Auteur Topic: Door voor de selectie?  (gelezen 46383 keer)

Offline Joindy

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #60 Gepost op: 27-07-2005, 17:39:08 »
Hallo allemaal!

Tot mijn grote spijt kreeg ik vandaag het mailtje waarin stond dat ik niet door mag naar de volgende ronde. Zo'n standaard mailtje dat iedereen krijgt....

Ik vind het maar stom en baal er vooral heel erg van dat het allemaal zo lang moest duren. De spanning stijgt dan meer en meer en de afwijzing komt dan extra hard aan!

Wie zijn nog meer net als ik behoorlijk down door ditzelfde bericht? Of zijn er soms nog mensen op dit forum die ik mag feliciteren??

Groetjes.....

Teleurgestelde Joindy

Offline MarkyMarks

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #61 Gepost op: 27-07-2005, 18:26:08 »
Hoi Allemaal,

Heb regelmatig dit forum in de gaten gehouden en alle berichtjes steeds gelezen. Maar nu wil ik zelf ook even wat zeggen: heb net mail van Kanakna gehad waarin staat dat mijn collega en ik niet door zijn.

Ik BAAL echt als een stekker, had me er zo ontzettend op verheugd en de teleurstelling is echt groot.

De mail was overigens erg netjes moet ik zeggen, wel standaard.

Nogmaals, mijn collega en ik balen echt waanzinning niet te geloven. Misschien koop ik zelf wel ticket :-)

MarkyMarks

Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #62 Gepost op: 28-07-2005, 18:39:04 »
Ik, Belgische deelnemer, heb nog steeds geen bericht gekregen...  Na vernomen te hebbben dat er in Nederland wel al deelnemers bericht hebben ontvangen (wat betreft andere Belgische deelnemers ben ik totaal niet op de hoogte) begin ik wel een beetje ongeduldig te worden.  Nu erg ontgoocheld zal ik, bij een negatief antwoord, denk ik niet zijn.
Joindy, zoals je eerder sprak: een nee heb je, een ja kan je krijgen! Je hebt deel genomen, je hebt je kans gewaagd en voila, je beantwoord niet aan hun profiel dat is gewoon pech...
Maar als je echt wil.. kan je idd nog altijd zelf je ticket kopen en reizen op het tempo dat jij wil!
 ::zwaai::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #63 Gepost op: 29-07-2005, 00:07:28 »
Jammer jongens ( en meisjes) voor diegene die al iets gehoord hebben
voor de anderen; k 'ken de spanning, en die is leuk en prachtig totdat....
maar ja er gaan er maar zo weinig
dus....

Offline Elies

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #64 Gepost op: 29-07-2005, 09:17:14 »
Ik, Belgische deelnemer, heb nog steeds geen bericht gekregen...  Na vernomen te hebbben dat er in Nederland wel al deelnemers bericht hebben ontvangen (wat betreft andere Belgische deelnemers ben ik totaal niet op de hoogte) begin ik wel een beetje ongeduldig te worden.  Nu erg ontgoocheld zal ik, bij een negatief antwoord, denk ik niet zijn.
Joindy, zoals je eerder sprak: een nee heb je, een ja kan je krijgen! Je hebt deel genomen, je hebt je kans gewaagd en voila, je beantwoord niet aan hun profiel dat is gewoon pech...
Maar als je echt wil.. kan je idd nog altijd zelf je ticket kopen en reizen op het tempo dat jij wil!
 ::zwaai::



 ::ohno:: jammergenoeg er niet bij

Offline *

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #65 Gepost op: 30-07-2005, 11:31:17 »
na ongeduldig wachten en de hoop al opgegeven  ::)hebben we gst een onverwachts telefoontje gehad jullie gaan door naar de volgende ronde spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! ::) ::)

Offline Joindy

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #66 Gepost op: 30-07-2005, 19:04:52 »
Hoi Lienemien,

van harte gefeliciteerd!! Tof voor je dat je door bent. Ben benieuwd hoe het verder zal verlopen. Om welke redenen hebben ze je door laten gaan? Ikzelf baal natuurlijk nog steeds als een stekker en vraag me af waarom wij het niet geworden zijn.

Hoeveel koppels zijn er eigenlijk door en wanneer is de volgende ronde? Weet je al wat er dan staat te gebeuren? Houd je ons op de hoogte?? Alvast veel succes!!

Groetjes Joindy

Offline *

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #67 Gepost op: 30-07-2005, 19:29:11 »
kiekeboetjes  8) 8),,dankjewel voor de felicitaties!!!!!
wel ik heb er eigenlijk geen flauw idee van, wij werder verwacht die ene dag van de casting en hebben daar een heel kort gesprekje gehad en een hoopje papieren
 ingevuld ze lieten ons weten dat ze ons wat gingen laten weten of we naar de volgende ronde doormochten ja of neen
en voila gst hebben wij en onverwachts telefoontje gehad
dat we werden uitgenodigd voor de laatste ronde
spannend niet....
jammer voor jou...maar wij zijn er ook nog niet!!
hoeveel koppels er nog over zijn, wilden ze niet zeggen
het wordt afwachten he  ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
groetjes .. ik hou je op de hoogte hihi



Offline sniper

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #68 Gepost op: 30-07-2005, 21:35:50 »
Hallo!

