Auteur Topic: ernest pe one  (gelezen 16297 keer)

Offline ernest pe one

  • Forumlid
ernest pe one
« Gepost op: 11-04-2006, 15:20:14 »
bonjour a vous tous je suis ernest de pekin express france  ::rofl::nous somme partie du champ de mars a paris puit apres la russie mongolie pour finir a pekin notre duo a fini a la 5 etapes mais j ai des suvenir plein la tete ernest.odile de pekin express france ::bravo:: voila une autre photos au depart vde l aventure.......please can you speack english i don't andestand .merci www.pekinexpress02.skyblog.com
« Laatst bewerkt op: 18-05-2006, 08:58:46 door ernest pe one »

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: ernest pe one
« Reactie #1 Gepost op: 11-04-2006, 15:27:49 »
Euhm.

Wat is de bedoeling van de poll?
First you go backwards, but then forwards again

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ernest pe one
« Reactie #2 Gepost op: 11-04-2006, 16:10:16 »
Euhm.

Wat is de bedoeling van de poll?

Volgens mij moeten we op ernest klikken, maar ik kan echt geen keuze maken!! ;D

En wie kan de Franse tekst vertalen? ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline ernest pe one

  • Forumlid
Re: ernest pe one
« Reactie #3 Gepost op: 11-04-2006, 16:24:10 »
Volgens mij moeten we op ernest klikken, maar ik kan echt geen keuze maken!! ;D

En wie kan de Franse tekst vertalen? ;)
bonjour nous somme des francais paris sur internet m6.fr toute les info sur l aventure pekin express france

Offline ernest pe one

  • Forumlid
Re: ernest pe one
« Reactie #4 Gepost op: 11-04-2006, 16:29:40 »
Euhm.

Wat is de bedoeling van de poll?
pour voir tout sur nous www.pekinexpress02.skyblog.com

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #5 Gepost op: 11-04-2006, 16:30:40 »
En wie kan de Franse tekst vertalen? ;)
Hoi schatjes, ik was de ergste van Peking express in Frankrijk wij hebben binnenkort een partijtje in ons kamp in maart in parijs, met onze russische mongool niet verkeerd opvatten he  :) eindigden we na 5 etappes, ik kocht een souvenir op een plein voor mijn hoofd. Alsjeblieft hier is frankrijk met andere foto's van ons partijdige avontuur..... Alsjeblieft kunnen jullie engels praten, ik verstaat niet. Bedankt
 ::) ::) ::pinokkio:: ::pinokkio:: ;) ;)
Sorry that it's in Dutch, but I've "translated" your text. I think it's nice they have Peking Express also in France!   ;)  8)
Would you be able to write in English, because the most of us aren't well in reading frenche and they're mostly better in English I think so. except some some people from Belgium maybe  ;)
 ::zwaai:: ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 18:38:12 door mirtjuh »
I'm a real big goblin..

Offline shaat

  • Forumlid
Re: ernest pe one
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2006, 16:59:15 »
cool that this program is in France too. I find it nice to watch! Is it already broadcasted in  France? And does it look nice?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2006, 17:16:41 »
Bonjour, je ne parle pas Français, so the rest of my reply will be in English. I deleted the poll, I think there was a little mistake there, hope you don't mind

I didn't know there was a French version of Peking Express as well! Good to hear the show is a succes in other countries as well! :D

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2006, 17:17:30 »
Wat een vertrouwen.. mag ik zeggen dat ik me afvraag of dit niet een of ander grappig iemand is  :-\\ ??? ::hypocriet:: ::)
I'm a real big goblin..

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2006, 17:36:52 »
Wat een vertrouwen.. mag ik zeggen dat ik me afvraag of dit niet een of ander grappig iemand is  :-\\ ??? ::hypocriet:: ::)

Mijn idee ::jaja::.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: ernest pe one
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2006, 17:57:15 »
Wat een vertrouwen.. mag ik zeggen dat ik me afvraag of dit niet een of ander grappig iemand is  :-\\ ??? ::hypocriet:: ::)

Hij heeft wel een frans ip-adres. Ok, dat zegt niet alles, maar iig wel iets.
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: ernest pe one
« Reactie #11 Gepost op: 11-04-2006, 17:58:14 »
Bonjour!

Est-ce que vous êtes vraiment un participant du Pékin Express français?

