Auteur Topic: [kandidaten] Bas & Bob  (gelezen 30532 keer)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #60 Gepost op: 9-10-2006, 14:47:21 »
Even ter verduidelijking: Bob de Jong blijft één van mijn favoriete schaatsers, maar als Peking Express deelnemer is hij zeker mijn favoriet niet meer ::zwaai::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #61 Gepost op: 9-10-2006, 16:39:51 »
Even ter verduidelijking: Bob de Jong blijft één van mijn favoriete schaatsers, maar als Peking Express deelnemer is hij zeker mijn favoriet niet meer ::zwaai::

Bob is enkel en alleen jouw favoriete schaatser omdat hij dermate serieus in die sport staat dat het een cruciaal effect heeft op zijn dagelijks leven. Daarvan zijn we getuige geweest. Dat is de enige reden dat Bob opgaf: hij raakte in paniek toen hij bedacht hoe zijn conditie achteruit ging en welk effect dat op zijn schaatsprestaties zou hebben. Vanaf dat moment sloot hij de deur van Peking Express.

Kortom: als hij werkelijk jouw favoriete schaatser is, dan kun je niet anders dan daar begrip voor hebben.

Oh, en BAS FOR PRESIDENT! Wat een prettige kerel is dat! En intelligent.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #62 Gepost op: 9-10-2006, 16:40:49 »
Bob is enkel en alleen jouw favoriete schaatser omdat hij dermate serieus in die sport staat dat het een cruciaal effect heeft op zijn dagelijks leven. Daarvan zijn we getuige geweest. Dat is de enige reden dat Bob opgaf: hij raakte in paniek toen hij bedacht hoe zijn conditie achteruit ging en welk effect dat op zijn schaatsprestaties zou hebben. Vanaf dat moment sloot hij de deur van Peking Express.

Kortom: als hij werkelijk jouw favoriete schaatser is, dan kun je niet anders dan daar begrip voor hebben.

Oh, en BAS FOR PRESIDENT! Wat een prettige kerel is dat! En intelligent.
Hij is mijn favoriete schaatser omdat hij altijd wint ;D Verder heb ik niks met schaatsen

Offline Clown

  • Kandidaat ER Panama 2006
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #63 Gepost op: 9-10-2006, 17:34:11 »
Op de een of andere manier vermoed ik ook dat Bob nog een andere reden had, gezien zijn gezichtsuitdrukking zat ie er in elk geval goed doorheen. Ik had echt met hem te doen, ik herkende die uitdrukking eigenlijk heel goed. Die uitspraak van hem: red mij hieruit(iets met die strekking). Zo dat bracht echt herinneringen aan Panama terug. Ik heb echt zitten meevoelen voor de buis.

@Willemson: Hee moppie, opgeven is soms een betere en wijzere beslissing dan doorgaan. Maar dat zal je waarschijnlijk nog wel eens leren wanneer je wat ouder bent. Opgeven klinkt heel negatief, misschien moet je het anders in het vervolg zien als kiezen voor jezelf.

Ik vond Bas en Bob een geweldig stel mannen. Ik kende ze beide voor dit programma alleen van naam, maar beide mannen zijn echt heel erg leuk! De gevoeligheid van Bas vond ik ontroerend. Goed gedaan mannnen, het is ook niet niks!  ::bravo::
een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #64 Gepost op: 9-10-2006, 20:17:11 »
Hij is mijn favoriete schaatser omdat hij altijd wint ;D Verder heb ik niks met schaatsen

Okay, stap voor stap dan: waarom wint Bob altijd? Talent ja, maar dat hebben er meer. Wat maakt dat Bob op de schaatsen wint en andere even talentvolle gasten niet?