Auteur Topic: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!  (gelezen 25450 keer)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #20 Gepost op: 20-08-2006, 13:09:21 »
Nou bij Wie is de Mol zaten toch wel redelijk bekenden hoor

Kende jij Liz Snoyink?
Kende jij Richard Groenendijk?
Kende jij Mary-Lou van Stenis?
Kende jij Chris Tates?
Kende jij Frédérique Hudyts?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #21 Gepost op: 20-08-2006, 13:22:32 »
Goed.... Dit topic is alleen voor vragen over Peking Express Vips.. Dus graag alleen vragen daarover weer  :D

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #22 Gepost op: 20-08-2006, 13:31:20 »
Kende jij Liz Snoyink?
Kende jij Richard Groenendijk?
Kende jij Mary-Lou van Stenis?
Kende jij Chris Tates?
Kende jij Frédérique Hudyts?
Ja, Nee, Ja, Ja, Ja  ;)

Offline RMC

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #23 Gepost op: 5-09-2006, 11:17:09 »
Kende jij Liz Snoyink?
Kende jij Richard Groenendijk?
Kende jij Mary-Lou van Stenis?
Kende jij Chris Tates?
Kende jij Frédérique Hudyts?


Ja, Nee, Ja, Ja, Ja. ;)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #24 Gepost op: 7-09-2006, 16:34:04 »

Ja, Nee, Ja, Ja, Ja. ;)
Citroen

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #25 Gepost op: 10-10-2006, 21:01:25 »
Kende jij Liz Snoyink?
Kende jij Richard Groenendijk?
Kende jij Mary-Lou van Stenis?
Kende jij Chris Tates?
Kende jij Frédérique Hudyts?

Ja, ja, ja, nee, ja.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #26 Gepost op: 10-10-2006, 21:26:37 »
eh zullen we dit topic beschikbaar houden voor echte vragen over Peking Express Vips?

 :D ;) ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #27 Gepost op: 11-10-2006, 15:35:27 »
eh zullen we dit topic beschikbaar houden voor echte vragen over Peking Express Vips?

 :D ;) ::ok::

Okay. Ik las vandaag dat Bart Veldkamp astmatisch is en dat daar in zijn schaatstijd rekening mee gehouden werd als het ging om het uitzoeken van hotels. Nou kan ik me niet voorstellen dat al die zelf verworven slaapplekken in India erg stofvrij waren, dus... hoe zit dat?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #28 Gepost op: 11-10-2006, 18:37:19 »
Ik kan me voorstellen dat hij nu goede medicijnen heeft en bij zich had die hij toen missschien niet mocht gebruiken vanwege doping of zo. Ik roep maar wat hoor!!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #29 Gepost op: 11-10-2006, 21:21:37 »
Ik kan me voorstellen dat hij nu goede medicijnen heeft en bij zich had die hij toen missschien niet mocht gebruiken vanwege doping of zo. Ik roep maar wat hoor!!

Mjjjaaaa.... Ik weet eigenlijk niet wat de bedoeling van deze topic is. Speculeren over deze vragen onder mekaar, of gaan de forumbeheerders daadwerkelijk achter het antwoord aan? Nou ja, ik merk het wel. Het frappeerde me namelijk wel. Jouw oplossing zou trouwens kunnen natuurlijk.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #30 Gepost op: 11-10-2006, 21:26:57 »
Mjjjaaaa.... Ik weet eigenlijk niet wat de bedoeling van deze topic is. Speculeren over deze vragen onder mekaar, of gaan de forumbeheerders daadwerkelijk achter het antwoord aan? Nou ja, ik merk het wel. Het frappeerde me namelijk wel. Jouw oplossing zou trouwens kunnen natuurlijk.

