Auteur Topic: [kandidaten] Chimène & Bart  (gelezen 35385 keer)

Offline Sanderman

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #40 Gepost op: 9-10-2006, 11:29:10 »
Ik vond het jammer dat ze er niet uitgingen. Ik zat op de helft van de aflevering echt te denken van: Yes, ze gaan!

Wie is er hier nu fanatiek Willemson?  ;)

Offline floro

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #41 Gepost op: 9-10-2006, 16:06:13 »
  Ben het eens met Sanderman. Inderdaad wie doet er nu fanatiek.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #42 Gepost op: 9-10-2006, 16:27:11 »
Ik begrijp het even niet ???
Ik heb niks tegen fanatieke mensen, ik ben zelf ook fanatiek, maar Bart & Chimène vind ik gewoon irritant

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #43 Gepost op: 9-10-2006, 16:32:19 »
Ik begrijp het even niet ???
Ik heb niks tegen fanatieke mensen, ik ben zelf ook fanatiek, maar Bart & Chimène vind ik gewoon irritant

En dat mag. Je mag toch ook zeggen: "Ik vind dat een waardeloze zanger",  ook al klink je zelf als een zingende zaag ;D?

Wat ik gisteren een nogal ontluisterend moment vond (even iets anders): Chimène die Bart vraagt of hij er een seconde bij stil heeft gestaan hoe eenzaam zij zich daar voelt. Heeft zij er daarna nog een seconde aan besteed dat deze opmerking letterlijk vertaald kan worden als: "Jouw gezelschap betekent voor mij eenzaamheid"? En de volgende seconde om zich te realiseren hoe beledigend en zelfs kwetsend dat is!? Bart was vervolgens ook meteen uitgel*ld.

Ik vind B & C trouwens geen irritant koppel, want ik hou wel van een beetje vuurwerk ;).
« Laatst bewerkt op: 9-10-2006, 16:33:55 door Starry Night »

Offline cinnie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #44 Gepost op: 10-10-2006, 13:01:01 »
Citaat
Wat ik gisteren een nogal ontluisterend moment vond (even iets anders): Chimène die Bart vraagt of hij er een seconde bij stil heeft gestaan hoe eenzaam zij zich daar voelt. Heeft zij er daarna nog een seconde aan besteed dat deze opmerking letterlijk vertaald kan worden als: "Jouw gezelschap betekent voor mij eenzaamheid"? En de volgende seconde om zich te realiseren hoe beledigend en zelfs kwetsend dat is!? Bart was vervolgens ook meteen uitgel*ld.

Ik vind B & C trouwens geen irritant koppel, want ik hou wel van een beetje vuurwerk ;).

quote gefixed



Hehe, ik ben blij dat er meer mensen zijn die mevrouw Van Oosterhout in haar ware gedaante zien, wat mij betreft valt ze nogal door de mand. Wel top van Bart dat hij op de een of andere manier het volhoudt om haar toch met enig respect te blijven behandelen, ik bedoel, ik heb hem nog niet op kwetsende bewoordingen kunnen betrappen, al wordt hij er volgens mij wel een beetje wanhopig van!
« Laatst bewerkt op: 10-10-2006, 19:00:01 door Bakkertje »

Offline floro

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #45 Gepost op: 10-10-2006, 13:27:29 »
Ik heb ook grote bewondering voor Bart dat hij het op kan brengen door te gaan met iemand die hem steeds zo onderuit haalt.
Wat is er mis met Chimene.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #46 Gepost op: 10-10-2006, 14:34:28 »
Hehe, ik ben blij dat er meer mensen zijn die mevrouw Van Oosterhout in haar ware gedaante zien, wat mij betreft valt ze nogal door de mand. Wel top van Bart dat hij op de een of andere manier het volhoudt om haar toch met enig respect te blijven behandelen, ik bedoel, ik heb hem nog niet op kwetsende bewoordingen kunnen betrappen, al wordt hij er volgens mij wel een beetje wanhopig van!

Inderdaad. Hij is volgens mij wel iemand die het hart voorop de tong heeft liggen en in die zin af en toe misschien wat weinig zelfbeheersing heeft, maar kwetsend is hij nooit. Chimène dus wel, bij herhaling. Ze speelt echt op de man, waar ik Bart nog vaak hand in eigen boezem zie steken.

