Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
313 gasten en 3 vaste bezoekers (Molloot200, Joey94, FrankLapidus)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
Binnenkort
Nieuwe Realitynet GameNight
Vanaf 1 December
De Medeforummersquiz 2017
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Pagina's: 1 ... 8 9 10 [11]
  Print  
Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 73411 keer)
Fossiel

Geslacht: Man

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #200 Gepost op: 24.05.2005, 14:25:10 »

Van welke planeet is Nathalie afkomstig?

Onaardsch mooi!
ze is zeker mooi Volmondig Ja
alleen onaards vind ik een beetje overdreven...
Lorelei

Geslacht: Vrouw

Freedom frantically frolic and fine...

« Antwoord #201 Gepost op: 24.05.2005, 22:46:26 »

Lips Sealed Jammer dat Krieke die lelijke trui toch nog voor de dag wist te halen  Wink

Laat ik dit nou ook bijna letterlijk gedacht hebben  Hilarisch

Entangled in temptation, seduction aims to embrace you
Fossiel

Geslacht: Man

Ben jij niet gewoon de mol?

« Antwoord #202 Gepost op: 24.05.2005, 23:08:38 »

Droevig Jammer dat jullie niet gewonnen hebben.
Ik had het jullie van harte gegund. Jullie hebben een geweldig spel gespeeld, waar ik erg van genoten heb.
Hopenlijk blijven jullie nog lang erg goede vrienden.

Lips Sealed Jammer dat Krieke die lelijke trui toch nog voor de dag wist te halen  Wink
wat een verschrikkelijke trui was het hé Zeker niet! Tandpasta Smiley
Carol

« Antwoord #203 Gepost op: 28.05.2005, 12:31:51 »

Misschien voelde hij aan dat hij niet had gewonnen en was daar op gekleed. (grapje hoor) We zijn nou eenmaal niet gelijk.
natalielofya

« Antwoord #204 Gepost op: 18.06.2005, 16:35:53 »

Ik vraag me af of Krieke en Nathalie eigenlijk hebben beseft wat zo'n avontuur met hun relaties zou kunnen doen, de afgelopen jaren hebben we in de diverse producties al beruchte staaltjes gezien van het betere knip en plakwerk van de redactie, een uitspraak als: "we kunnen het te goed met elkaar vinden "zou zomaar een eigen leven kunnen gaan leiden. Ook hier op het forum werd al gespeculeerd of/wanneer ze vreemd zouden gaan.....
::oink::Dat is toch belachelijk!!!!! Angry
Ze zijn goede vrienden geworden tijdens PE. Meer niet. Zeker niet! Krieke gaat zijn vriendin zeker niet bedriegen en Natalie haar vriend niet!!! Angry Ik denk zeker niet dat hun relaties gevaar lopen.

Natalie  Love en Krieke Bravo!
natalielofya

« Antwoord #205 Gepost op: 18.06.2005, 16:41:43 »

Ik vraag me af of Krieke en Nathalie eigenlijk hebben beseft wat zo'n avontuur met hun relaties zou kunnen doen, de afgelopen jaren hebben we in de diverse producties al beruchte staaltjes gezien van het betere knip en plakwerk van de redactie, een uitspraak als: "we kunnen het te goed met elkaar vinden "zou zomaar een eigen leven kunnen gaan leiden. Ook hier op het forum werd al gespeculeerd of/wanneer ze vreemd zouden gaan.....

::oink::Dat is toch belachelijk!!!!
Ze zijn goede vrienden. Meer niet. Ze gaan hun vriend en vriendin echt niet bedriegen. Zeker niet!
Ze zijn trouwens elkaars type niet, alleen maar goede vrienden!!!

