Auteur Topic: [kandidaten] Bas & Bob  (gelezen 30306 keer)

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #40 Gepost op: 1-10-2006, 22:52:40 »
Sorry ik bedoel natuurlijk BAS en niet Bart!

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #41 Gepost op: 1-10-2006, 22:56:32 »
Bas en Bob zijn echt top ::ok:: ::ok::
En Bart en Chimene ook.

Ik vond Hanna en Terence vandaag echt dom tegen hun. Zo onsportief.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #42 Gepost op: 2-10-2006, 10:13:37 »
Mooi moment tussen die twee jongens toen Bob het even niet meer trok. Dat was goed om te zien.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #43 Gepost op: 2-10-2006, 17:32:22 »
Ik denk dat Bas & Bob aan het opbranden zijn. Ik denk dat ze er volgende week uitgaan.

Offline anne-soos

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • don't worry be happy.
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #44 Gepost op: 3-10-2006, 15:25:47 »
Je zou die twee lieverds toch een eigen serie gunnen. Zou jammer zijn als ze eruit vliegen, ik gun ze de overwinning maar dan moeten ze toch minder vriendelijk worden tegen die gehaaide tantes.  ::zwaai::

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #45 Gepost op: 3-10-2006, 17:16:26 »
Je zou die twee lieverds toch een eigen serie gunnen. Zou jammer zijn als ze eruit vliegen, ik gun ze de overwinning maar dan moeten ze toch minder vriendelijk worden tegen die gehaaide tantes.  ::zwaai::


Ja idd ze moeten iets minder lief doen tegen H&T. Ik denk dat deze twee kanjers echt een hechte band hebben opgebouwd, daar win je het niet mee maar ik vind ze kei tof!


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #46 Gepost op: 3-10-2006, 18:15:22 »
Zeker!
Het is leuk om te zien dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden en daarom hoop ik echt dat ze winnen. Hoewel ik het erg sympathiek van ze vind dat ze H & T wilden helpen, zou het beter zijn als ze zich wat harder opstelden: zo zielig zijn die dames niet!
Hopelijk gaan de ziekte en vermoeidheid ze niet opbreken, het is echt aandoenlijk zoals telkens de één de ander weer weet op te beuren. Zit Bas er doorheen, dan weet Bob hem te motiveren en omgekeerd.  ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #47 Gepost op: 4-10-2006, 10:32:19 »
zo zielig zijn die dames niet!

Absoluut. Als ik het goed had gezien had Hanna een sigaretje vast toen ze met de kaart een lift probeerde te versieren bij die Indiër. Die zal ze dan ook wel ergens vandaan hebben gebietst zeker. Buiten het zicht van de camera krijgen ze heus wel het een en ander voor elkaar die twee.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #48 Gepost op: 8-10-2006, 19:37:36 »
Maar even hier anders gaan we zo off topic in het afleveringen topic...

Ik zal flink balen dat zij eruit gaan, maar ik vrees het ergste. Ik geniet er steeds weer van om hen in actie te zien, het zijn zulke lieverds. En ja ik als enorme Bob fan moet hem dan weer missen  :\'( en moet dan weer wachten tot het schaats seizoen begint.......

Heb je ooit verteld waarom je zoveel met Bob hebt? Ben je zelf ook schaatser ofzo? ::nieuwsgierig::
Geniet nooit met mate...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #49 Gepost op: 8-10-2006, 19:50:56 »
Ik heb in mijn introductie in de ontvangsthal verteld dat ik fan ben van Bob. Het waarom nog niet. Wil ik best vertellen maar dat zal ik dan bij de introductie doen hoor mocht je het willen weten. En ik schaats zelf ook een aardig rondje en skeeler zomers maar niet op topniveau.

 ::joehoe::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #50 Gepost op: 8-10-2006, 20:10:04 »
Graag, ben benieuwd! ::joehoe::
Geniet nooit met mate...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #51 Gepost op: 8-10-2006, 20:44:18 »
Dag Test,

Ik heb mijn reden genoemd in de ontvangsthal.

Veel plezier met PE vanaaf!

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #52 Gepost op: 8-10-2006, 22:45:14 »
Bas & Bob eruit :(
First you go backwards, but then forwards again

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #53 Gepost op: 8-10-2006, 22:48:21 »
Ik hou niet van opgevers, en dus ook niet meer van Bob...

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #54 Gepost op: 8-10-2006, 23:02:24 »
Volgens mij hield je al niet meer van Bas en Bob Willemson. Het is jammer maar begrijpelijk. Heb voor de situatie van Bob meer begrip dan toendertijd met Maxim. Die deed het helemaal niets, Bob deed het duidelijk wel wat dat die opgaf. En Bas is helemaal super, hij begreep het. Het is jammer maar helaas!

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #55 Gepost op: 8-10-2006, 23:04:17 »
Volgens mij hield je al niet meer van Bas en Bob Willemson. Het is jammer maar begrijpelijk. Heb voor de situatie van Bob meer begrip dan toendertijd met Maxim. Die deed het helemaal niets, Bob deed het duidelijk wel wat dat die opgaf. En Bas is helemaal super, hij begreep het. Het is jammer maar helaas!
Ik heb Bob & Bas altijd sympatieke gasten gevonden hoor! Maar ik vind opgevers gewoon helemaal niet leuk!
En inderdaad: Bas is een topper! ::ok::

Offline gigi

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #56 Gepost op: 8-10-2006, 23:07:48 »
 ::bravo:: IK HEB ENORM VEEL RESPECT VOOR DEZE TWEE KANJERS!!!!

Het zal voor hen beiden niet makkelijk geweest zijn om te stoppen met Peking Express.
Nogmaals respect voor de "keuze". Ik vond het heel mooi Bas en Bob op deze manier te zien. Ze durfden zich kwetsbaar op te stellen, heel bijzonder...  ik voelde tijdens de afleveringen met hen mee...
Bas en Bob; Bedankt voor jullie deelname, jullie waren geweldig!

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #57 Gepost op: 9-10-2006, 11:00:19 »
Dat viel toch best wel mee met het verdwijnen van je krachten Bob... toen je die telefoonceldeur zo achter je dichttrok  ::rofl::

Ik denk dat ergens diep van binnen Bas het ook wel genoeg vond, die hitte had er toch wel behoorlijk bij hem erin gehakt. Dus dat zou zomaar weer kunnen gebeuren ook al was hij nu stoned van energie door dat telefoongesprekje

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #58 Gepost op: 9-10-2006, 11:29:10 »
mooi stel!!
en ik vind bas zoooooo ::love::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Bas & Bob
« Reactie #59 Gepost op: 9-10-2006, 13:05:12 »
Idd geweldig Bob lekker die deur dicht knallen als jij ff lekker wil praten met je vriendin, zeer logisch  ::rofl::

Trek je niets aan van alle kritieken je hebt het prima gedaan, ik zag heus wel dat je het wat deed dat je het niet meer trok en hoe erg je het voor Bas vond, en die was ook wel blij dat hij weer bij vrouw en kids kon zijn.

Ik vind je nog steeds geweldig!!


Dikke knuffel