke taktiek in Peking Express. Natuurlijk baal je als je daar het 'slachtoffer' van wordt, maar dat is het spel.

Wel grappig dat Bart Veldkamp de vrouwen nauwelijks aan durfde te kijken toen hij langs hun liep. ;D

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #72 Gepost op: 30-10-2006, 23:12:19 »

Kijk dan! ::oink:: ::love:: ::love::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #73 Gepost op: 30-10-2006, 23:19:04 »
Had je nog nooit naar Hanna Verboom gegoogled ofzo ::tandpastasmiley::

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #74 Gepost op: 31-10-2006, 00:11:23 »
Nee ::tandpastasmiley::