Auteur Topic: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek  (gelezen 61906 keer)

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #120 Gepost op: 15-04-2006, 17:54:44 »
Maar, van deze gelegenheid gebruik makend....en het is al meerdere malen gevraagd...wat vinden jullie van de beelden op tv? En met name de laatste aflevering?
Kunnen jullie het voorstellen dat er mensen zijn die met een plaatsvervangend schaamtegevoel zitten te kijken? En een soort van opluchting voelden toen jullie aan het eind van de aflevering eruit lagen?

Schaamtegvoel niet echt, Wij weten wat voor andere dingen we meegemaakt hebben die drie dagen. Maar we vonden het er ook wel wat over: constant dat gezeur dat we gaan voorbij steken en inhalen, terwijl we nog zoveel andere mooie dingen hebben gedaan. Maar dat is Tv zeker? Bij ons is het duidelijk dat ze het fanatieke naar voren laten komen iplv het plezier dat we met de andere koppels en de plaatselijke bevolking hebben gehad. Ook de onderlinge discussies hebben de bovenhand op de fun. Wij weten in tegenstelling tot de kijker wat er nog meer is gebeurd en kunnen alles dus beter plaatsen   ;)
 ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Evenstar

  • Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #121 Gepost op: 17-04-2006, 11:51:03 »
Echt balen dat jullie eruit zijn.

Het is nu (stukken) saaier.  :-\\
First you go backwards, but then forwards again

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #122 Gepost op: 17-04-2006, 12:16:14 »
 ::zwaai:: Sneeuwwitje en Roodkapje,

Jullie waren niet mijn favoriete koppel. Maar ondanks dat heb ik vreselijk gelachen om jullie. Ik heb iedere aflevering wel in een deuk gelegen om de reactie van Lien als jullie
(weer) een koppel voorbijstormden. Ik vond het ook jammer dat jullie lagen.
Ik heb misschien wel een confronterende vraag,je hoeft hier niet op te antwoorden, maar ik las laatst in de krant (ook hier natelezen) dat Peking Express misschien wel gemanipuleerd is. En ik vond het toen ook raar dat Marc en Theo, want die lagen ver achter jullie, dat die ineens voor jullie lagen zonder dat wij (het publiek) daar iets van zagen. Is er echt geknoeid met de liften die de deelnemers kregen of is het allemaal echt?

Tinuzzz

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #123 Gepost op: 19-04-2006, 12:27:42 »
::zwaai:: Sneeuwwitje en Roodkapje,

Jullie waren niet mijn favoriete koppel. Maar ondanks dat heb ik vreselijk gelachen om jullie. Ik heb iedere aflevering wel in een deuk gelegen om de reactie van Lien als jullie
(weer) een koppel voorbijstormden. Ik vond het ook jammer dat jullie lagen.
Ik heb misschien wel een confronterende vraag,je hoeft hier niet op te antwoorden, maar ik las laatst in de krant (ook hier natelezen) dat Peking Express misschien wel gemanipuleerd is. En ik vond het toen ook raar dat Marc en Theo, want die lagen ver achter jullie, dat die ineens voor jullie lagen zonder dat wij (het publiek) daar iets van zagen. Is er echt geknoeid met de liften die de deelnemers kregen of is het allemaal echt?

Tinuzzz


Koekoek,

even een reactie: Wij gingen inderdaad 100% voor het spel en hebben ons ook kostelijk geamuseerd, zeker wanneer we koppels konden voorbijgaan, echt FUN! want daar doe je het tenslotte om he.
Nu ivm de aflevering dat wij eruit gingen: nee, er is niks van dat knoeien waar, uiteindelijk regel je de liften zelf. Van dat omkopen en dat de lifts geregeld zijn is niks van waar. Uiteindelijk hangt het van jou af of je een auto doet stoppen of niet. Wij hebben nooit wagens gehad die op ons af kwamen gereden en ons 'spontaan' lifts gaven.
De laatste aflevering is naar mijn mening wat anders gemonteerd dan wat er is gebeurd. Je kan dit nalezen op www.nieuwsblad.be
(vanaf deze avond)

