Auteur Topic: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)  (gelezen 20057 keer)

Offline L.A.M.E.Coyote

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Waarom lopen als je ook kan liften !
Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Gepost op: 6-03-2005, 22:46:11 »
eehhmm ik post dit berichtje eigenlijk met een vraag voor de site of dat mogelijk is...

ik ben namelijk een paar kleine clips op de stie van VT4 ( de belgische omroep die peking express uitzend )van de eerste etappe tegen gekomen... zou het mogelijk kunnen zijn dat er op de site misschien iets van een linkje kan komen of zo naar die clips ?

de links naar de clips op de site van VT4:
mms://media.vt4.be/stk/peking2005/PEKING1 - Clip 001_low.wmv
mms://media.vt4.be/stk/peking2005/PEKING1 - Clip 001_high.wmv

mms://media.vt4.be/stk/peking2005/PEKING1 - Clip 002_low.wmv
mms://media.vt4.be/stk/peking2005/PEKING1 - Clip 002_high.wmv

ohja en ik heb hier thuis de het oude shokwave filmpje / trailer van PE 2004 met geluid... is daar nog behoefte aan ?
The Coyote Signs again

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #1 Gepost op: 6-03-2005, 23:31:49 »
Ehh, dat zou wel kunnen, maar offiele sites vinden het over het algemeen niet zo leuk als er direct naar hun clips wordt gelinkt. Dus doen we dat maar niet.

Nee het voorstukje van PE4 hebben we zelf ook nog wel. Maar toch bedankt!
Geniet nooit met mate...

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #2 Gepost op: 6-03-2005, 23:34:29 »
Wil niet heel freakish overkomen maar de film die in het stukje over Pingyao genoemd wordt heet Raise the red Lantern ipv Raising.... Als iemand die film op DVD/Video heeft mail me!!!!! ben al jaren op zoek naar die film... (hierstondeene-mail)
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 00:53:17 door Sariss »
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #3 Gepost op: 6-03-2005, 23:40:00 »
Heb best zin in de PE-pool, wanneer kan het ?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #4 Gepost op: 6-03-2005, 23:49:08 »
Wil niet heel freakish overkomen maar de film die in het stukje over Pingyao genoemd wordt heet Raise the red Lantern ipv Raising.... Als iemand die film op DVD/Video heeft mail me!!!!! ben al jaren op zoek naar die film... (sariss@hotmail.com)

Hoe goed heb je gezocht dan? Als ik ff Google, kom ik op een bv op deze site waar de film te bestellen is. Alhoewel ik op andere sites weer lees dat de film niet op DVD is uit gekomen. :-\\
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #5 Gepost op: 6-03-2005, 23:50:24 »
Heb best zin in de PE-pool, wanneer kan het ?

Ja ik denk vanaf aflevering 3 Simon. ik was nog niet zo aan de pool toegekomen... :(
Geniet nooit met mate...

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #6 Gepost op: 6-03-2005, 23:55:52 »
Hoe goed heb je gezocht dan? Als ik ff Google, kom ik op een bv op deze site waar de film te bestellen is. Alhoewel ik op andere sites weer lees dat de film niet op DVD is uit gekomen. :-\\

Ja i know... maar import via die sites heb ik nooit vertrouwd... ik hoop er via nederlandse kanalen aan te komen (en 'jaren' moet je niet letterlijk opvatten... ik praat af en toe met enige overdrevenheid :P)
Maar toch bedankt voor je reactie
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #7 Gepost op: 7-03-2005, 00:13:08 »
Wil niet heel freakish overkomen maar de film die in het stukje over Pingyao genoemd wordt heet Raise the red Lantern ipv Raising.... Als iemand die film op DVD/Video heeft mail me!!!!! ben al jaren op zoek naar die film... (sariss@hotmail.com)

Sariss, fijn voor de feedback. Het was een slip of the tiepmachien  ;). Heb het even aangepast. Leuk dat je de informatie over Pingyao hebt gelezen ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2005, 22:54:26 »
haha geeft niet.
Ik kijk het programma voor 35% om het spel en 65% om de omgeving. Je leert er echt veel van en ik wil nu zoo graag naar China!!!!!  :D Maar ach... als 18jarig studentje heb je natuurlijk geen cent te makken...
I'll just keep on dreaming... ::regenboog::
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #9 Gepost op: 9-03-2005, 22:56:29 »
haha geeft niet.
Ik kijk het programma voor 35% om het spel en 65% om de omgeving. Je leert er echt veel van en ik wil nu zoo graag naar China!!!!!  :D Maar ach... als 18jarig studentje heb je natuurlijk geen cent te makken...
I'll just keep on dreaming... ::regenboog::