Vond ik bijvoorbeeld ook toen ze de volgende dag verder gingen en ze er op nogal passief-agressieve wijze op hamerde dat ze de race verder solo ging beleven. Waarop Bart's reactie ("Kijken of we in dezelfde auto zitten") van veel humor en relativeringsvermogen getuigde.
« Laatst bewerkt op: 11-10-2006, 21:27:45 door Starry Night »

Offline cinnie

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #47 Gepost op: 11-10-2006, 16:24:52 »
Het komt blijkbaar toch allemaal weer goed, ik las net op eyestreamtv.nl dat vanaf 12 november Chimene en Bart te zien zijn in het programma 'Wilde Beesten', samen op reis in Zuid-Afrika, echter nu tegen elkaar strijdend (opdrachten, niet liftend).

Wel wat vreemd gezien alle uitspraken tijdens PE en ook daarna in de pers......
Leuke titel overigens, zeer toepasselijk.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #48 Gepost op: 11-10-2006, 21:31:09 »
Het komt blijkbaar toch allemaal weer goed, ik las net op eyestreamtv.nl dat vanaf 12 november Chimene en Bart te zien zijn in het programma 'Wilde Beesten', samen op reis in Zuid-Afrika, echter nu tegen elkaar strijdend (opdrachten, niet liftend).

Wel wat vreemd gezien alle uitspraken tijdens PE en ook daarna in de pers......
Leuke titel overigens, zeer toepasselijk.

Volgens mij is er best een klik tussen die twee. In tegenstelling tot wat Chimène beweert botst het volgens mij ook omdat ze in bepaalde opzichten juist zo hetzelfde reageren: heel primair en wat onbeheerst. Vergeet niet dat de omstandigheden daar zwaar zijn en elke relatie onder druk zouden zetten. Als je dan allebei nogal temperamentvol bent, dan krijg je vonken.

Bart en Chimène tegenover elkaar, ja, dat zie ik wel voor me ;).

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #49 Gepost op: 15-10-2006, 18:01:00 »
Ik denk wel dat Bart een enorme achterstand heeft op de anderen, omdat hij nu uit zijn sport-ritme is.
Dus ik vrees dat ze de volgende afvallers zijn.

Offline Lidy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #50 Gepost op: 16-10-2006, 14:53:12 »
http://www.telegraaf.nl/prive/50559841/Net5_stuurt_BN_ers_naar_Zuid_Afrika.html

Blijkbaar is het ze goed bevallen om samen te reizen........
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #51 Gepost op: 16-10-2006, 19:59:01 »
Dat is inderdaad al een tijdje bekend, ja.  ;)

Maar het hoeft m.i. niet te betekenen dat ze het goed met elkaar konden vinden. Volgens mij zijn juist zij twee hiervoor gevraagd omdat er een stevige rivaliteit tussen ze kan ontstaan.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #52 Gepost op: 16-10-2006, 20:50:47 »
Ze waren wel een stuk relaxter in Aflevering 7 ::ok::

Offline floro

  • Forumlid
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #53 Gepost op: 16-10-2006, 21:03:27 »
Ik vond de proef wel weer ijzersterk van ze!!!! ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #54 Gepost op: 16-10-2006, 23:03:03 »
Ik vond de proef wel weer ijzersterk van ze!!!! ::ok::
Bart Veldkamp, de topsporter, die fixed dat wel even ::jaja::

Offline lord menno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oranje is de bomp
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #55 Gepost op: 21-10-2006, 22:51:07 »
Ik begrijp het even niet ???
Ik heb niks tegen fanatieke mensen, ik ben zelf ook fanatiek, maar Bart & Chimène vind ik gewoon irritant
hip bedoel je
Menno is gek

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #56 Gepost op: 21-10-2006, 23:12:50 »

Offline tweenie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #57 Gepost op: 22-10-2006, 09:04:06 »
Nu Bas en bob eruit zijn, mag dit koppel wel winnen.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #58 Gepost op: 22-10-2006, 11:28:50 »
Volgens mij wordt het vanavond heel spannend. En hopen dat Bart en Chimene er niet uit gaan. Ze zijn echt top ::ok:: En hopen dat Hanna en Terence eruit gaan.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaten] Chimène & Bart
« Reactie #59 Gepost op: 22-10-2006, 11:31:43 »
Volgens mij wordt het vanavond heel spannend. En hopen dat Bart en Chimene er niet uit gaan. Ze zijn echt top ::ok:: En hopen dat Hanna en Terence eruit gaan.

Ben het helemaal met je eens. Al hoop ik wel dat Chimene en Bart winnen, ik verwacht het niet. Ik denk dat de 1e plaats is weggelegd voor Pieter en Regina.
Maar voor Hanna en Terence heeft PE nu lang genoeg geduurd.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.