Auteur Topic: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...  (gelezen 22969 keer)

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Gepost op: 6-06-2005, 20:54:56 »
Chatten met Rinck!

Zondagavond 12 juni organiseert www.pekingexpress.org een chatsessie met de controversiële Rinck Zevenberg, kandidaat uit Peking Express 2005.
Eindelijk is het zover, en kunnen jullie hem het vragenvuur aan de schenen leggen. Altijd al willen weten hoe het er achter de schermen aan toe ging, wat niet in beeld is geweest - of willen vragen hoe het nou precies zat, dan is hier je kans!

Tussen 20.00 en 21.00 uur a.s. zondag zal je de kans hebben deze vragen te stellen, die dan door ons aan Rinck worden doorgeven voor beantwoording. Uiteraard zullen wij proberen zoveel mogelijk vragen aan bod te laten komen. Wil je meer hierover weten, of lezen hoe eea in werking gaat, houd dan dit topic in de gaten.
« Laatst bewerkt op: 14-06-2005, 17:13:41 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #1 Gepost op: 6-06-2005, 21:20:32 »
Leuk, heb er zin in! ::ok::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #2 Gepost op: 6-06-2005, 21:27:31 »
Leuk  ;D

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #3 Gepost op: 6-06-2005, 21:31:09 »
Me too :D

Ga alvast vragen bedenken  ::jaja::
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #4 Gepost op: 6-06-2005, 22:58:28 »
Mocht je er overigens niet zelf bij kunnen zijn, kan je je vragen ook in dit topic stellen, of aan Test, Firefoot of mij per pm of mail sturen :)

Wij zullen ze inventariseren en ons best doen zoveel mogelijk vragen aan bod te laten komen  :)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2005, 03:13:55 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #5 Gepost op: 6-06-2005, 23:13:01 »
Leuk  ::ok::

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #6 Gepost op: 7-06-2005, 00:16:18 »
Tof! ::ok::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #7 Gepost op: 7-06-2005, 00:19:48 »
Ja, ik heb een prangende vraag aan Rink. Maar ik haat chatten, dus daar waag ik me niet aan. Dus stel ik mijn vraag dan maar hier, in de hoop dat hij beantwoord gaat worden:

Rink,ik heb vaak moeite gehad met de manier waarop je met andere mensen omgaat. Ik ben eerlijk gezegd wel benieuwd of je daar ook wel iets van geleerd hebt, m.n. toen je het terug zag. Zo'n programma kan ook als een spiegel werken. Vaak weten we van onszelf niet hoe we overkomen, en dat gedragingen van anderen puur een directe reactie kunnen zijn op iets dat we zelf in gang hebben gezet. Ik vond vaak dat daar in jouw geval wel sprake van was. Dat je mensen snel agressief en gekwetst bejegende, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was. En door die agressieve houding escaleerde het dan daarna.

Durf je jezelf te bekritiseren? Soms heb ik het idee dat je daar bang voor bent, want ik heb het je nooit zien doen, en m.i. was er toch heus weleens reden toe.

(Zo, nu snappen jullie meteen waarom ik niet van chatten hou: ik KAN het niet kort houden ::tandpastasmiley::)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #8 Gepost op: 7-06-2005, 06:35:36 »
Een heel leuk initiatief  ::bravo::

ik ga mijn best doen om een leuke vraag te bedenken! ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nijntjemar

  • Forumlid
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #9 Gepost op: 7-06-2005, 11:21:38 »
Hartstikke leuk initiatief... ik ga zeker mijn best doen er te zijn! Super geregeld hoor mensen hier!! ::ok:: ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #10 Gepost op: 7-06-2005, 18:27:52 »
Hartstikke leuk initiatief... ik ga zeker mijn best doen er te zijn! Super geregeld hoor mensen hier!! ::ok:: ::ok::

Leuk Nijntje  ::ok::

Overigens voor diegenen die er niet bij kunnen zijn : achteraf zullen we weer een weblog  van de chat op de site zetten.

