Auteur Topic: Nieuw op de site!  (gelezen 34062 keer)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #40 Gepost op: 26-03-2006, 10:58:58 »
Een wederom gaan er een nieuwe etappe zien vandaag. Het zal er weer spannend aan toe gaan. Om iets meer te weten te komen over waar ze heen gaan en wat ze onderweg tegen kunnen komen kun je hier een kijkje nemen. Klik op Stung Treng en lees alles over het ´lekkerste hapje´ in Cambodja!!!!!


« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 11:11:13 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #41 Gepost op: 29-03-2006, 22:18:23 »
Aan de Media-pagina zijn vandaag weer drie!! nieuwe artikelen toegevoegd, met opnieuw dank aan Robbie  ::ok::  :D

Inge en Lien vertellen in een kort artikeltje een stuk over hun belevenissen tijdens Peking Express!!


Wil je meer weten over de Mekong rivier? dat lees je in dit artikel uit het Teveblad!


De eerste afvallers van deze Peking Express, Marjolein en Martijn geven een Interview aan het blad Humo en vertellen alles over hun belevenissen.


Heb jij nou ook een artikel over Peking Express? en dat moet echt op de site? Stuur mij een PM of mail het artikel naar guikie@realitynet.nl
« Laatst bewerkt op: 30-03-2006, 21:15:12 door Guikie »

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #42 Gepost op: 31-03-2006, 08:35:17 »
Vanaf nu is het menu van afl 4 beschikbaar. Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #43 Gepost op: 2-04-2006, 12:57:27 »
't is weer zondag hč, tijd voor een nieuwe etappe  ::tandpastasmiley::.


Deze keer komt het traject naar Pak San, halverwege Laos, aan bod. Qua plaatsjes en culturele bezienswaardigheden iets minder interessant, maar de natuur en het landschap........ onvoorstellbaar mooi!!!!!

Daisy en Feeks hebben ook een landenbeschrijving gemaakt van Laos.Jullie zijn dus weer helemaal op de hoogte!! ::trots::

Geniet mee met onze lifters!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #44 Gepost op: 5-04-2006, 22:27:10 »
Het menu van aflevering 5 is beschikbaar.  :D Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link! :)


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #45 Gepost op: 9-04-2006, 00:40:59 »
Om maar weer even bezig te zijn, vast een vooruitblik op de route van vanavond. het lijkt wel of Laos steeds mooier wordt. het zal mij benieuwen wie het eerste aankomt in Luang Prabang
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #46 Gepost op: 11-04-2006, 14:15:07 »
Vanaf nu is het menu van aflevering 6 beschikbaar. Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #47 Gepost op: 16-04-2006, 12:32:48 »
De etappe van vandaag gaat door de beruchte Gouden Driehoek. Met zijn opiumhandel en kleurrijke bevolking beslist een spraakmakend gebied. We volgen de kandidaten dan ook maar weer trouw. Lees hier wat ze onderweg te zien zullen krijgen.
« Laatst bewerkt op: 16-04-2006, 12:34:23 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #48 Gepost op: 19-04-2006, 20:27:47 »
Bekijk vanaf nu het afleveringsmenu van aflevering 7! Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #49 Gepost op: 23-04-2006, 01:54:01 »
Eindelijk, ze zijn vanavond in China. Iets westelijker dan waar PE II vorig jaar eindigde. Maar wel in de prachtige provincie Yunnan met zijn kleurijke bevolking
Klik hier en neem vast een voorproefje op wat de laatse 5 koppels vanavond te zien gaan krijgen onderweg naar Dali.

Ook weer alles over China zelf en.........nog even de route van vorig jaar. Wat zagen ze toen. Langs welke gebieden gingen Rinck, jorien, Karla, Sofie en al die anderen ook al weer? Klik op de vlag van China en het komt allemaal weer terug.  ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 23-04-2006, 12:19:41 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #50 Gepost op: 25-04-2006, 18:47:28 »
Aan de Media-pagina zijn vandaag weer twee artikelen toegevoegd, met opnieuw dank aan de mensen die ze hebben ingestuurd!

Dit is al een wat ouder artikel, Victor Reinier verteld kort iets over zijn In het spoor van avontuur


Inge de Bruijn die door China reist voor In het spoor van, verteld over haar ervaringen in China.


Heb jij nou ook een artikel over Peking Express? en dat moet echt op de site? Stuur mij een PM of mail het artikel naar guikie@realitynet.nl

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #51 Gepost op: 26-04-2006, 20:54:39 »
Bekijk vanaf nu het afleveringsmenu van aflevering 8! Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::



Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #52 Gepost op: 29-04-2006, 23:40:17 »
En het is weer gelukt! ::tandpastasmiley:: Een bladzij vol met mooie plaatjes en interessante weetjes over de route die de laatste 4 koppels gaan afleggen vanavond.
 
>>>Ze gaan op zoek naar Shangri-La!<<<
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #53 Gepost op: 3-05-2006, 18:52:52 »
Het afleveringsmenu van aflevering 9 is vanaf nu beschikbaar! Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::



Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #54 Gepost op: 7-05-2006, 00:32:57 »
De laatste drie koppels mogen naar Tibet om het laatste stuk langs de Mekong te bedwingen. Hoog, koud en bar is Tibet maar o zo mooi!!!



Kijk maar weer mee hoe de route gaat lopen. Ook laten we je weer meegenieten van allerlei weetjes en interessants over Tibet
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #55 Gepost op: 10-05-2006, 18:20:00 »
Het afleveringsmenu van aflevering 10 is vanaf nu beschikbaar! Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::




Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #56 Gepost op: 13-05-2006, 23:44:01 »
We zijn er bijna. De voorlaatste etappe,.... het gaat er om spannen. De infrastructuur in Tibet heeft de laatste jaren een behoorlijk vlucht gekregen. Er zijn dus best wel goede wegen van oost naar west. Daar zal het dan ook niet aan ligen. Wel of er voldoende mensen langskomen om de laatste drie koppels op tijd in Bayi af te leveren. Het zal dan ook een ware pelgrimstocht gaan worden.
 

Bayi ligt aan de Nyang rivier en is een groene oase op het dak van de wereld. Neem vast een voorproefje op wat ons morgen te wachten staat.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #57 Gepost op: 17-05-2006, 23:59:07 »
De finale staat op het punt van beginnen ... kijk nog eens rustig alles terug van aflevering 11! Een verslag van de aflevering, grappige quotes en een schitterende vlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::


Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #58 Gepost op: 20-05-2006, 22:46:40 »
Jullie zijn gewend op zaterdagavond de toerinfo voor de volgende etappe beschikbaar te hebben. Helaas,.... dit keer wordt het wat later. Ik ben erg druk geweest met de organisatie van de Molfandag vandaar. Morgen zullen jullie ook wat moeten wachten op de uitslag van het Pixelprikken en de pool, want dan zitten we bijna allemaal in Amersfoort. Dat wordt dus ook pas maandag. Ik reken op jullie begrip hiervoor!! In ieder geval veel plezier met de finale!!!!

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Nieuw op de site!
« Reactie #59 Gepost op: 24-05-2006, 20:16:04 »

Het afleveringsmenu van de finale staat online! Een verslag van bloedstollende finale, grappige quotes en een schitterende fotovlucht zijn te bekijken via onderstaande link. :D ::ok::