Auteur Topic: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!  (gelezen 25449 keer)

Offline dsquared

  • Forumlid
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #40 Gepost op: 24-10-2006, 22:53:44 »
Ga het gewoon ff proberen... als het lukt hoor/zie je het nog ! Bedankt !

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #41 Gepost op: 25-10-2006, 01:17:46 »
Suc6 ::ok::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #42 Gepost op: 25-10-2006, 18:53:22 »
Dus Dyanne "stylish verantwoord" Beekman ::kots:: werkt mee aan het programma? Aha, vandaar dat deze waardeloze C-celebrity de eerste 'BN'er' van 'In het spoor van PE' was, waardoor de meeste kijkers al na de eerste aflevering afhaakten.
Zaterdag 14 oktober was ze overigens ook te gast bij Mooi! Weer de Leeuw. Ze wist toen voor elkaar te krijgen dat ze hem één keer mocht kleden. De aflevering daarop (21 oktober) droeg Paul de Leeuw inderdaad de door Dyanne uitgezochte kleren, maar hij vond het duidelijk niks. Het shirtje was veel te strak en te kort, zodat zijn (niet al te dunne) buik steeds zichtbaar was.  ;D

Maar goed, los van mijn afkeer van Dyanne "stylish verantwoord" Beekman, succes met je zoektocht naar de kleding van Art.  ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline dsquared

  • Forumlid
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #43 Gepost op: 26-10-2006, 19:25:50 »
Hm... heb 2 dagen geleden mail verstuurd maar nog geen antwoord... zou KD gelijk hebben :)

Offline cinnie

  • Forumlid
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #44 Gepost op: 27-10-2006, 10:23:14 »
Allereerst even mijn complimenten voor de mensen die zorgen dat deze site er zo goed uitziet en steeds weer bijgewerkt wordt!

Verder ben ik even de draad kwijt: zondag is het aflevering 9, in de intro over PE Vips wordt gesproken over 10 etappes, op de site van Net5 staat dat zondag de 8e etappe wordt uitgezonden. Komen er nu nog 1 of 2 afleveringen?


Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #45 Gepost op: 27-10-2006, 19:15:12 »
Allereerst even mijn complimenten voor de mensen die zorgen dat deze site er zo goed uitziet en steeds weer bijgewerkt wordt!

Thnx ::bravo::

Citaat
Verder ben ik even de draad kwijt: zondag is het aflevering 9, in de intro over PE Vips wordt gesproken over 10 etappes, op de site van Net5 staat dat zondag de 8e etappe wordt uitgezonden. Komen er nu nog 1 of 2 afleveringen?

Zondag is de negende etappe. Zondag 5 november komt er dan een terugblik, om 18.30 uur :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.