De bedoeling is dat je antwoord krijgt op je vragen wat betreft de site, zodat er niet onnodig topics geopend worden steeds. De antwoorden (vragen) moeten wel binnen onze mogelijkheden liggen en helaas hebben wij geen direct lijntje met Bart of de andere kandidaten. Maar wie weet komt dat nog :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #31 Gepost op: 11-10-2006, 21:40:24 »
De bedoeling is dat je antwoord krijgt op je vragen wat betreft de site, zodat er niet onnodig topics geopend worden steeds. De antwoorden (vragen) moeten wel binnen onze mogelijkheden liggen en helaas hebben wij geen direct lijntje met Bart of de andere kandidaten. Maar wie weet komt dat nog :)

Hè jammer. Heb ik jullie toch overschat ;D ;D ;D. Nou, dan doe ik het maar met de hierboven gegeven gedachtegang.

Vragen over de site heb ik niet nu de homepage eindelijk is bijgewerkt (tot gisteren waren de deelnemers daar nog steeds bezig met een rode vlag ;)). Alleen jammer dat het hier zo rustig is.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #32 Gepost op: 11-10-2006, 21:42:59 »
Hè jammer. Heb ik jullie toch overschat ;D ;D ;D. Nou, dan doe ik het maar met de hierboven gegeven gedachtegang.

Vragen over de site heb ik niet nu de homepage eindelijk is bijgewerkt (tot gisteren waren de deelnemers daar nog steeds bezig met een rode vlag ;)). Alleen jammer dat het hier zo rustig is.

Als je wist wat voorn werk er in zit om de site up to date te krijgen. Daarbij hebben ook wij nog gewoon een leven buiten Realitynet om. Maar bedankt voor je compliment!

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #33 Gepost op: 11-10-2006, 22:26:22 »
Als je wist wat voorn werk er in zit om de site up to date te krijgen. Daarbij hebben ook wij nog gewoon een leven buiten Realitynet om. Maar bedankt voor je compliment!

Ik ben me noch bewust van een compliment, noch van een belediging. Trek je tenen in Guikie. I was just making conversation en had niets lelijks in de zin. Kan ik mijn maliënkolder weer uittrekken... ????

Offline dsquared

  • Forumlid
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #34 Gepost op: 23-10-2006, 00:02:30 »
Mooi programma... een van de weinige tv programma's die ik ook echt elke week wil zien.
Vraagje: kan een van jullie mij vertellen van welk merk de spijkerbroek (lichtblauw, slim fit, witte riem, zwart t-shirt) is die Art in aflevering 8 draagt ?

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #35 Gepost op: 23-10-2006, 00:28:34 »
Staat zoiets niet in de aftiteling? Ik heb er niet op gelet.

Offline dsquared

  • Forumlid
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #36 Gepost op: 24-10-2006, 18:56:30 »
Staat zoiets niet in de aftiteling? Ik heb er niet op gelet.

ja birckenstock (zijn de schoenen denk ik) en beekman styling... dus daar kom ik niet verder mee...

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #37 Gepost op: 24-10-2006, 19:36:47 »
ja birckenstock (zijn de schoenen denk ik) en beekman styling... dus daar kom ik niet verder mee...

Beekman Styling is van Dyanne Beekman, die vorige PE toen ook een stuk meegereisd is met de kandidaten.
Dit is haar URL: http://www.beekmanstyling.com/
Ik denk dat je haar wel kan mailen met vragen.
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #38 Gepost op: 24-10-2006, 20:55:39 »
Heej dat is goed gevonden zo zie je maar twee weten meer als een.
Horen we er nog iets van? Of krijgen we een mooie foto te zien als jij die kleding hebt gevonden.

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over Peking Express 2006 Vips?!
« Reactie #39 Gepost op: 24-10-2006, 22:26:07 »
Vermoedde al een tijdje dat Beekman Styling van Dyanna Beekman zou zijn. En n.a.v. de vraag hierboven gewoon even gezocht op Yahoo op beekman styling en toen kwam haar website zo boven :)
Lang leve zoekmachines he ;)
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.