Auteur Topic: [kandidaten] Hanna & Terence  (gelezen 37368 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #20 Gepost op: 18-09-2006, 17:49:50 »
Hanna is zo...  ::love:: ::love:: ::love::

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #21 Gepost op: 25-09-2006, 08:26:52 »
Hanna is zo... 

NAÏEF !!

Wat een stelletje dozen zeg ! Om achter elke Indiasche Don Juan een Maharadja of een Prins te zoeken. Hé wakker worden, dromertjes. Prinsen rijden niet in een Fiat Ritmo met afplakfolie op de ramen. Dit waren gewoon van die gladde "Italianen" die een beetje indruk probeerde te maken op de meisjes. En ja, daar trappen twee van die domme gansjes zo in.

Daarnaast vond ik het ontzettend achterbaks om een lift, geregeld door Bob, af te pakken. Ze verdienen geen rode vlag, maar een zwarte vlag. Kunnen ze met "hun vrouwelijke charmes" weer snel naar huis om televisiespelletjes te presenteren.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #22 Gepost op: 25-09-2006, 10:07:10 »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #23 Gepost op: 25-09-2006, 16:55:43 »
Hanna & Terence for the win

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #24 Gepost op: 26-09-2006, 19:09:15 »
Idd dames wat ontzettend onsportief!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #25 Gepost op: 26-09-2006, 20:54:44 »
Citaat
Wat een stelletje dozen zeg ! Om achter elke Indiasche Don Juan een Maharadja of een Prins te zoeken. Hé wakker worden, dromertjes. Prinsen rijden niet in een Fiat Ritmo met afplakfolie op de ramen. Dit waren gewoon van die gladde "Italianen" die een beetje indruk probeerde te maken op de meisjes. En ja, daar trappen twee van die domme gansjes zo in.
Die eerste had wel een kaartje. Die tweede lulde inderdaad zwaar uit z'n nek. Als ik nog is lifters krijg zeg ik dat ik Prins Claus ben, kijken wat ze dan zeggen.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #26 Gepost op: 1-10-2006, 22:49:26 »
Jee dames jullie zijn echt bikkelhard! Erg sympathiek zijn jullie niet, hoezo Bob een Zeurpiet, dankzij hem hadden jullie een lift hoor! Bah, het is precies zoals Bart zegt: beter verliezen als een gentleman dan winnen als een rat. Echt waar ik gun het natuurlijk Bart en Bob het meeste maar als hun niet meer mee doen is het de anderen gegund maar jullie echt niet!!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #27 Gepost op: 1-10-2006, 22:52:34 »
Jezus die Terence mag ik echt niet. Nee ik vind ze onsportief en achterbaks. Terence nog meer als Hanna.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #28 Gepost op: 1-10-2006, 22:53:40 »
Sorry door de boosheid en irritatie een type fout ik bedoel natuurlijk BAS en niet BART!!

Offline Emiel.B.

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #29 Gepost op: 2-10-2006, 07:41:08 »
Hoezo? ze spelen toch gewoon het spel... het is de bedoeling om te winnen hoor...
Het is een RACE!
wordt wakker...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #30 Gepost op: 2-10-2006, 17:10:09 »
Hoezo? ze spelen toch gewoon het spel... het is de bedoeling om te winnen hoor...
Het is een RACE!
wordt wakker...

Ik ben wakker geweest, maar je kunt een spel ook overdrijven. Die meiden doen echt alles om te winnen, maar goed prima voor hun hoop alleen dat ze het verder niet gaan redden vindt het geen leuk koppel.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #31 Gepost op: 2-10-2006, 17:30:49 »
Ik ben wakker geweest, maar je kunt een spel ook overdrijven. Die meiden doen echt alles om te winnen, maar goed prima voor hun hoop alleen dat ze het verder niet gaan redden vindt het geen leuk koppel.
Het is wel duidelijk dat jij hiervoor nooit Peking Express hebt gekeken...
Als jij afgelopen jaar Inge & Lien of een paar jaar geleden Reinier had gezien dan vind je dit echt niet overdreven.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #32 Gepost op: 2-10-2006, 17:44:39 »
Het is wel duidelijk dat jij hiervoor nooit Peking Express hebt gekeken...
Als jij afgelopen jaar Inge & Lien of een paar jaar geleden Reinier had gezien dan vind je dit echt niet overdreven.