Wie alvast inspiratie op wil doen of wil zien hoe eea er aan toegaat kan de weblog van de chat met Ernst Paul (presentator - over Expeditie Robinson) en met Klaar (kandidate Expeditie Robinson 2004) erop nalezen :)
« Laatst bewerkt op: 7-06-2005, 18:31:27 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #11 Gepost op: 8-06-2005, 18:58:32 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #12 Gepost op: 10-06-2005, 18:00:01 »
Nog wat info over de chat met Rinck van komende zondag 12 juni:

Het naar de chat gaan werkt als volgt:
Je gaat naar http://www.pekingexpress.org/index.php?p=chatRN Daar klik je op de link '#huiskamer', dan krijg je een popup venster met een vraag welke nicknaam je wilt kiezen. Je tikt daar de naam die wilt gebruiken voor het chatten.
Je kan natuurlijk ook met je eigen chatprogramma naar de chat komen. (server: irc.blitzed.org , kanaal: #huiskamer)

In de chatroom zullen wij van de organisatie allemaal om 20.00 aanwezig zijn en Rinck ook. Het stellen van vragen is van 20.00 tot 21.00 uur, misschien met een beetje uitloop. Om Rinck niet te overspoelen met allemaal vragen tegelijkertijd en omdat we iedereen een goed antwoord gunnen op zijn of haar vraag, zal de chat 'moderated' zijn. Dit houdt in dat alleen mensen met een voice kunnen spreken in de chat. Op deze manier zorgen we ervoor dat het niet chaotisch wordt.

Iedereen die vragen heeft tijdens de chat stuurt deze via een privé venster naar Lorelei, Guiki, Eirc of Firefoot. Een privé venster open je door dubbel te klikken op de naam van de persoon in de lijst van aanwezigen aan de rechterkant van de chatroom.

Lorelei, Guiki, Eirc en Firefoot zullen dan de vragen doorgeven aan Test. Test onderhoudt het gesprek met Rinck en zorgt ervoor dat jullie het antwoord krijgen op de vraag die je gesteld hebt. Mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een bericht of stel ze in dit topic!

Mocht je technische problemen hebben tijdens het chatten dan kan je daarvoor terecht bij Compuart of Firefoot.
Feeks is de hoofd-operator van de chat.
« Laatst bewerkt op: 10-06-2005, 18:07:47 door Test »
Geniet nooit met mate...

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #13 Gepost op: 11-06-2005, 10:14:47 »
Bedankt voor de info! Misschien een beetje een stomme vraag, maar hoe krijgen we het antwoord te zien? Ook in je privébericht of gaat dit algemeen in de chatroom?
Bedankt voor deze organisatie, erg leuk!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #14 Gepost op: 11-06-2005, 11:47:19 »
De antwoorden krijg je gewoon te zien in de algemene chatroom (de huiskamer dus). Daar worden de vragen namelijk ook gesteld.
Geniet nooit met mate...

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #15 Gepost op: 12-06-2005, 20:58:13 »
Ik moet me inhouden om niks te zeggen. Ik ben gewoon iemand om opmerkingen te maken :)

Offline -Lieke-

  • Winnaar pool PE2005, PE2007 én Idols'05/'06
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #16 Gepost op: 12-06-2005, 20:59:22 »
Ik moet me inhouden om niks te zeggen. Ik ben gewoon iemand om opmerkingen te maken :)
je kunt toch ook niks zeggen?

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #17 Gepost op: 12-06-2005, 20:59:46 »
Ik moet me inhouden om niks te zeggen. Ik ben gewoon iemand om opmerkingen te maken :)

je kan ook niks zeggen  8)

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #18 Gepost op: 12-06-2005, 21:36:19 »
Weet ik.
Maar wie weet of Rinck in Valthermond heeft gewoond??

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Chatten met Rinck zondag 12 juni 20.00 uur...
« Reactie #19 Gepost op: 12-06-2005, 22:43:12 »
Ben je benieuwd wat er allemaal gezegd is, of wil je het allemaal nog even nalezen? Dat kan, want de chatlog met Rinck staat online. :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)