Nog veel plezier met Peking  ::zwaai:: ::zwaai::

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #124 Gepost op: 19-04-2006, 21:26:39 »
Voila se: hier het dagboekfragment van onze laatste racedagen door Laos. We laten je alvast even binnenkijken in onze gedachtegang het moment voor de ELIMINATIE  :o . De rest is na te lezen op www.nieuwsblad.be

Zo dadelijk wordt de rangschikking bekendgemaakt. Zullen wij veroordeeld worden tot
Het verlaten van de race? Of maken we nog een kans? Wij dromen weg.....

Gelieve recht te staan voor het hof.
In het jaar onzes heren tweeduizendenvijf zijn voor deze rechtbank verschenen de dames:
LIEN EN INGE ter verantwoording van  meerdere misdaden tegen de menselijkheid
Zoals er zijn:

- Het zich vermommen als rood licht met de bedoeling hier profijt uit te halen door met name de onwetende automobilist te laten stoppen.

-Het misbruiken van een paal, eigendom van de Vietnamese busmaatschappij.

-Het verkopen van vis op de markt, en dit tegen dumpingprijzen en zonder geldige leurderskaart

-Het schreeuwen van de woorden GOGOGO tegen een  niet-de engelse taal machtig-zijnde os met als gevolg een pisstop en bijhorend ossenstaartje liften

- Het collaboreren met en het trakteren op la vache qui rit,  van de genaamde Jan en Miranda. Een koppel dat als zeer crimineel te boek staat en veroordeeld werd op Cambodjaans grondgebied. Het koppel heeft als specialiteit zich te vermommen in zeer sympathiek uitziende wezens zoals een goeierd van een schoonpa en een bloem van een schoondochter. Wel moet het hof toegeven dat de snor echt is.

- Pogingen om nog een  ander (voorlopig onschuldig bevonden)  koppel, luisterend naar de namen Chris en Lut aan te zetten tot crimineel gedrag, met name het ontvoeren van een eminent en eerbaar man, bezittende de Nederlandse nationaliteit,en luisterend naar de naam Reinier.

- Het stelen van een rugzak bevattende een art-deco bril, en een koffer met make-up

- Het sluikstorten van een volledige uitzet dameskledij in een mannen-monnikenklooster

- Als gevolg van het voorgaande zich te vertonen in het openbaar  als clochards avant -la- lettre en als kartonnen-dozen -daklozen op zoek naar een restaurant du coeur.

- Het drie dagen gijzelen van een  Cambodjaans burger met als verzwarende omstandigheid dat het hier om een oorlogsheld gaat.

- Het les geven bij de monniken zonder geldig diploma

- Het verstoren van een benidorm-bejaardentrip met een overjaarse bus

- Het uitschelden van wendietje voor “you fucking bitch”

- Het bestrijden van soldaatmieren in de jungle van laos met tankpelotons, vlammenwerpers en kernbommen.

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #125 Gepost op: 19-04-2006, 21:27:04 »
Het hof heeft geoordeeld dat voor de  eerste dertien aantijgingen voldoende bewijsmateriaal is terug te vinden onder vorm van tientallen uren opnames op videobanden.
Voor het veertiende en laatste  misdrijf werd voldoende bewijs gevonden in het ondertussen verbeurd verklaarde dagboek dat door de beklaagden zelf werd geschreven.

Daarom , en alleen daarom beslist het hof te besluiten dat de dames Inge en lien:

1) Zonder pardon zullen verbannen worden uit het  programma Peking-express
2) Zij binnen de vierentwintig uur het grondgebied van Laos moeten verlaten zonder hun recht te doen gelden op de amuletten die zij mede dank zij de misdrijven hier gepleegd , hebben veroverd
3) Veroordeeld worden tot het betalen van een halve euro schadevergoeding voor iedere verdere dag aanwezigheid in Zuid-Oost Azie.

