Auteur Topic: peking 1 jaar later!!  (gelezen 111681 keer)

Offline sihida

  • Forumlid
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #280 Gepost op: 25-04-2006, 12:49:49 »
Omdat het blijkbaar nog even duurt, zal ik dan maar de links naar de verschillende scans geven, zodat jullie alvast het één en ander kunnen bekijken.

Ik was vooral benieuwd naar het contract. Zie ik nu goed dat er eerst Karla en Sophie stonden in plaats van jouw naam en die van Jorien?

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #281 Gepost op: 26-04-2006, 12:53:48 »
Ik was vooral benieuwd naar het contract. Zie ik nu goed dat er eerst Karla en Sophie stonden in plaats van jouw naam en die van Jorien?

Neen, Sihida, dat lees je verkeerd!!'k Had uit solidariteit voor Karla & Sophie ook hun namen erbij gezet oftewel samen samen thuis en dus samen delen.
Krieke dacht daat anders over en heeft hun namen doorgekrast en dus die van Mij en Jorien laten staan. Je rakelt zo weer wat op hoor, mijn enige bedoeling was toen om hem zo lang mogelijk aan de praat te houden!!!
Uiteindelijk is me dat gelukt en verloren Krieke & Natalie. 't Mooie is dat je nu weer hetzelfde ziet gebeuren. Jimi & Amir maken zich ook erg ongeliefd bij bep. personen, als je de regie daarover blijft houden is er niets aan de hand maar als straks een andere groep mag gaan bepalen wat er uiteindelijk gebeurd dan zitten zij, en dat is mijn inschatting, fout!!! ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #282 Gepost op: 4-05-2006, 11:46:19 »
beste PE-fans
het spijt mij zeer maar de Nederlanders van PE2 hebben op één na niet gereageerd op mijn oproep. Omdat ik een reúnie/fandag niet voor mijzelf (en Just!)ga organiseren (Jorien gaat reizen!) wordt het dus eventjes niets!!
jammer dan maar toch.
doeg rinck

Offline Zartan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I am smarter than the average bear...
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #283 Gepost op: 4-05-2006, 15:01:55 »
beste PE-fans
het spijt mij zeer maar de Nederlanders van PE2 hebben op één na niet gereageerd op mijn oproep. Omdat ik een reúnie/fandag niet voor mijzelf (en Just!)ga organiseren (Jorien gaat reizen!) wordt het dus eventjes niets!!
jammer dan maar toch.
doeg rinck
Daar is niets aan te doen Rinck. Helaas.
In life you have to do a lot of things you don't f*ing want to do. Many times, that's what the f* life is... one vile f*ing task after another.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #284 Gepost op: 5-05-2006, 22:52:45 »
beste PE-fans
het spijt mij zeer maar de Nederlanders van PE2 hebben op één na niet gereageerd op mijn oproep. Omdat ik een reúnie/fandag niet voor mijzelf (en Just!)ga organiseren (Jorien gaat reizen!) wordt het dus eventjes niets!!
jammer dan maar toch.
doeg rinck

Helaas Rinck,...het zij zo!!! Wie weet komt eens de dag!!!
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #285 Gepost op: 26-05-2006, 00:11:25 »
Eerlijk is eerlijk, ik had het beloofd!!! ::jaja:: En eindelijk was er nu tijd voor!
De laatste verhalen van Rinck mét alle plaatjes van dingetjes die hij heeft mee terug heeft gebracht zijn op zijn pagina compleet gemaakt.

Wat is er allemaal  nieuw bijgekomen:

* In het verhaal Logeren, ofwel sabbelen in het donker zijn plaatjes toegevoegd van een woordenlijst en chinees geld wat Rinck heeft gebruikt

* Bij het verhaal Een bordje te ver.... is een tweede verhaal toegevoegd wat zich ook afspeelt in het Stenen Woud van Shilin

* Een heel nieuw verhaal Gatsie in de Ganges

* In het verhaal Niet Storen.... is een plaatje bijgevoegd van het originele NIET STOREN bordje van Rinck's hotel

* Bij het verhaal Bus in, bus uit is nog een verhaal te lezen waarin Rinck zijn liftstrategie in de bus uit de doeken doet.

