Auteur Topic: Peking Express VIPS Pool!  (gelezen 15468 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Peking Express VIPS Pool!
« Gepost op: 28-08-2006, 01:00:29 »
Op 3 September aanstaande is het weer zover, een nieuwe Peking Express komt weer op de buis. Dit keer geen versie met onbekende Nederlanders, maar gaan we samen met 6 koppels vol met Bekende Nederlanders !! op reis door het land India! Hoe gaan de BNers het doen?? Om de spanning onder ons ook weer een beetje op te krikken, hebben we ook deze versie weer de Peking Express pool op pekingexpress.org

Voorspel wie als eerste aankomt in de etappe, wie als laatste aankomt en wie er een amulet wint of afvalt. Natuurlijk moet je ook bepalen welk koppel wint en welk koppel tweede wordt in Peking Express VIPS. Elke week kan je meedoen tot een half uur voor de uitzending op NET5 begint, dus tot zondagavond 21:00. Zo snel mogelijk na de uitzending kan je zien in de overzichten of je het bij het rechte eind had of dat je er volkomen naast zat!

Wie wint de 'Peking Express VIP poolwinnaar'-award? Voor de winnaar ligt behalve de onmetelijke eer een leuke VIP subtitel klaar!

Voor vragen en/of opmerkingen over de pool kan je altijd in dit topic terecht, of via een privébericht bij mij!

Hieronder de pool-pagina en een link naar de spelregels! lees ze goed!!

Succes  ::ok::


Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #1 Gepost op: 4-09-2006, 00:33:14 »
De eerste aflevering van de nieuwe Peking Express VIPS zit er weer op!! En het was een leuke aflevering! In de Tussenstand is te zien dat we deze eerste week in gaan met 3 leiders! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 4-09-2006, 01:41:35 door Guikie »

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #2 Gepost op: 4-09-2006, 08:16:57 »
Een goed begin....?  ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #3 Gepost op: 11-09-2006, 00:35:56 »
Aflevering twee van Peking Express VIPS zit er weer op!! En het was opnieuw weer een leuke aflevering! In de Tussenstand is te zien dat we deze tweede week nog maar 2 leiders hebben! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #4 Gepost op: 11-09-2006, 18:13:36 »
Wow 3e  ::oink::

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #5 Gepost op: 12-09-2006, 09:22:41 »
nul punten... ::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #6 Gepost op: 18-09-2006, 00:20:17 »
Aflevering drie van Peking Express VIPS zit er weer op!! En wat was dit ook weer een erg leuke en grappige etappe!! In de Tussenstand is te zien dat we deze tweede week nog steed 2 leiders hebben! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #7 Gepost op: 18-09-2006, 17:57:19 »
Oh ik was het vergeten ::)

Nouja ik had toch niet op Pieter & Regina gegokt

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #8 Gepost op: 19-09-2006, 13:42:23 »
 ::ok:: Ik ben de top 10 weer binnen geslopen

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #9 Gepost op: 25-09-2006, 00:18:16 »
Aflevering vier van Peking Express VIPS zit er weer op!! De tweede elimintatie etappe met het vertrek van Maxim & Guido!! In de Tussenstand is te zien dat we een nieuwe leider hebben!!! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #10 Gepost op: 25-09-2006, 05:56:09 »
20é,en ik heb nog geen minuut gezien van PE  8)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #11 Gepost op: 2-10-2006, 00:36:59 »
Aflevering vijf van Peking Express VIPS zit er weer op!! In de Tussenstand is te zien dat we weer twee leiders hebben!!! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #12 Gepost op: 2-10-2006, 17:33:46 »
Slechte week voor mij..

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #13 Gepost op: 9-10-2006, 00:05:17 »
Aflevering zes van Peking Express VIPS zit er weer op!! In de Tussenstand is te zien dat we 1 leider hebben!!! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #14 Gepost op: 9-10-2006, 00:08:46 »
4e 8)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #15 Gepost op: 9-10-2006, 16:26:55 »
Nog steeds in de top 10, valt me mee na het afvallen van Bob en Bas, die had ik best vaak op een 2e plek ingevuld in de pool.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #16 Gepost op: 16-10-2006, 00:53:33 »
Aflevering zeven van Peking Express VIPS zit er weer op!! In de Tussenstand is te zien dat we nog steeds 1 leider hebben!!! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Wil je ook kans maken op de eerste plek?, stem dan mee in de Peking Express VIPS pool. Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #17 Gepost op: 16-10-2006, 20:55:10 »
Crap, ik ben het weer vergeten

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #18 Gepost op: 16-10-2006, 22:24:29 »
ja en ik ben het ook vergeten in te vullen ::schaam::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Peking Express VIPS Pool!
« Reactie #19 Gepost op: 23-10-2006, 00:13:43 »
Aflevering acht van Peking Express VIPS zit er weer op!! In de Tussenstand is te zien dat we een nieuwe leider hebben!!! Op deze zelfde pagina kan je tevens zien welke antwoorden punten hebben opgeleverd en hoeveel ook.

Op naar de finale aflevering, wie wordt onze Peking Express Pool VIP? Zorg dat je je stem hebt ingeleverd voor a.s. zondag 21:00 uur.

Succes!  ::ok::