Inge en lien wordt gewezen op het recht een laatste wens te uiten: namelijk de wens dat het de overblijvende koppels beter zal vergaan dan wat henzelve is overkomen.

Zij mogen alle deelnemers nog één maal kussen met uitzondering van Yves en Wendy , die ze één maal in de billen mogen knijpen.

Tot slot oordeelt dit hof dat alle Belgen en Nederlanders het recht krijgen, zonder recht op verhaal van Inge en Lien en zonder mogelijkheid van eisen tot schadevergoeding,   om de volgende scheldwoorden gedurende het jaar 2006 onbeperkt tegen hen  te gebruiken:

Sidonia, Pino, Irritantjes, Potten, Pot-tretten, dozen, aangeklede bezemsteel , infantielen, nichten, irritante teven, zeikerds, lompe vrouwen, nuts, duracell konijnen, kiekens zonder kop, couple from hell, kutkoppel, foute wijven, bitches, rood-witte ganzen, onnozele kakmadammen en tsjiepemuilen.

De individuele inwoners van de stad Gent krijgen het recht om ook nog in 2007 deze woorden te gebruiken , mits een aanvraag binnen de dertig dagen na dit arrest en het kleven van een nog nader te bepalen bedrag aan fiscale zegels.

Eventueel kan aan de rechtbank gevraagd worden het recht te onderzoeken van de Gentenaars tot het gooien van één tomaat per dag naar de veroordeelden, met dien verstande dat het recht zal toegekend worden aan de hoogst biedende.

Aldus  beslist en besloten door het hof van  Peking Express III
Tegen dit vonnis is geen beroep mogelijk.

Dit barbaarse verdikt doet ons met het angstzweet op het gezicht terugkeren tot de realiteit.
We staan hier nu allen bij Art en Roos en zoals we verwacht hadden liggen wij uit de race. De droombeschuldigingen  worden vervangen door één enkele misstap: het te laat aankomen bij Art in de tempel die wij moesten vinden.

Het verdikt blijft: de race verlaten, maar ik prijs me al gelukkig: de halve euro schadevergoeding en de tomaten: het was maar een droom......


 ::zwaai::

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #126 Gepost op: 19-04-2006, 21:34:09 »
tja... geloof niet dat ik de rest nog wil lezen ::tandpastasmiley:: ik had een leuk interview verwacht  :-\\


 ::zwaai::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline mirtjee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #127 Gepost op: 19-04-2006, 21:36:23 »
wat een geweldig verhaal ::rofl:: ::rofl:: ::bravo:: ::bravo:: wel leuk dat jullie dit hier plaatsen scheelt mij weer wat zoekwerk :-X :-X ;) ::bravo:: ::bravo::
I'm a real big goblin..

Offline Cynneke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #128 Gepost op: 19-04-2006, 22:58:55 »
Leuk!!
Goed geschreven Inge.

 ::bravo::
Ik onthoud altijd werkelijk alles. Het beroerdste is dat ik het me nooit op tijd kan herinneren.

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #129 Gepost op: 19-04-2006, 23:42:16 »
heb zeer genoten van alle afleveringen van jullie dagboek. Dit hersenspinseltje als afsluiter is zonder meer puik denkwerk.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #130 Gepost op: 20-04-2006, 00:27:19 »
Leuk geschreven Roodkapje. Gelukkig ben je je gevoel voor humor nog niet kwijt. ::ok::

En wat jullie dromelarij betreft... De beste blaffende stuurlui staan aan wal zullen we maar zeggen. (ff wat gezegdes samenvoegen hoor.) ;D Alhoewel ik het vaak niet eens was met hoe jullie dingen deden tijdens de race, kan ik me wel heel goed voorstellen dat je opgaat in een dergelijk spel en dan soms misschien dingen doet die je anders misschien niet of anders had gedaan. Naast het nodige knip- en plakwerk van de redactie kan dit dan een heel ander plaatje geven van "de werkelijkheid". Jammergenoeg is niet iedereen in staat te relativeren.
Geniet nooit met mate...