Dag Willemson,

Dat klopt ook en dat boeit mij ook niet. Heb gewoon mijn mening klaar dus so What? Een ieder heeft zijn mening en favoriet dus wat maakt het uit??


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #33 Gepost op: 2-10-2006, 17:47:30 »
Dag Willemson,

Dat klopt ook en dat boeit mij ook niet. Heb gewoon mijn mening klaar dus so What? Een ieder heeft zijn mening en favoriet dus wat maakt het uit??


Klopt, maar ik bedoel dat Hanna & Terence vergeleken met andere kandidaten die ooit aan PE meededen echt niet zo overdreven zijn als jij zegt.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #34 Gepost op: 2-10-2006, 17:55:20 »
Klopt, maar ik bedoel dat Hanna & Terence vergeleken met andere kandidaten die ooit aan PE meededen echt niet zo overdreven zijn als jij zegt.

Inge & Lien sloegen inderdaad alles ::rofl::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #35 Gepost op: 2-10-2006, 18:15:19 »
Klopt, maar ik bedoel dat Hanna & Terence vergeleken met andere kandidaten die ooit aan PE meededen echt niet zo overdreven zijn als jij zegt.

Oke Willemson dat heb ik idd nooit gezien dus kan ik dat misschien niet zeggen, maar ik zie PE voor de eerste keer, ben enorm fan van Bob dus vindt het dan niet leuk als het zo gaat.......
Voor mij dus een reden om volgende keer weer te kijken  ::schaam::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #36 Gepost op: 2-10-2006, 18:36:39 »
Oke Willemson dat heb ik idd nooit gezien dus kan ik dat misschien niet zeggen, maar ik zie PE voor de eerste keer, ben enorm fan van Bob dus vindt het dan niet leuk als het zo gaat.......
Voor mij dus een reden om volgende keer weer te kijken  ::schaam::

Bob en Bas zijn idd veuls te lief voor dit bitchy koppel. Wat Terence bij Regina deed vond ik ook niet geweldig. En eigenlijk vond ik Terence als blokker al zwaar irritant. Maar goed... het is een wedstrijd ;)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #37 Gepost op: 2-10-2006, 19:08:52 »
Bob en Bas zijn idd veuls te lief voor dit bitchy koppel. Wat Terence bij Regina deed vond ik ook niet geweldig. En eigenlijk vond ik Terence als blokker al zwaar irritant. Maar goed... het is een wedstrijd ;)

Dat is ook zo, ik vind ze te bitchy en Bob is gewoon te lief een schatje is het......
Voor de overwinning is het zwaar maar dat maakt niet uit, ze hebben hun best gedaan en meer kunnen ze niet doen. Ik vind het citaat mooi van Bas: beter verliezen als een gentleman dan winnen als een Rat  ::oink::


Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #38 Gepost op: 2-10-2006, 23:17:07 »
Het is gewoon dom van Bob & Bas om een ander koppel mee te nemen! Zo kun je het ook bekijken!
Je moet een ander koppel gewoon lekker laten staan zodat je zelf verder komt! Het is toch een wedstrijd of niet?!

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Hanna & Terence
« Reactie #39 Gepost op: 3-10-2006, 13:48:04 »
Het is gewoon dom van Bob & Bas om een ander koppel mee te nemen! Zo kun je het ook bekijken!
Je moet een ander koppel gewoon lekker laten staan zodat je zelf verder komt! Het is toch een wedstrijd of niet?!

Ach, wat zal ik zeggen, jij vindt het dom (ik ook eigenlijk een beetje  ::rofl::) maar ik vond het wel schattig. Vond het wel leuk, in de auto dat ze die meiden weer voorbij reden en zeiden: boontje komt om zijn loontje. Maar ja toen wonnen ze alsnog jammer, zeer jammer..........

Blijf het mutsen vinden sorry Willemson!!