Comment est-ce que vous avez trouvé cette page d'Internet?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: ernest pe one
« Reactie #12 Gepost op: 11-04-2006, 18:02:40 »
Savez-vous comment nous, aux Pays-Bas, pouvons regarder le Pékin Express français par Internet?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: ernest pe one
« Reactie #13 Gepost op: 11-04-2006, 18:13:29 »
bonjour a vous tous je suis ernest de pekin express france  ::rofl::nous somme partie du champ de mars a paris puit apres la russie mongolie pour finir a pekin notre duo a fini a la 5 etapes mais j ai des suvenir plein la tete ernest.odile de pekin express france ::bravo:: voila une autre photos au depart vde l aventure.......please can you speack english i don't andestand .merci
Voor degenen die echt geen Frans kunnen, hier even een vertaling (een echte, niet zo'n rare als die van Mirtjuh  ::ohno:: <-- onbeleefd hoor, Mirtjuh, een Franse gast belachelijk maken!  >:(  ;)).

Vertaling (Traduction):
Citaat
Hallo iedereen, ik ben Ernest van de Franse Peking Express  ::rofl::. Wij zijn vertrokken vanaf de 'Champ de Mars' in Parijs, vervolgens via Rusland en Mongolië om te eindigen in Peking.  Ons duo is er in de vijfde etappe uitgegaan, maar ik heb er een hoop goede herinneringen aan over gehouden (vrij vertaald).

Ernest & Odile van Peking Express Frankrijk  ::bravo::

Zie hier een foto van voor het vertrek van het avontuur. Willen jullie alsjeblieft Engels praten want anders begrijp ik het niet.

Maar z'n Engels is ook niet echt om over naar huis te schrijven.  ;)
« Laatst bewerkt op: 11-04-2006, 18:16:35 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #14 Gepost op: 11-04-2006, 18:21:53 »
Maar zijn Nederlands is prima (zie topic over DVD's).

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: ernest pe one
« Reactie #15 Gepost op: 11-04-2006, 18:41:41 »
Voor degenen die echt geen Frans kunnen, hier even een vertaling (een echte, niet zo'n rare als die van Mirtjuh  ::ohno:: <-- onbeleefd hoor, Mirtjuh, een Franse gast belachelijk maken!  >:(  ;)).
sorry :-[ :-[ :-[ ;)
I'm a real big goblin..

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: ernest pe one
« Reactie #16 Gepost op: 11-04-2006, 19:43:38 »
Maar zijn Nederlands is prima (zie topic over DVD's).

Hm, dat vind ik daar niet zo duidelijk uit blijken hoor. Hij reageert niet echt op die andere berichten. Het zou ook kunnen dat hij gewoon het woord 'DVD' herkende en daarop reageerde. Ik moet zeggen dat zijn Frans wel wat raar is hier en daar, maar dat kan 'typetaal' zijn en dan nog wat slordig ook.  :-\\ In ieder geval weten we niet zeker of hij echt is of nep, maar als we hem meteen wegjagen omdat we hem niet geloven, dan zou het wel sneu zijn als hij 'echt' is.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: ernest pe one
« Reactie #17 Gepost op: 11-04-2006, 19:46:32 »
Tuurlijk is ie echt, gewoon van uit gaan  :)


Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline ernest pe one

  • Forumlid
Re: ernest pe one
« Reactie #18 Gepost op: 12-04-2006, 09:34:17 »
Bonjour!

Est-ce que vous êtes vraiment un participant du Pékin Express français?

Comment est-ce que vous avez trouvé cette page d'Internet?
oui nous somme les vrais participant de pekin express français moi ernest et odile l émissions a eu un très grand succès en France on a pattue des records d audimat je voulais faire un petit coucou aux participant des pe d Europe .j ai trouve cette page internet car le jeu en france ai toujours pe avec les même amulettes les même logo a+

Offline ernest pe one

  • Forumlid
Re: ernest pe one
« Reactie #19 Gepost op: 12-04-2006, 09:39:53 »
Savez-vous comment nous, aux Pays-Bas, pouvons regarder le Pékin Express français par Internet?
bonjour alas pekin express france ai fini mais il y a des info sur www.m6.fr chez nous sa marche tres fort je suis venu partager sa avec les bays.bas a+ ::hug::