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #131 Gepost op: 20-04-2006, 10:14:38 »
 ::rofl::  ::rofl:: Geweldig geschreven!  ::ok::
Die misdaden...  ;D  ::ok::
Maar wat zijn in hemelsnaam 'tsjiepemuilen'?  ???
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #132 Gepost op: 20-04-2006, 10:15:46 »
ook nog even een duit in het zakje  ::zwaai::  ::zwaai::
is ook zo'n gezegde!
kon het niet laten en als actief lid van deze site wordt het misschien ook een beetje van mij verwacht(?)

kan nou niet zeggen dat jullie erg positief zijn neergezet, maar...(die komt er altijd) terecht dat jullie zeggen wat er verbeeld is is waar alleen het achterelkaar aan plakken van die beelden maakt het dat je soms een ander beeld krijgt!!!,toch?
Natuurlijk hadden ook jullie al een sticker op je voorhoofd geplakt gekregen toen jullie aan deze reis begonnen. Op die sticker stond vast niet "rustige type's", "schelden alleen in zeer byzondere omstandigheden", "zijn zondermeer niet competatief te noemen" en ga zo maar door.

wat byzonder is hoe jullie ermee om kunnen gaan!!! dat zal toch wel iets met het Belgische te maken hebben of misschien iets typisch GENTS????. Herken het relativerende namelijk ook bij een paar andere dame's uit Gent die welliswaar wat ouder zijn en mischien wat anders geaard!, maar toch. Ook die konden alles plat relativeren en vergeet niet dat ook zij voor nogal wat meemaakten ('k zie Karla s'nachts nog achter de tent zitten bouten daar in INDIA oh, wat stonk dat!!!(sorry Karla!!)

Goed, gelukkig hebben we de beeldsen nog!!!
't ga jullie goed en vergeet niet alle roem is vergankelijk gelukkig lees ik dat ook jullie vooral genoten hebben!!!

Also a women has to know her limitation (verbastering van Clint Eastwood!!)

was getekend 8berg

Offline buffalo1972

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #133 Gepost op: 20-04-2006, 17:28:43 »
Tsjiepemuile!!!!


Offline buffalo1972

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #134 Gepost op: 20-04-2006, 17:33:57 »
't is nog niet voorbij...
Kem ier nog ne komme me tomatten stoan!

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #135 Gepost op: 20-04-2006, 18:27:09 »
buffalo, vergeet uw fiscale zegels niet te plakken.

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #136 Gepost op: 1-05-2006, 21:04:09 »
whaha!!!
Geweldig geschreven Inge ^^ !!!!!  ::bravo::



- After Forever -

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #137 Gepost op: 3-05-2006, 12:22:36 »
whaha!!!
Geweldig geschreven Inge ^^ !!!!!  ::bravo::

Thanx  ::bravo::

Er volgt uiteraard nog een stukje over onze terugreis: we hebben namelijk nog een snoepreisje gehad in het extravagante en toffe Bangkok voor we teruggekomen zijn naar België....  ::jaja::

Offline xrock-gurlx

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Inge & Lien !!!
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #138 Gepost op: 6-05-2006, 21:15:13 »
Citaat
Thanx 

Er volgt uiteraard nog een stukje over onze terugreis: we hebben namelijk nog een snoepreisje gehad in het extravagante en toffe Bangkok voor we teruggekomen zijn naar België....

Yeaah... ::trots::

'K ben benieuwd...  ::tandpastasmiley:: !!!
- After Forever -

Offline roodkapje

  • Forumlid
Re: Roodkapje & Sneeuwwitjes dagboek
« Reactie #139 Gepost op: 14-05-2006, 20:47:00 »
ik zie dat de smiliekes ook haar gekregen hebben, spijtig dat het niet rood is  :P

Juist om te laten weten dat er nieuw dagboekfragment is bijgekomen:

nog steeds: www.nieuwsblad.be

 ::zwaai:: ::zwaai::

Inge & Lien