Ik heb vandaag ook een mailtje gekregen dat ik door mag naar de volgende (en laatste) ronde!  Ik zit wel al met een probleem...
We moeten voor volgende week een afspraak maken met de psycholoog en ik vertrek aanstaande maandag voor 10 dagen naar Frankrijk op vakantie... hopelijk kunnen ze het verzetten...
Uiteindelijk kunnen ze toch niet verwachten dat de kandidaten 4 maanden vrij nemen om dan misschien uiteindelijk te vernemen dat je niet wordt geselecteerd!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #69 Gepost op: 1-08-2005, 11:25:34 »
Beste Sniper,
je gaat nu toch niet zeuren over je vakantie naar Frankrijk!, daar kun je akltijd nog heen. Afzeggen die hap en naar Jurgen, praat met hem en wie weet, verdorie je bent nu al zover!
Advies van een "oudkandidaat": zet alles opzij, vakantie kan altijd nog!

Offline sannie29

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #70 Gepost op: 1-08-2005, 11:44:49 »
Hallo allemaal!
Zijn er nog meer mensen die nog helemaal niks hebben gehoord, of ze door zijn, ja of nee?
Ik ben naar de selectiedag 12 juli geweest, en ik weet nog steeds van niks!!!
groetjes van Sandra

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #71 Gepost op: 8-08-2005, 23:11:40 »
k 'lees niets meer over de potentiele kandidaten
hun is het zwijgen opgelegd
misschien logisch maar wel jammer
of is er toch iemand die durft
pas op de regeltjes die ze stellen
naar t'is wel spannend om het te proberen!!!

Offline Nona

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #72 Gepost op: 9-08-2005, 15:17:06 »
Mijn moeder en ik zijn ook na de 2de ronde (in Breda) afgevallen... Zo jammer!!! Ik wens iedereen succes in de volgende rondes, ook al mag je daar nu vast niets meer over zeggen ;)

Offline Martijn_PE

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #73 Gepost op: 9-08-2005, 16:56:55 »
Ik wil best even reageren als potentiele deelnemer (mijn eerste bericht op deze site!). Wij zijn door naar de tweede en laatste ronde!

Ons is nog geen zwijgen opgelegd zoals Rinck suggereerde, maar omdat ik op geen enkele manier onze
kansen in gevaar wil brengen ga ik hier niet in al teveel detail in op onze persoonlijke situatie. ::hypocriet::

De eerste ronde in Breda ging vrij soepel, we dachten toen al wat bemoedigende signalen op te vangen. Dat bleek te kloppen want een tijdje geleden kregen we de uitnodiging om naar Antwerpen te komen (sport- en zwemkleding mee!) voor de laatste selectieronde, inclusief gesprek met een psycholoog en een arts.

Nog een vraagje aan de forummers hier: Ik las in het dagboek van Karla dat ze vlak voor vertrek te horen kregen dat ze een persoonlijk voorwerp mee mochten nemen (in hun geval een cassettebandje). Wie heeft er een goeie suggestie voor een handig/grappig/leuk voorwerp om mee te nemen, mochten we geselecteerd worden.

Als we door zijn zal ik kijken wat er binnen de regels mogelijk is om jullie op de hoogte houden! ::joehoe::
« Laatst bewerkt op: 9-08-2005, 17:03:58 door deelnemerPE06? »

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #74 Gepost op: 9-08-2005, 17:14:06 »
Wat goed dat jullie al zo ver zijn gekomen!  ::bravo::
Ik denk dat ik zelf als persoonlijk voorwerp foto's van vrienden en familie mee zou nemen, maar het is misschien ook wel slim om iets echt nuttigs uit te kiezen. Veel succes!

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #75 Gepost op: 9-08-2005, 23:53:10 »
beste pekingdeelnemerPE06,
je vroeg naar het persoonlijk voorwerp dat je meemag
je kunt dat op verschillende manieren invulling geven, vandaar ook dat het persoonlijk is
k'kan je dus vertellen wat ik meenam:
16 gelukspoppetjes..... voor elke deelnemer 1
dat kwam uit mezelf en was , zoals sommigen het wel zagen, geen tactische zet
maar zo ja.. dan ook
als je aan iets anders denk: compas!!, of een zakmes!! echt handig hoor  ik moest er ééntje lenen!!!, pas toen ik daar was
en wat ook aan te bevelen is een scheermes
maar k'weet niet of je vrouwelijk/mannelijk bent (maar dan ook, misschien.. zie Karla/Sophie
voldoende???
rinck

Offline Martijn_PE

  • Forumlid
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #76 Gepost op: 10-08-2005, 10:03:55 »

16 gelukspoppetjes..... voor elke deelnemer 1
dat kwam uit mezelf en was , zoals sommigen het wel zagen, geen tactische zet
maar zo ja.. dan ook


Ha Rinck,

Bedankt voor je reactie. Leuk idee van die poppetjes. Geestig dat wat bedoeld is als een aardige geste meteen wordt uitgelegd als tactisch gemanipuleer. Dat wordt nog wat (Als we ook echt door de laatste ronde komen natuurlijk met een hele grote ALS)..
Twijfel nog tussen iets leuks en iets nuttigs, er schiet vast nog wel iets origineels te binnen

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Door voor de selectie?
« Reactie #77 Gepost op: 10-08-2005, 19:41:44 »
PE06?
was nog een dingetje vergeten
dat wat je ekstra meeneemt wordt je afgenomen en krijg je aan het eind van de rit (kort of lang, dat ligt aan jezelf!) weer terug. Vorig jaar was dat wel ellende want een ekstra broek van Jorien verdween zomaar.
Hou je dus , wat dat betreft, aan de regeltjes
Zelfs kleding met duidelijke merknamen moeten worden afgeplakt.
Voor mijn Groningen t-shirt heb ik speciaal toestemming moeten aanvragen
dus....
nogmaals sterkte!
ps. k'had de hoop dat je d'r al door was!, vorig jaar was zo eind juli bekend wie wel en wie niet!