* En als laatste het verhaal over Rinck's ultieme wraak op Krieke in Krieke kreeg contract

Surf snel naar Rinck's pagina om het allemaal te weten te komen




Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #286 Gepost op: 27-05-2006, 07:14:19 »
Superr al die verhalen van Rinck en Jorien .....en Mapel wat een werk heb jij er ook aan gehad... ::ok::  ::bravo:: ::niet-ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #287 Gepost op: 27-05-2006, 12:38:58 »
Superr al die verhalen van Rinck en Jorien .....en Mapel wat een werk heb jij er ook aan gehad... ::ok::  ::bravo:: ::niet-ok::

Nou "Bakkertje" of je daar gelijk in hebt, ze ( Mapel dus!)heeft er een prachtig gebeuren van gemaakt. Al onze verhalen compleet. Een beetje met een dubbel gevoel, 'k zou wel weer willen! én Jorien vertrekt binnenkort naar Iran (of all places!) om daar te starten met haar wereldreis!!!. Zou wel meewillen, maar ja je werk en de andere verplichtingen!!!
Jammer van Lut & Cris hé. Weer die  "verrekte" Belgen, goed hoor maar 'k had m'n geld anders ingezet!!
doeg 8berg!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #288 Gepost op: 27-05-2006, 12:40:22 »
Tjonge al meer dan 5000 hits en ik doe niet meer mee!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #289 Gepost op: 27-05-2006, 14:01:00 »
Ook Test lost een belofte in aan Rinck!! De kandidaten kregen na de reis een mooi setje foto's mee, gemaakt door  Marc Helsen, auteur van het boek In het spoor van Peking Express Veel van deze foto's staan ook in dat boek, maar jullie kunnen ze ook op onze site bekijken om nog even na te genieten!!

Klik hier

« Laatst bewerkt op: 30-05-2006, 11:22:18 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #290 Gepost op: 27-05-2006, 14:35:10 »
 ::bravo:: ::bravo:: Schitterende foto's ::bravo:: ::bravo::

ook mijn complimenten voor test ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #291 Gepost op: 30-05-2006, 10:40:13 »
bakkertje!, wat je zegt
prachtige compilatie van "onze" foto's
niet allemaal "alfabetisch" but who care's
nu ik ze weer zie komen de verhalen al weer naar boven!!!
doeg rinck

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #292 Gepost op: 30-05-2006, 11:59:48 »
nu ik ze weer zie komen de verhalen al weer naar boven!!!
doeg rinck

Van mij mag je nog even wat verhalen posten hoor...ik lees ze met genoegen al meld ik dat niet altijd ;)

Je schrijft boeiend en dat leest heel prettig ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #293 Gepost op: 31-05-2006, 21:49:49 »
Van mij mag je nog even wat verhalen posten hoor...ik lees ze met genoegen al meld ik dat niet altijd ;)

Je schrijft boeiend en dat leest heel prettig ::ok::

dank,dank
maar 'k had al eens gezegd ik laat het (eerst) aan de anderen over!
dat van ons is inmiddels haast twee jaar geleden
alhoewel er haast geen dag vcoorbij gaat dat ik er niet aan denk of door anderen aan herinderd wordt!
binnenkort zelfs een fotoshooting
dus .....wie weet!!!
groene groet rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #294 Gepost op: 12-06-2006, 11:50:51 »
 ;) ;) ;)
hallo allemaal
peking 3 al weer achter je gelaten?
't gaat maar door hé
PE4 al weer in voorbereiding?
benieuwd waar ze nu dan terecht komen, zoveel nieuw ontdekte landen zijn er toch niet?
Jorien gaat ons morgen verlaten, nou dat klinkt wel heel dramatisch!!; Nee hoor, ze gaat de wijde wereld in en start in , off all places!!, IRAN om vervolgens liftend naar TIBET te gaan. Spannend hoor, zowel voor haar als voor ons.
De vaste bezoekers van deze site had ik dit al eens laten weten maar nu is het dan zover, twee jaar lang gaat ze "stappen".Zal haar nog vragen of ik haar/hun reisverslag hier mag noemen???, zo ja dan "horen" jullie nog van mij. 't Is echt Peking-gerelateerd hoor, want ze gaat ook terug naar China!
groet rinck

Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #295 Gepost op: 13-06-2006, 13:01:12 »
;) ;) ;)
hallo allemaal
peking 3 al weer achter je gelaten?
't gaat maar door hé
PE4 al weer in voorbereiding?
benieuwd waar ze nu dan terecht komen, zoveel nieuw ontdekte landen zijn er toch niet?
Jorien gaat ons morgen verlaten, nou dat klinkt wel heel dramatisch!!; Nee hoor, ze gaat de wijde wereld in en start in , off all places!!, IRAN om vervolgens liftend naar TIBET te gaan. Spannend hoor, zowel voor haar als voor ons.
De vaste bezoekers van deze site had ik dit al eens laten weten maar nu is het dan zover, twee jaar lang gaat ze "stappen".Zal haar nog vragen of ik haar/hun reisverslag hier mag noemen???, zo ja dan "horen" jullie nog van mij. 't Is echt Peking-gerelateerd hoor, want ze gaat ook terug naar China!
groet rinck

Hey Rinck..

Wat spannend joh en wat een lef om zo iets te doen! Hoe doet ze dat met geld? Slapen? Dat soort dingen? Lijkt me echt geweldig.

Hopelijk komt er een verslag. Ik ben reuze benieuwd

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #296 Gepost op: 13-06-2006, 18:30:09 »
Leuk hoor Rinck!!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ze zal echt niet in 7 sloten tegelijk lopen. En ik neem aan dat ze niet in haar eentje reist ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #297 Gepost op: 15-06-2006, 10:39:41 »
Hey Rinck..

Wat spannend joh en wat een lef om zo iets te doen! Hoe doet ze dat met geld? Slapen? Dat soort dingen? Lijkt me echt geweldig.

Hopelijk komt er een verslag. Ik ben reuze benieuwd

Ze gaat op een zelfde soort wijze als PE, liftend en maar zien waar je slaapt!!
Haar belevenissen zijn te volgen; www.thereandbeyond.com, via deze weblog laat zij en ook hij weten waar ze zitten en wat ze zoal meemaken. Zo zie je wat PE met je doet!!
groet rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #298 Gepost op: 15-06-2006, 10:43:37 »
Leuk hoor Rinck!!! Ik hoop dat het allemaal goed gaat. Ze zal echt niet in 7 sloten tegelijk lopen. En ik neem aan dat ze niet in haar eentje reist ;)

 ::) ze reist gelukkig niet alleen hoor Mapel, maar toch!! Ze gaan naar wat wij politiek instabiele landen noemen. Niet voor niks dat PE niet door Pakistan etc. gaat, toch?
Maar goed je hebt gelijk ze zal niet in 7 (zeven!) sloten tegelijk lopen. Lees maar es hoe het haar nu al vergaat: www.thereandbeyond.com
groet rinck

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: peking 1 jaar later!!
« Reactie #299 Gepost op: 21-06-2006, 16:25:58 »
Nou Jorien is aan het stappen: dwz. de wijde wereld in en haar eerste week is alweer voorbij, zo snel gaat dat!
'k Heb intussentijd mijn eerste "shooting" gehad, zo heet dat in vaktermen, ook apart hoor zo'n ouwe lul tussen al die jonge meiden in!! Eerst op de foto terwijl ik in de touwen in een boom hang, toch weer een soort aap! Daarna als Boswachter, logisch lijkt mij. En op het laatst met verschillende achtergronden in de studio. Maar es kijken wat er van komt, iemand een suggestie? Zou ik een wasmiddel kunnen aanprijzen??? Met Superwasijs wordt je was schoon en je haar grijs!!!! ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
doeg rinck ::oink::