Auteur Topic: Aflevering 12 - de Finale!  (gelezen 29599 keer)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #40 Gepost op: 22-05-2005, 22:09:14 »
Was idd een heel mooi spel, zeker ook met die melk/etensbussen (ik ga me niet aan die naam wagen ;)). En idd de drie landen vertegenwoordigd! ::ok:: Ik heb genoten! ::jaja::

Dat hotel zag er ook niet verkeerd (en heel duur) uit zeg! :)

Ik dacht even aan het enige zes sterren hotel, maar dat ligt in Dubai..

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #41 Gepost op: 22-05-2005, 22:12:00 »
Ik dacht even aan het enige zes sterren hotel, maar dat ligt in Dubai..
Wel erg off-topic, maar die heb ik volgens mij wel eens op Discovery gezien! Ook heel mooi... en vast nóg veel duurder! ::)

Maar ik had het eindpunt eerder in een toren verwacht, net als vorig jaar... :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #42 Gepost op: 22-05-2005, 22:13:26 »
Wel erg off-topic, maar die heb ik volgens mij wel eens op Discovery gezien! Ook heel mooi... en vast nóg veel duurder! ::)

Maar ik had het eindpunt eerder in een toren verwacht, net als vorig jaar... :)

Wrm is dat off-topic?? dat idee mag ik toch wel krijgen??

In ieder geval, het einde hebben zse lang spannend gehouden  ::jaja:: ::ok::

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #43 Gepost op: 22-05-2005, 22:14:02 »
Maar ik had het eindpunt eerder in een toren verwacht, net als vorig jaar... :)

Ik denk dat de kandidaten hier blijer mee waren gezien de uitgeputte kopjes in de schuimbaden ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #44 Gepost op: 22-05-2005, 22:17:59 »
Ik vond het een geweldig spannende afelvering...ook al had ik voorkennis ik heb zo zitten genieten dat ik gewoonweg vergat te quoten....maar dit eker vind ik het geen straf om morgen opnieuw de aflevering te gaan bekijken ;D

Karla en Sophie van harte gefeliciteerd met jullie overwinning ::bravo::

en Krieke en Natalie ook jullie gefeliciteerd met jullie vriendschap die o zo bijzonder begon en heel erg hecht is geworden ::bravo:: ::zwaai:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #45 Gepost op: 22-05-2005, 22:23:23 »
Leuke en spannende finale. ::ok:: Eigenlijk leuker dan vorig jaar zover ik me die finale kan herinneren. Alleen een derde koppel mee laten spelen in de ontknoping vind ik toch echt jammer. Dit beïnvloedt de strijd toch teveel en is mi gewoon niet eerlijk. Net als vorig jaar was er duidelijk een favoriet koppel bij het derde koppel, waardoor dit koppel teveel werd bevoordeeld. Hopelijk doen ze dit volgend jaar niet meer. :-\\

Ook erg jammer dat Rinck zich weer zo negatief moest profileren. Hoe erg kan je jezelf laten kennen door een koppel proberen geld af te troggelen als je zelf niet eens meer in de race zit. >:( Als ik Krieke was geweest en ik had gewonnen, had ik dat geld nooit betaalt, mezelf beroepend op een vlaag van vestandverbijstering toen ik het "contract" tekende.

Al met al gun ik de dames de winst. Ondanks dat ik ze nooit voor de overwinning had getipt in het begin (en zij zichzelf waarschijnlijk ook niet ;D ), zijn ze duidelijk gegroeid tijdens de race. Gefeliciteerd dames! ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #46 Gepost op: 22-05-2005, 23:30:53 »
Superleuk en vooral heel spannend! Toen KenN die regelrechte lift hadden in Bombay was ik overtuigd dat hun zouden winnen!! helemaal toen ik hoorde dat er 8 minuten tussenzaten! maar toch de meiden! Hoewel ik het KenN erg gunde want het was superknap, je kent iemand niet en schopt het zover! Maar toch, mijn favo duo won :D Super! Wat een seizoen!
Some light in your eyes...

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #47 Gepost op: 23-05-2005, 01:30:46 »
Ik vond het een erg leuke finale aflevering, met 2 geweldige winnaressen! ::ok::

Die posters van de overige duo's waren echt mooi gemaakt zeg, echt superknap. Ik vond het 'contract' van Rinck best wel grappig, echt iets voor hem om op zo'n manier wraak te namen. Krieke had de keuze voor tekenen of niet, hij heeft het zelf gedaan, hij kon ook wel een beetje inschatten dat Jorien Karla waarschijnlijk wel zou gaan helpen en dat t moeilijk was om daar als eerste aan te komen. Dus hij had ook makkelijk niet kunnen tekenen. Maar achteraf heeft t helemaal niets uitgemaakt.

