Auteur Topic: The making of... Peking Express 2  (gelezen 18629 keer)

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #20 Gepost op: 29-05-2005, 21:49:12 »
Jaaaaaaaa, ik zag 'm ook!  ;D
Was Ernst-Paul er gelukkig toch nog bij. Ik hoop dat hij de volgende keer ook gewoon weer gaat presenteren.  ::ok::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #21 Gepost op: 29-05-2005, 21:59:07 »
Reken er niet op Iris, hij werkt nu bij Talpa en niet meer bij NET5   ::ohno::\

Verder enorm mooie aflevering, leuke onthullingen en mooie beelden... Tis echt afzien voor de Crew, mijn complimenten voor die mensen!  ::ok::

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #22 Gepost op: 29-05-2005, 21:59:34 »
mooi zo, dan ben ik dus niet gek ;D
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #23 Gepost op: 29-05-2005, 22:35:25 »
Ik dacht hem ook te zien hoor. Ik kijk wel of ik er een screenshot van kan maken. Weten we het helemaal zeker. :)
Geniet nooit met mate...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #24 Gepost op: 29-05-2005, 22:44:46 »
Geweldige serie was het. jammer dat het gedaan is, maar wat fijn dat nummer 3 er zeker gaat komen. ::ok:: ::ok::
« Laatst bewerkt op: 29-05-2005, 23:44:43 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #25 Gepost op: 29-05-2005, 22:45:54 »
Ja, Ernst-Paul was er inderdaad ook bij. Ik vind hem toch beter presenteren dan Art hoor.
Heb echt genoten van de Making of... Helemaal geweldig en wat een respect voor de crew en makers, zeg!!! Prachtig werk! Ik heb ontzettend gelachen om het feit dat Karla en Sophie eerder bij de eindbestemming waren dan de presentatoren. Haha! Erg leuk in elkaar gezet.

Offline noland51

  • Forumlid
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #26 Gepost op: 30-05-2005, 00:27:44 »
De laatste uitzending was interessant om te zien hoe de crew gewerkt heeft (alle lof!), maar ook een gemiste kans. Er is op dit forum zo veel gesproken over anti- en sympathieen voor bepaalde kandidaten. Waarom mochten de kandidaten niet zelf reageren op hoe ze vonden dat zij en hun tegenstanders waren overgekomen? Dat doen ze bij Expeditie Robinson altijd wel.Ik was persoonlijk vooral nieuwsgierig naar hoe met name Rink vond dat hij was overgekomen bij PE.
En er is helemaal niet meer teruggekomen op het veranderen van de spelregels na Nepal: dat niet het totaal klassement telde, maar telkens het koppel dat laatste werd. Ik vond dat een breekpunt in het programma en nog steeds onterecht naar Jeroen en Manja.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #27 Gepost op: 30-05-2005, 06:34:47 »
Ik vond het een super aflevering ::bravo::, ik heb zo ingespannen zitten luisteren, om maar niets te missen...en wat heb ik veel gemist...EP bijvoorbeeld ::rofl:: maar och ik krijg een herhaling want ik moet vanmiddag de quotes nog uitwerken dus de video gaat aan!

Ik heb eigenlijk helemaal de kandidaten niet gemist over wat zij vonden...J&M en K&S zijn aan het woord geweest en dat vond ik genoeg...ik vond het juist veel interessanter hoe de crew de reis ervaren heeft..maar ja dat is persoonlijk natuurlijk :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline gon

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #28 Gepost op: 30-05-2005, 08:42:05 »
Wauw,wat een geweldige aflevering gisteren!!
Ik had er geen idee van hoe het achter de schermen er aan toe zou gaan!
Diepe diepe heeeeeele diepe buiging voor de crew en de makers!

Poehee ga er maar eens aan staan om achter een koppel aan te sjezen,koppel lekker op de fiets en zij maar rennen!

dagen van 18 uur....ongelooflijk  ::ok:: ::bravo:: ::ok::

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #29 Gepost op: 30-05-2005, 09:22:50 »
Jeetje, wat een aflevering. Mijn mond viel soms echt open van verbazing. Veel respect voor de crew. En idd EP die nog voorbij flitste! Alhoewel ik hem geweldig vind, vind ik dat Art het ook erg goed gedaan heeft  ::jaja::
Ik miste de kandidaten niet in deze aflevering, alhoewel ik wel benieuwd ben naar sommige reacties. Wel jammer dat je nu hoorde dat J&M eigenlijk dus echt gewoon pech hebben gehad door de ingelaste wijzigingen...
En ik vond het ook erg leuk dat Jeske en Elias nog te zien waren  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #30 Gepost op: 30-05-2005, 11:44:54 »
 ::bravo:: ERG leuke aflevering had best iets langer mogen duren
Wat een gedoe komt er bij zo'n productie kijken.
 8) krijg nog meer zin in een 3e reeks.
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline dopey2244

  • Forumlid
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #31 Gepost op: 30-05-2005, 13:25:46 »
Een erg leuke aflevering en wat ben ik jaloers op J&E dat die gewoon weer konden gaan!!!! Ga me ook maar eens aanmelden als camera man  ::tandpastasmiley::

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #32 Gepost op: 31-05-2005, 00:00:20 »
Ik vond het een echte aanvulling op de serie, deze aflevering! Maar ook ik had graag iets mee background information van de deelnemers zelf gehad. Aan de andere kant: dat paste weer niet direct in dit verhaal natuurlijk, en TWEE after-afleveringen is wel weer wat veel van het goede ;)

Overigens begon ik wel een beetje te steigeren toen de maoïstische rebellen de schuld kregen van de ondergang van Jeroen en Manja. Wat een onzin! Alleen het plotsklaps wijzigen van de spelregels en het afhandig maken van hun voorsprong, én het vaag houden van de finish hadden daar schuld aan. De rebellen wasten hun handen in dit opzicht echt in onschuld, hoor! Ik vond dat een beetje goedkoop, eerlijk gezegd. ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 31-05-2005, 00:21:16 door Starry Night »

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: The making of... Peking Express 2
« Reactie #33 Gepost op: 1-06-2005, 22:26:48 »
ik heb eindelijk dan toch deze aflevering gezien (ik was zondag moe, had ik hem opgenomen, maandag was ik hem vergeten te kijken, dinsdag was ik laat thuis)... ik vond de aflevering fantastisch ::ok::
dat Karla en Sophie nog eerder bij het hotel kwamen dan Art en Roos, geweldig ;D
hahahaha die Art ook: waar bleven jullie nou! we hebben heel lang staan wachten... mooi man  ::tandpastasmiley::