Auteur Topic: Een DVD van de derde Peking Express?  (gelezen 17052 keer)

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Een DVD van de derde Peking Express?
« Gepost op: 4-05-2006, 19:42:51 »
Hallo iedereen,

Ik ben benieuwd of er een DVD van deze derde serie zal komen.
De vorige serie werd niet uitgebracht op DVD, omdat er teveel problemen waren met de kwaliteit en de verkoopcijfers. Misschien dat Vt4 of Net5 dit jaar weer eens een poging zal doen?

Ik vind dat we hier met z'n allen voor moeten opkomen.

Als de DVD niét uit zal komen, dan zou ik de mensen die de serie hebben opgenomen deze op internet te zetten. De vorige heb ik ook via internet gedaan, maar de kwaliteit is niet supergoed. Dus alleen als je GOEDE kwaliteit hebt :)
Bij deze serie heb ik minder sterk het verlangen om het op DVD te hebben, omdat ik de landen en vooral de koppels minder leuk vond. Vorig jaar hadden we echt alle uitersten. Geweldig! Ook dit jaar vind ik de sudden-death vanaf de start niet erg leuk. Vorig jaar was dat wel leuk, omdat de koppels er toen wel voor gingen, omdat ze amuletten moesten halen. Ze waren nog maar met vier over, dus was de kans 25% dat ze wonnen. Ik vind ook het samen liften dit jaar niet erg leuk.

Ondanks dit alles, zou ik het toch graag op DVD willen hebben :)

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #1 Gepost op: 4-05-2006, 20:59:48 »
Ik heb al een mannetje die de serie zou opnemen op DVD, hopelijk is het nog allemaal goed gegaan!! :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #2 Gepost op: 7-05-2006, 13:40:38 »
Ik hoop dat hij uitkomt. Deze serie vind ik echt heel leuk. Pe 1 heb ik ook op dvd en van pe2 heb ik alleen afl. 8, 9 en de finale op video. Ik hoop gewoon dat er van dit seizoen weer een dvd uitkomt.

Offline knal

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • jazeker
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #3 Gepost op: 7-05-2006, 18:11:26 »
Kan je Serie 1 nog ergens kopen? Ik wil deze zo graag nog een keer zien.. en t lukt maar niet.. ::ohno::
Jazeker Johnie.

Offline moltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #4 Gepost op: 7-05-2006, 20:12:07 »
Volgens mij niet want op de site van freerecordshop kan je hem ook niet meer bestellen volgens mij

Offline jeroenbutz

  • Forumlid
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #5 Gepost op: 8-05-2006, 11:52:25 »
hey allemaal,

ik heb me net geregistreerd hier, vind het een leuke site. Ik heb zelf veel afleveringen van diverse series op mijn computer staan waaronder natuurlijk ook peking express. Het beeld is gewoon goed, net zoiets als de kwaliteit van een videoband ofzo...

Als er mensen interesse hebben, dan hoor ik het wel. ik ga vanavond aflevering 10 in ieder geval halen. Heb hem gister moeten missen :(:(

Offline weener01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2006, 15:14:32 »
Las in een ander topic dat er problemen waren met de dvd  van seizoen1 die is uitgebracht, heb deze namelijk ook en geen enkel probleem(ok niet helemaal waar,waar op de tv de reclame blokken waren moest je ff doordrukken) maar dit probleem kan niet op tegen de ervaring om alles in een keer te kijken.Is en blijft voor 15 of 20 euro natuurlijk een absoluut koopje voor de fans van de serie ::jaja::

 

Offline nmbs

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #7 Gepost op: 20-05-2006, 11:33:01 »
De eerste reeks is OOP, niet meer te verkrijgen op de site van VT4 blijkbaar en ze zijn niet van plan andere reeksen uit te brengen. Hieronder de inhoud van een mail van VT4

-----

Geachte,
 
Helaas moeten we u teleurstellen.  Tot op heden zullen noch de 2de, noch de 3de reeks op DVD worden uitgebracht.  Wat herhalingen betreft, daar hebben we voorlopig nog geen zicht op. 
 
Met vriendelijke groeten,
_______________
Christine Maes
Merchandising Manager
 
SBS Belgium NV
Fabrieksstraat 55
1930 Zaventem

T: +32 2 715 12 03
F: +32 2 721 06 66
BE 0473 307 540 RPR Brussel



www.vt4.be

Avontuur en verleiding bij SBS...
Peking Express De Mekong Route! Elke donderdag vanaf 9 maart op VT4.
Vanaf 16 maart op VIJFtv: “10 Jaar Jonger” met Gene Bervoets!

-----

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2006, 12:33:32 »
De eerste reeks is OOP, niet meer te verkrijgen op de site van VT4 blijkbaar en ze zijn niet van plan andere reeksen uit te brengen. Hieronder de inhoud van een mail van VT4

-----

Geachte,
 
Helaas moeten we u teleurstellen.  Tot op heden zullen noch de 2de, noch de 3de reeks op DVD worden uitgebracht.  Wat herhalingen betreft, daar hebben we voorlopig nog geen zicht op. 
 
Met vriendelijke groeten,
_______________
Christine Maes
Merchandising Manager
 
SBS Belgium NV
Fabrieksstraat 55
1930 Zaventem

T: +32 2 715 12 03
F: +32 2 721 06 66
BE 0473 307 540 RPR Brussel



www.vt4.be

Avontuur en verleiding bij SBS...
Peking Express De Mekong Route! Elke donderdag vanaf 9 maart op VT4.
Vanaf 16 maart op VIJFtv: “10 Jaar Jonger” met Gene Bervoets!

-----

Jemig... ::ohno:: beetje flauw hoor. Ze maken van alles een dvd-serie (niet specifiek dit bedrijf), programma's worden tot kotsens toe herhaald in de zomer (zelfs kerstspecials), maar Peking Express ho maar... >:(

Offline prikje

  • Forumlid
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #9 Gepost op: 1-06-2006, 16:25:38 »
Gemiste kans ,


ik had er wel 25 euto voor over om de reeks op DVD te hebben .
Jammer

Offline nanon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #10 Gepost op: 5-06-2006, 17:58:50 »
ja ik vind het ook een gemiste kans..
de meest domme programmas komen uit op dvd maar zo'n goed programma wat ook gewoon nog leuke tv is om naar te kijken doen ze niet...

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #11 Gepost op: 12-07-2006, 23:11:11 »
En ik heb de serie op 4 dvd's!! 8)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #12 Gepost op: 13-07-2006, 23:00:15 »
Acro Mol Fan!

Kun je de serie, de derde, voor mij op DVD maken? :)


Offline heksje

  • Forumlid
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #13 Gepost op: 12-10-2006, 11:12:12 »
Ha gelukkig wellicht is het dan toch mogelijk.......
ik ben namelijk al een tijdje op zoek naar de 2de Peking Express serie. Heeft iemand die voor mij op dvd of video?

en ja ik had ook gehoord dat er een making off bestond dat zou ook heel mooi zijn.
kan iemand mij helpen?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Een DVD van de derde Peking Express?
« Reactie #14 Gepost op: 12-10-2006, 18:36:03 »
Je kunt beter even in dit topic kijken en misschien je vraag daar opnieuw stellen, want daar heb  je meer kans dat iemand het leest en reageert  :). Nu post je namelijk op het forum van de vorige reeks, terwijl er inmiddels al weer een nieuwe bezig is  ;).
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.