Ik zeg maar zo, als je echt iets heel graag wil, dan gebeurt het uiteindelijk wel. Je hebt nog een heel leven voor je, dus er valt niets te wanhopen hoor ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #10 Gepost op: 10-03-2005, 22:06:36 »
Effe een vraagie, wanneer komt mijn column er te staan? Die heb ik 2 daags gelden naar Corabora gestuurd. (misschien zit dara de fout, maar er staat niet naar wie die moet)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #11 Gepost op: 11-03-2005, 00:47:47 »
Wat ;leuk dat je een column hebt geschreven ::ok::. Cora zal zeker zorgen dat ie op de juiste plek komt, maar je kunt hem ook naar de crew van PE sturen . Dat is Test of Dorine :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #12 Gepost op: 11-03-2005, 01:14:50 »
Effe een vraagie, wanneer komt mijn column er te staan? Die heb ik 2 daags gelden naar Corabora gestuurd. (misschien zit dara de fout, maar er staat niet naar wie die moet)

Ik heb er nog niks over gehoord TG. maar heb wel ff onze namen op de columnsite gezet. ::ok::
Geniet nooit met mate...

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #13 Gepost op: 11-03-2005, 10:37:10 »
Okay, zodra ik thuis kan compen, mail ik hem wel effe.  ::ok::
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #14 Gepost op: 14-03-2005, 01:11:04 »
Tjeezzz waar hebben ze die Art vandaan??  ::oink:: ::oink:

Die E P vervangt bedoel ik dus?? tjeeezzz was zeker een vrijwilliger ofzo??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #15 Gepost op: 17-03-2005, 09:39:53 »
even een vraagje over de site,
er zijn fora die er hetzelfde uitzien als dit forum en daar heb je een soort quick-reply box onderaan de bladzijde. Mijn computer kan namelijk nog wel eens langzaam doen en dan scheelt het als je niet een hele nieuwe pagina hoeft te openen. Vroeg meaf of die hier ook zou kunnen komen. Hoeft natuurlijk niet hoor, maar was een ideetje.
Voor de rest: echt een topforum!  ::ok:: en zeker een applausje voor de moderators

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #16 Gepost op: 17-03-2005, 12:32:11 »
Bedankt voor je compliment oohpah loompah! ::bravo::

Wat betreft dat snel reageren, dat is een persoonlijke instelling (dus geen algemene foruminstelling) Je kan die veranderen in je eigen profiel. Ga naar je eigen profiel en dan de pagina "Lay-out voorkeuren". Bijna helemaal onderaan zie je "Gebruik 'Snel Reageren' in onderwerpweergave" en die staat bij jou nu op "toon helemaal niet". Als je deze op "toon, standaard uit" zet (je krijgt dan een balk met een pijltje) of "toon, standaard aan" (je krijgt de hele box meteen in beeld) zet, krijg je als het goed is wat jij bedoelt. Succes!
Geniet nooit met mate...

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #17 Gepost op: 17-03-2005, 13:11:51 »
even een vraagje over de site,
er zijn fora die er hetzelfde uitzien als dit forum en daar heb je een soort quick-reply box onderaan de bladzijde. Mijn computer kan namelijk nog wel eens langzaam doen en dan scheelt het als je niet een hele nieuwe pagina hoeft te openen. Vroeg meaf of die hier ook zou kunnen komen. Hoeft natuurlijk niet hoor, maar was een ideetje.
Voor de rest: echt een topforum!  ::ok:: en zeker een applausje voor de moderators

dank voor de complimenten!

Ik heb hetzelfde probleem gehad, oompah, ik ben toen ook de snel reageren functie gaan gebruiken en ik zou het niet meer willen missen. Hoop dat het voor jou ook zo werkt! :D

Mijn prinsje is chriz!!

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #18 Gepost op: 17-03-2005, 19:36:43 »
Mapel en Feeks, ik wil jullie bedanken voor die mooie (en educatieve  ;)) stukjes over de steden van de route van Peking Express.  ::ok:: :D
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Vragen over PekingExpress.org (deze site dus!)
« Reactie #19 Gepost op: 17-03-2005, 22:21:14 »


Wat betreft dat snel reageren, dat is een persoonlijke instelling

NOU! geweldig! hij doet het! ben er helemaal ondersteboven van dat dat een persoonlijke instelling. Mijn excuses voor mijn onwetendheid. helemaal geweldig! dankje test! (meteen weer een mooi voorbeeld, hoe behulpzaam de moderators zijn)

ga er flink gebruik van maken!