Poll

Wie gaan de finale winnen?

Lut & Chris
Wendy & Yves

Auteur Topic: Aflevering 12: De Finale!  (gelezen 24503 keer)

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Finale
« Reactie #20 Gepost op: 17-05-2006, 13:45:18 »
Als ik heel eerlijk mag zijn denk ik dat Yves en Wendy gaan winnen maar, ik hoop Chris en Lut omdat, ik die veel oprechter vind en veel symphatieker vind als het andere koppel, in het voorstukje zie je dat Wendy van de kar afvalt maar, dat weerhoud er niet van dat ze verloren hebben. Ik denk juist eerder gewonnen hebben om de mensen op het verkeerde been, te zetten. Go Chris & Lut. dan wint er uiteindelijk toch nog 1 nederlander.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Finale
« Reactie #21 Gepost op: 17-05-2006, 15:29:39 »
Ik denk toch echt dat Chris & Lut gaan winnen hoor.

Die val van Wendy brengt groot oponthoud met zich mee, ik denk niet dat ze daarna vrolijk verder liften.
First you go backwards, but then forwards again

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale
« Reactie #22 Gepost op: 17-05-2006, 15:50:43 »
Of ze zouden de hele race tijdelijk stil moeten leggen.

Maar ik ben benieuwd wat er nog meer gebeurt. In het voorstukje zag je Wendy gillen, waarop Yves zijn rugzak wegsmijt en aan komt rennen. (is dat filmpje trouwens nog ergens na te kijken?)
Er gebeurt dus nog iets heftigs, naast die valpartij. Ik dacht dat er misschien een auto wegreed met de rugzak van Wendy er nog in ofzo. Wat denken jullie?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Finale
« Reactie #23 Gepost op: 17-05-2006, 15:59:21 »
Of ze zouden de hele race tijdelijk stil moeten leggen.

Maar ik ben benieuwd wat er nog meer gebeurt. In het voorstukje zag je Wendy gillen, waarop Yves zijn rugzak wegsmijt en aan komt rennen. (is dat filmpje trouwens nog ergens na te kijken?)
Er gebeurt dus nog iets heftigs, naast die valpartij. Ik dacht dat er misschien een auto wegreed met de rugzak van Wendy er nog in ofzo. Wat denken jullie?
http://pekingexpress.web-log.nl/pekingexpress/2006/05/video_peking_ex_1.html

Daar kun je de hele aflevering herbekijken, dus ook op laatst in 'wat komt komt er volgende in PE'

Echt superspannend..
« Laatst bewerkt op: 17-05-2006, 18:47:18 door Evenstar »
First you go backwards, but then forwards again

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale
« Reactie #24 Gepost op: 17-05-2006, 19:11:12 »
Ik hoop Wendy en Yves... Met PE nog niet veel geluk gehad, dus het zal wel Chris en Lut worden....

Met PE 1 : hoopte ik Elias en Jetske en het werd Rani en Hans
Met PE 2 : hoopte ik Kriekje en Nathalie en het werd Carla en Sofie

en daarbij.... geen 2 jaar na mekaar 2 vrouwen aub....


Het is Karla met een K ;) En Sophie met PH ;)
Ik heb normaal ook geen geluk met dit soort dingen, maar vorig jaar ging het exaxt zoals ik het wilde.

Eerst Marco en Stephan eruit (niets lulligs), dan Herman en Kris, dan Steven en Sofie. Herman en Kris hadden er wel in mogen blijven ipv Steven en Sofie, maar dat maakt opzich niets uit. Toen was ik BLIJ dat Jeroen en Manja eruit gingen, al vind ik ze als ik het vaker kijk (ik heb de afleveringen op DVD) wel vind meevallen. Just en Brechtje vond ik eerst heel leuk, later erg saai en ze begonnen me te vervelen, was blij toen ze eruit gingen. Rink en Jorien en Krieke en Nathalie hadden ruzie, het maakte mij niet veel uit wie er in de finale kwam, als Karla en Sophie er maar inkwamen en wonnen. En ook dat gebeurde.

In het eerste seizoen ging het ook niet helemaal zoals ik wilde..

Het maakt me niets uit of er nu Belgen of Nederlanders winnen :S
Het gaat om het vermaak. En ik kan meer om de Belgen lachen over het algemeen (Chris is ook erg grappig). Jorien had soms ook briljante opmerkingen, maar ik vond Karla en Sophie nog altijd de grappigste van het stel, en ook Herman en Kris waren grappig!

Ik hoop dat Chris en Lut winnen :)
Wat maakt het nu uit dat er twee keer twee dames winnen?

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale
« Reactie #25 Gepost op: 18-05-2006, 15:45:28 »
Ik hoop Wendy en Yves... Met PE nog niet veel geluk gehad, dus het zal wel Chris en Lut worden....

Met PE 1 : hoopte ik Elias en Jetske en het werd Rani en Hans
Met PE 2 : hoopte ik Kriekje en Nathalie en het werd Karla en Sophie

en daarbij.... geen 2 jaar na mekaar 2 vrouwen aub....