Ik ben erg benieuwd naar de uitzending van volgende week, lijkt me erg interessant weer!::ok::

Offline Sjoerdiosie

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #48 Gepost op: 23-05-2005, 15:28:24 »
Was een mooie finale, die film posters van de afvallers! waren ook erg mooi  ::jaja::

ik dacht al, waar is Vriendlief opeens gebleven!  ;)

Offline Marijtje

  • Forumlid
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #49 Gepost op: 23-05-2005, 17:15:38 »
Inderdaad een spannende finale!
maar wat een klote streek van rink zeg, als ik krieke was had ik niet ondertekend. dan had ik die amulet maar niet gewonnen. Ik had het geld liever aan S&K gegeven dan aan Rink. Kwijt zou hij het toch zijn.
Daarom ben ik ook wel blij dat S&K gewonnen hebben, als was ik eigenlijk voor K&N, maar die hadden toch al €10.000

en die uitspraak van Krieke: ik heb een vriend voor het leven  ::love:: schattigggg!!

maar de finale van inderdaad spannend, en hopenlijk is er volgend jaar weer eentje!!
gr
M

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #50 Gepost op: 23-05-2005, 17:59:32 »
Ik denk dat de kandidaten hier blijer mee waren gezien de uitgeputte kopjes in de schuimbaden ;D
:) Ja, zeker... Maar wat wil je na 6 weken stressend liften door 3 landen... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #51 Gepost op: 24-05-2005, 14:22:47 »
geweldige aflevering ::jaja::
jammer alleen dat ze niet zelf moesten zorgen voor de vlaggetjes (van China en Nepal) maar dat die zomaar ergens stonden

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #52 Gepost op: 24-05-2005, 14:34:55 »
ik dacht al, waar is Vriendlief opeens gebleven!  ;)
hahahha ;D

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #53 Gepost op: 24-05-2005, 19:49:08 »
geweldige aflevering ::jaja::
jammer alleen dat ze niet zelf moesten zorgen voor de vlaggetjes (van China en Nepal) maar dat die zomaar ergens stonden

Jaa zelf in elkaar puzzelen! Nouja misschien maar goed dat dat niet moest, Zouden KenN wel winnen denk ik :P
Some light in your eyes...

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #54 Gepost op: 24-05-2005, 21:27:41 »
Jaa zelf in elkaar puzzelen! Nouja misschien maar goed dat dat niet moest, Zouden KenN wel winnen denk ik :P
Ik denk dat daar de laatste dag niet lang genoeg voor was... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Joni

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #55 Gepost op: 25-05-2005, 14:56:04 »
Een hele mooie ontknoping van een gaaf programma. Karla en Sophie  ::ok::

En de volgende keer dat de NS een paar minuten vertraging heeft: Denk even aan de trein in Bombay en je bent blij met de NS.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #56 Gepost op: 25-05-2005, 15:44:36 »
Een hele mooie ontknoping van een gaaf programma. Karla en Sophie  ::ok::

En de volgende keer dat de NS een paar minuten vertraging heeft: Denk even aan de trein in Bombay en je bent blij met de NS.
sow man! heb je gehoord wat Art zei: In de trein staan soms wel 15 mensen per vierkante meter ::oink::
dat wil je toch ook niet meemaken

Offline alex89

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 12 - de Finale!
« Reactie #57 Gepost op: 29-07-2005, 12:36:42 »
Ik vind het echt stom dat iedereen zo op Rink zit te zaniken, hij heeft niks beïnvloedt in de finale. De koppels moesten toch eerst zich nog melden in dat mini-bioscoopje? Daarna mochten ze pas gaan liften voor de overwinning! Hij heeft gewoon op een orginele manier ervoor gezorgd dat Karla & Sophie ein-de-lijk hun eerste amulet kregen, en dat vond ik volkomen terecht als je twee keer een omweg/tijdstraf krijgt. Ik denk als ik voor Krieke & Nathalie geweest zou zijn mijn mening niet anders was geweest. Rink had inderdaad een paar kutopmerking: tegen Brechtje, maar meer kan ik me er niet herinneren. Dat met Manja, daar moest die misschien minder heftig reageren, maar Manja reageerde overdreven terug en bleef boos om zo'n kinderachtige reden.

Rink heeft dus niet beïnvloedt wie er ging winnen...