Auteur Topic: PE2 digitaal?  (gelezen 20395 keer)

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
PE2 digitaal?
« Gepost op: 12-05-2005, 13:19:30 »
Is er een lieve, technisch begaafde PE fan die de 2e reeks op DVD of HD digitaal heeft opgenomen?

Ik was namelijk zelf bezig om de 2e reeks op m'n HD recorder te verzamelen ... maar ehm ... heb nu ontdekt dat er blijkbaar iets fout is gelopen.  ??? 
Dat domme ding hé! (of is het de domme gebruiker?) ::schaam::
En ja, 't is een Phillips ;-)

Had heel graag heel de reeks op DVD bewaard (incl. de "making of ..." uitzendingen) ... maar helaas, pindakaas.

Als er iets te regelen valt, graag een berichtje: pekingeend2@gmail.com  :-*

groetjes,
Kao Ya
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #1 Gepost op: 12-05-2005, 17:15:15 »
Oh boy ...
Had dit bericht eerst gepost op het forum van Net5, en het werd natuurlijk onmiddellijk verwijderd.
Es benieuwd hoe lang het nog op het Belgische VT4 forum zal "getolereerd" worden?  :D

Is uiteraard begrijpelijk. Maar, ik heb echt geen zin om tot volgend voorjaar te wachten tot PE3 "misschien" van start gaat vooraleer ik PE2 nog es kan bekijken.

De DVD van PE1 is trouwens zeker de moeite om te kopen, net als het prachtige boek van Marc Helsen! Schitterende foto's!!!

Tja, ... als er iemand zo lief wil zijn. Ik ben zeker dat ik niet de enige was die het opnam om op DVD te bewaren. Uiteraard wil ik wel voor je moeite betalen!

doei,
Kao Ya
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #2 Gepost op: 15-05-2005, 18:08:31 »
Is er een lieve, technisch begaafde PE fan die de 2e reeks op DVD of HD digitaal heeft opgenomen?

Ik was namelijk zelf bezig om de 2e reeks op m'n HD recorder te verzamelen ... maar ehm ... heb nu ontdekt dat er blijkbaar iets fout is gelopen.  ??? 
Dat domme ding hé! (of is het de domme gebruiker?) ::schaam::
En ja, 't is een Phillips ;-)

Had heel graag heel de reeks op DVD bewaard (incl. de "making of ..." uitzendingen) ... maar helaas, pindakaas.

Als er iets te regelen valt, graag een berichtje: pekingeend2@gmail.com  :-*

groetjes,
Kao Ya

Hoi :)

Ik heb alle afleveringen (behalve aflevering 1 die heb ik maar deels- misschien dat de Pekingcrew je daaraan kan helpen?) op mn computer opgenomen - als het goed is kan ik ze wel branden  ::jaja:: . Ik zou ze tegen kostprijs van de dvd's plus verzendkosten best voor je willen branden op dvd's :)

Neem maar even contact met me op als je hierop prijs stelt dan moet je me even zeggen hoe je ze het liefste gebrand wilt ok? :)
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #3 Gepost op: 17-05-2005, 13:42:20 »
Hey Lorelei,

Je bent een SCHAT!!!  :-*

Mailtje met verdere details is al onderweg.

Nog enkel aflevering 1 dus om de reeks te vervolledigen.

Heeft iemand anders deze nog op PC of HD?
Dan kunnen we Lorelei ook meteen helpen!  ;)

Alvast heel, heel erg bedankt!!!

Kao Ya
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline alex66

  • Forumlid
Peking Express 2 ook op DVD??
« Reactie #4 Gepost op: 22-05-2005, 16:29:17 »
Ik vraag me af of PE2 ook op DVD uitkomt, 1 heb ik ook gekocht, 2 wil ik ook erg graag, dus als iemand het weet, of denkt, of weet ik veel; reageer maar even :)

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #5 Gepost op: 23-05-2005, 10:38:04 »
Ik wil deze serie ook heel graag op DVD. Het zal toch niet een jaar duren voordat deze wordt uitgebracht????::ohno::

Offline dopey2244

  • Forumlid
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #6 Gepost op: 23-05-2005, 10:45:42 »
Ik zou deze serie ook erg graag op dvd zien! Alleen wel wat sneller dan deel 1  ::tandpastasmiley:: Maar mocht iemand alle afleveringen hebben dan hoor ik dat graag. ( ook deel 1 graag  ::rofl::)

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #7 Gepost op: 26-05-2005, 09:54:31 »
Hoi moderators, gaat dit er van komen binnenkort??? Peking Express 2005 op DVD???