Ik heb met PE al best veel geluk gehad.
Met PE 1 hoopte ik Reinier en Clarinca en met PE 2 Karla en Sophie dus nu zit er weer een favoriet koppel van mij in de finale. Chris en Lut ::jaja::

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale
« Reactie #26 Gepost op: 18-05-2006, 22:54:13 »
Ik hoop Yves en Wendy en Crhis en Lut, ik ben voor Y&W maar voor me pool is het leuker als C&L winnen  ;)
I'm a real big goblin..

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale
« Reactie #27 Gepost op: 19-05-2006, 14:21:24 »
Ik hoop Chris en Lut, daar ben ik al vanaf t begin voor :)
Zij zijn het sympathiekst van de twee koppels, Yves en Wendy gebruiken hun charmes en ik vind eerlijk gezegd dat ze het n beetje op n slijmachtige manier doen, niet echt gemeend. En dat doen Chris en Lut dus juist wel, die menen het echt, die zijn zichzelf ::ok::
« Laatst bewerkt op: 19-05-2006, 14:32:55 door -ikke- »

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale
« Reactie #28 Gepost op: 19-05-2006, 21:02:30 »
ik gok op Marc en Theo  ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Finale
« Reactie #29 Gepost op: 19-05-2006, 21:07:56 »
Sterk voorgevoel dat het Chris & Lut zullen worden. Qua lift- en proefprestaties hebben ze ook al niet zo veel geluk gehad, evenals Karla en Sophie van vorig jaar, terwijl Yves & Wendy wel redelijk sterk zijn. Ik denk toch dat hier weer iets onverwachts zal gaan gebeuren.

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale
« Reactie #30 Gepost op: 20-05-2006, 19:52:10 »
Karla en Sophie waren vanaf etappe 4 wél sterk met liften hoor ;)

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Finale
« Reactie #31 Gepost op: 21-05-2006, 14:36:23 »
Karla en Sophie waren vanaf etappe 4 wél sterk met liften hoor ;)

Zo helder voor de geest kan ik het niet meer halen, zou best dan wel kunnen. Maar waar het om ging Karla & Sophie waren een koppel, waarvan althans ik dus dachten dat ze er wel snel uitlagen. Ze wonnen amper proeven en 'huppelden' maar mee (wat niet wegneemt dat ik ze een geweldig koppel vond) en waren uiteindelijk naar mijn idee geheel onverwachts de winnaars van PE II. ;)

Dus kom op Chris & Lut! ::ok::

Offline Faizz

  • Forumlid
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #32 Gepost op: 21-05-2006, 20:34:21 »
Kom op Chris en Lut!

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #33 Gepost op: 21-05-2006, 22:42:00 »
Hè... jammer. Chris & Lut zijn het niet geworden. :(

Mijn eerdergenoemde voorgevoel veranderde bij het zien van de hoeveelheid proeven die Chris & Lut hadden gewonnen. Ik dacht ze hebben zo veel geluk, ik denk dat het zij nu te veel gewonnen hebbe, dus Yves & Wendy zullen wel winnen. Daarnaast ook dat Yves & Wendy net op de valreep nog een amulet binnen slepen.

Niks op tegen. Ik vond het een ontzettend spannende aflevering en gun het Yves & Wendy! Ze hebben hard hun best gedaan en de longen uit hun lijf gerend ook nog bijna een gebroken rug opgelopen. :ok:

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #34 Gepost op: 21-05-2006, 22:42:47 »
Spannend was het! Niet normaal!

Jammer voor Chris & Lutje :(

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #35 Gepost op: 22-05-2006, 12:22:09 »
:( :(


Wat jammer zeg dat Wendy & Yves hebben gewonnen.. Maar ja   :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #36 Gepost op: 22-05-2006, 13:08:35 »
voorbij voorbij het is voorbij!!

wat een spanning de laatste aflevering. Yves & Wendy gefeliciteerd met de overwinning. Chris & Lut jammer, maar met de volle eer ten onder gegaan. Het was mooi en spannend. Nu op naar nummer 4. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik zal het wel missen, maar maandag nog even de making of zien.

Groet RG

Offline sihida

  • Forumlid
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #37 Gepost op: 22-05-2006, 13:21:45 »
voorbij voorbij het is voorbij!!

wat een spanning de laatste aflevering. Yves & Wendy gefeliciteerd met de overwinning. Chris & Lut jammer, maar met de volle eer ten onder gegaan. Het was mooi en spannend. Nu op naar nummer 4. Ben benieuwd wat het gaat worden. Ik zal het wel missen, maar maandag nog even de making of zien.

Groet RG
Maandag?

Offline RG

  • Winnaar pixelprikken PE VIPs 2006
  • Forumlid
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #38 Gepost op: 22-05-2006, 18:26:34 »
sorry bedoel natuurlijk zondagavond

Offline Sjoerd89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vooruitblik op de Finale,.... wie gaat er winnen?
« Reactie #39 Gepost op: 22-05-2006, 19:20:09 »
Jammer dat Yves en Wendy hebben gewonnen, maar voor mij hebben Chris en Lut gewonnen omdat ze heel peking expres al hartstikke sterk zijn.

Ik hoop dat er nog zo'n peking expres komt met veel spanning, mooie landschappen, mooie culturen en veel humor.

Groetjes Sjoerd ::tandpastasmiley::
$J0€RD