Natalie: Love en Krieke: Tandpasta Smiley Bravo!
natalielofya

« Antwoord #206 Gepost op: 18.06.2005, 16:50:47 »

`Kent Natalie nu 9 dagen` Hilarisch
Wordt niks met hun na de tijd,weinig boeiend koppel!
als je toch zo weinig boeiend vind, waarom geef je dan comentaar
op hen. ga ergens anders mensen ambeteren
natalielofya

« Antwoord #207 Gepost op: 19.06.2005, 15:06:05 »

die krieke ook weer beetje flauw om op die manier (wanneer je al in de finale zit) rink en jorien zo uit de bus te gooien maar goed die belg blijft vaag hij wil wel dat sofie en karla in de bus komen maar zou het liefst de finale spelen met rink en jorien tjah vast weer het verstand van een belg  Tandpasta Smiley

't verstand van de Belg heeft daar nx mee te maken. Hij wou gewoon Rink nog en beetje meer pesten Volmondig Ja...en hij heeft groot gelijk. Ik zou juist hetzelfde gedaan hebben. En wat zou jij doen als de persoon die je het meest haat bij jou op de bus zit tijdens een race Huh

Krieke en Natalie lof ya all Love
Adriaan

« Antwoord #208 Gepost op: 19.06.2005, 22:48:55 »

De PEKING EXPRESS zoals ik hem beleefde is een soort sprookje. Lees maar.

Er waren eens een knappe prins en een schone prinses uit Vlaanderen, die elkaar niet kenden. Ze gingen beide op reis en ontmoetten elkaar in het verre China, in Peking. Zo had het lot het beslist. Eerst moesten ze erg wennen aan elkaar. Nathalie moest zelfs kotsen en in het begin kregen ze ook nog wel eens ruzie. Maar ze begrepen elkaar steeds beter, ze zagen beide de mooie buitenkant van de ander en de misschien nog wel mooiere binnenkant. Ze zagen het leven steeds zonniger in en hadden zo'n contact met hun intuitie dat ze zelfs met dieren (geiten) konden praten. Ze wonnen de ene amulet na de andere.
Nathalie had een vriend, toen ze op reis ging. Krieke had een vriendin. Nathalie en haar vriend stonden al wat los ten opzichte van elkaar, dat had Nathalie al begrepen. En ze zag hoe Krieke haar steeds meer bekoorde. Krieke leerde Nathalie van veel kanten kennen, hij raakte onder de indruk van haar schoonheid en hij werd verliefd tot over zijn oren, hoewel hij het probeerde te verbergen. Vooral als Nathalie ondeugend kijkt is ze schoon.
De vriendin van Krieke, dacht slim te zijn en deed net of ze niet in de gaten had dat haar vroegere vriend verliefd was geworden. En als ze al wat vermoedde, dan deed ze of ze het niet erg vond. Want, dacht ze, als ik zo doe, dan ziet Krieke mijn vertrouwen en komt hij zo weer bij me terug. Dat dacht ze. Maar vanbinnen wisten ze allemaal dat Krieke en Nathalie voor elkaar bestemd waren. Zo hadden de goden het beslist. Ze wonnen uiteindelijk samen bijna de Peking-Express. Maar wat nog mooier is: ze wonnen elkaar.

Uiteindelijk zou ieder het weten: Krieke en Nathalie vergaten hun verleden en ze leefden nog lang en gelukkig.

-----------------
Nice, I was there,
Peking, enjoyed Tiananmen square, temple of heaven; Kathmandu; Taj Mahal.
Faces of India
 Smiley

Edit: link verwijderd - Test
« Laatste verandering: 20.06.2005, 12:04:14 door Test » Gelogd
Starry Night

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #209 Gepost op: 20.06.2005, 23:21:13 »

Een waar sprookje! Oftewel: op geen enkele manier op waarheid berustend. Tandpasta Smiley
Mit

« Antwoord #210 Gepost op: 6.02.2012, 22:25:13 »

Vraag me af of ze elkaar nog wel eens zien of spreken
Pagina's: 1 ... 8 9 10 [11]
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005