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #8 Gepost op: 26-05-2005, 16:30:24 »
Je bedoelt een officiele DVD? Geen idee.

Zoals je eerder in dit topic kon lezen wel kijkers die de serie op DVD hebben opgenomen.
Geniet nooit met mate...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #9 Gepost op: 26-05-2005, 22:21:46 »
OK dan heb ik officieel nieuws:

Net was de "Making of" hier op tv dus en tijdens de reclame werd gezegd dat deze 2e reeks weldra op DVD verschijnt!  ::ok::

Offline Kao Ya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #10 Gepost op: 27-05-2005, 10:22:48 »
GREAT NEWS!!!
Bedankt Robbie.

No worries Loor. Laat maar komen! ;-)
Na al die moeite hé ...

doei,
Kao Ya
"Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. " Antoine de Saint-Exupéry

Offline mixedmessage

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Just love them!!!
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #11 Gepost op: 27-05-2005, 12:13:41 »
Dat is erg goed nieuws!!! ::ok::

Offline Heinz

  • Forumlid
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #12 Gepost op: 29-05-2005, 21:44:47 »
Mooi dat de serie op DVD komt! Serie 1 heb ik nog niet gekocht want ik las dat er bij sommigen wat problemen waren met de schijfjes?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #13 Gepost op: 29-05-2005, 22:38:58 »
Klopt Heinz. Ik had hem ook gekocht, maar heb hem weer terug gedaan. De dvd liep vast tijdens enkele afleveringen. :-\\ En ik heb op meerdere fora gelezen dat meer mensen daar last van hadden. Wel jammer want het lijkt me toch leuk om een werkend exemplaar te bezitten.
Geniet nooit met mate...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #14 Gepost op: 29-05-2005, 23:09:06 »
Klopt Heinz. Ik had hem ook gekocht, maar heb hem weer terug gedaan. De dvd liep vast tijdens enkele afleveringen. :-\\ En ik heb op meerdere fora gelezen dat meer mensen daar last van hadden. Wel jammer want het lijkt me toch leuk om een werkend exemplaar te bezitten.

hmmm, das vreemd, ik had ook een niet werkend exemplaar, die heb ik pas terug omgeruild en eigenlijk geen problemen meer  ::ohno::

Offline suske76

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: PE2 digitaal?
« Reactie #15 Gepost op: 31-05-2005, 17:35:25 »
Oh ben superblij dat PE2 ook op DVD verschijnen gaat. Ik heb zelf veel te laat PE 1 op DVD gekocht was pas in NL in december, effectief januari dus verschenen (tis een VT4 DVD). Maar ik heb nooit last gehad van mijn drie plopschijfjes, of het moet zijn dat als ik van het ene hoofdstuk naar het volgende gaat wat lijkt te blijven hangen ... Maar dat zal het wel niet zijn, kan niet wachten op PE 2 DVD heb een tweetal afleveringen gemist door niet te kunnen programmeren en op dezelfde manier het einde van de the making of, echt op het moment dat Art vertelt dat de meisjes er eerder waren en toen kwam er iets anders ...  :o arrgggghhhhhh

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Peking Express 2005 op DVD?
« Reactie #16 Gepost op: 3-06-2005, 15:59:14 »
Weet iemand of de afgelopen serie van Peking Express op DVD uitkomt? Jaar 1 heb ik al bestelt (die krijg ik volgende week), maar weer iemand of jaar 2 ook op DVD komt, en wanneer? Want de helft van de serie heb ik niet geniet ::ohno::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Peking Express 2005 op DVD?
« Reactie #17 Gepost op: 3-06-2005, 17:00:46 »
 :-[ misschien ben ik een beetje dom, maar waar kun/kon de DVD van de 1ste reeks bestellen?
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Peking Express 2005 op DVD?
« Reactie #18 Gepost op: 3-06-2005, 17:18:58 »
:-[ misschien ben ik een beetje dom, maar waar kun/kon de DVD van de 1ste reeks bestellen?
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?productid=702231
 :)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Peking Express 2005 op DVD?
« Reactie #19 Gepost op: 3-06-2005, 17:48:01 »
 :D Dankje Freakiewillem  ::bravo:: je bent een schat

 >:( wat een kl##ensite van de FRS
Ik zie niet of de bestelling is geplaatst of niet
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...