Auteur Topic: Rinck zoekt opnieuw een plaats om te slapen!  (gelezen 6588 keer)

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Rinck zoekt opnieuw een plaats om te slapen!
« Gepost op: 19-07-2005, 16:17:09 »
Mag ik even van "bekendheid" gebruik maken. Wie weet of het lukt.
MIjn zoon zoekt een kamer in Velp of Arnhem, hij gaat studeren op Larenstein, voedseltechnologie. Het valt niet mee om iets te vinden en hij is al een tweetal keren afgewezen. Dus.. als jullie iets weten dan graag een berichtje.
bij voorbaat mijn dank

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Rinck zoekt opnieuw een plaats om te slapen!
« Reactie #1 Gepost op: 19-07-2005, 23:12:56 »
hey hallo hier de zoon van Rinck zelf. even wat nodige achtergrond informatie over mezelf.
Ik ben net 18 geworden en met een schitterende lijst van het havo opzak genoeg energie om een 4 jaar op het larenstein college te gaan studeren. Echter komt er dan een probleem om de hoek kijken en dat is dat het vanaf mijn huidige woonplaats naar larenstein 250 km verschil zit. nou was dat in pekingexpress geen probleem maar ik hoef niet iedere dag een peking express van huis naar school te maken, dat is volgens mij niet je doel van je vervolgopleiding. Dus op deze manier is het misschien mogelijk om het voor elkaar te krijgen dat ik een kamer in velp of in arnhem kan vinden. Zoals ik al zei was ik 18 jaar en houd ik erg graag van sporten zoals mountainbike'n en tennissen. Om de nodige energie op te doen voor het sporten kook ik graag iets lekkers voor mezelf of voor meer personen. ik hoop op een aantal leuke reacties maar goed we zullen zien

groetjes
Thim Zevenberg
Thim7berg@hotmail.com

Offline Thimmie

  • Forumlid
Re: Rinck zoekt opnieuw een plaats om te slapen!
« Reactie #2 Gepost op: 24-07-2005, 23:13:53 »
hey blondje thanks voor je comentaar en zal zo meteen gaan kijken of er idd nog iets tussen staat echter schiet het helaas nog niet echt op maar we zullen zien. dus mensen mochten jullie nog een klein en verlaten plekje hebben voor deze student die natuurlijk peking van vrij dicht bij heeft beleefd door dat mijn vader mee deed, help mij dan please met een kamer.

groetjes
Thim Zevenberg
Thim7berg@hotmail.com

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Rinck zoekt opnieuw een plaats om te slapen!
« Reactie #3 Gepost op: 29-07-2005, 16:26:06 »
 ::oink::nou t'koste wat moeite maar hij heeft een kamer hoor!
dus....... ::)