Poll

Moet Jan winnen?

JA!!!
17 (43.6%)
Nee.
9 (23.1%)
Ik ken hem niet.
2 (5.1%)
Ik vind hem een loser.
4 (10.3%)
Hij is te oud.
1 (2.6%)
Mijn antwoord staat er niet bij.
6 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 38

Poll sluit: 7-02-2106, 07:28:15

Auteur Topic: koppel Miranda & Jan (NL)  (gelezen 51607 keer)

Offline chantal*

  • Forumlid
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #120 Gepost op: 4-04-2006, 11:45:24 »
Miranda zou nooit iets stelen van een ander, daar is zij veel te eerlijk voor. Het is een hartstikke lieve meid die het spel wilde winnen!!
Zo is het ontbijtprobleem nu de wereld uit geholpen? Ze nam het mee voor degene die misschien later trek zou krijgen, het zou zonde zijn om het eten te laten liggen als iedereen zo goed als geen geld heeft. Later heeft ze het aan iemand gegeven die op dat moment erg de behoefte had aan eten! Jammer dat net 5 het een beetje vaag uitzend.
Zonde dat jullie eruit zijn!!
kus Chantal

Offline Maarten1983

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #121 Gepost op: 4-04-2006, 14:28:25 »
Miranda zou nooit iets stelen van een ander, daar is zij veel te eerlijk voor. Het is een hartstikke lieve meid die het spel wilde winnen!!
Zo is het ontbijtprobleem nu de wereld uit geholpen? Ze nam het mee voor degene die misschien later trek zou krijgen, het zou zonde zijn om het eten te laten liggen als iedereen zo goed als geen geld heeft. Later heeft ze het aan iemand gegeven die op dat moment erg de behoefte had aan eten! Jammer dat net 5 het een beetje vaag uitzend.
Zonde dat jullie eruit zijn!!
kus Chantal

Ja dat was wel een vaag moment. Ze lieten het maar van 1 kant zien. En daardoor kon je als kijker eigenlijk alleen aannemen dat het zo was. Want volgens mij zei "de verteller" het ook.
Maar ik ben wel van mening dat ze een blok aan het been van de anderen waren. Terwijl die druk waren met de route, deden zij niet echt wat. En vervolgens wilden ze wel de info hebben en hebben ze later de anderen nog achtervolgt. Tja... Dan willen mensen je weg hebben.
Zij was volgens mij een beetje te verlegen en te lief voor het spel....

Offline laurantje

  • Forumlid
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #122 Gepost op: 25-04-2006, 01:16:23 »
Miranda en Jan, mijn favoriete koppel van het eerste uur (en van zovelen) laat ook nog eens van jullie horen als je dit leest!

Offline Trivandrum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Jan & Miranda | Lut & Chris
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #123 Gepost op: 30-04-2006, 23:07:11 »
Misschien hebben ze een spreekverbod tot aan de laatste aflevering, maar het zou leuk zijn als jullie iets laten horen! :)

Trouwens, zou het kunnen zijn dat ze misschien (samen met de andere afgevallen koppels) weer verschijnen in de race, maar dan als 'decor'. Ik bedoel net als vorig jaar toen opeens in Mumbai Rink en Jorien opdoken??

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #124 Gepost op: 30-04-2006, 23:14:07 »
Hmm denk het niet, dat waren in de vorige twee series elke keer de nummer 3. Dat is ook logisch, want die zijn dan misschien nog niet op het vliegveld naar huis gezet.

Offline Ninka

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Yvon, Milouska, ...
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #125 Gepost op: 30-04-2006, 23:14:21 »
Misschien hebben ze een spreekverbod tot aan de laatste aflevering, maar het zou leuk zijn als jullie iets laten horen! :)

Trouwens, zou het kunnen zijn dat ze misschien (samen met de andere afgevallen koppels) weer verschijnen in de race, maar dan als 'decor'. Ik bedoel net als vorig jaar toen opeens in Mumbai Rink en Jorien opdoken??

Dat gaan nu Lien en Inge zijn, let maar op
Mollen in Japan...

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #126 Gepost op: 30-04-2006, 23:15:11 »
Dat gaan nu Lien en Inge zijn, let maar op

Dat denk ik niet

Hmm denk het niet, dat waren in de vorige twee series elke keer de nummer 3. Dat is ook logisch, want die zijn dan misschien nog niet op het vliegveld naar huis gezet.

Offline suusvdburgt

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: koppel Miranda & Jan (NL)
« Reactie #127 Gepost op: 6-07-2006, 15:37:53 »
ze waren er véél te snel uit.  ::ohno::