Auteur Topic: Koppel Krieke & Natalie (be)  (gelezen 122915 keer)

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #60 Gepost op: 26-03-2005, 19:21:36 »
Leuk stel zo samen, bijzonder dat ze dat beide aandurven om zo'n ervaring met een onbekende te doen! Vooralsnog één van m'n favo koppels! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #61 Gepost op: 27-03-2005, 10:09:24 »
Ben geen fan van ze,en wat de redactie steeds toevoegd onder in beeld:`Kent krieke nu 4,5,etc,dagen`,of andersom natuurlijk ::rofl::

Offline Jort

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #62 Gepost op: 27-03-2005, 22:50:52 »
Goed koppel, hoop dat het na de serie ook wat met ze gaat worden...  :o

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #63 Gepost op: 28-03-2005, 10:13:59 »
`Kent Natalie nu 9 dagen` ::rofl::
Wordt niks met hun na de tijd,weinig boeiend koppel!

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #64 Gepost op: 28-03-2005, 12:22:33 »
met hen*

Waarom moet het iets tussen hen worden? Ze hebben beiden toch al een partner?

Offline Total

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #65 Gepost op: 28-03-2005, 13:45:03 »
Hoeft van mij ook niet,maar sommigen vragen zich dat schijnbaar af!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #66 Gepost op: 28-03-2005, 20:13:36 »
helaas weinig in beeld gezien dit keer...maar wie weet komen ze weer volop terug...lijkt nog steeds een leuk koppel te zijn...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #67 Gepost op: 29-03-2005, 14:19:09 »
Ik heb de eerste uitzending gemist.
- Waarom doen ze mee terwijl ze elkaar niet kennen?
- Hoe hebben ze elkaar ontmoet?

Ik denk niet dat N&K ver zullen komen. Als het straks echt heftig wordt, moet je volgens mij wel een beetje weten wat je aan elkaar hebt.

Offline Iris77

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #68 Gepost op: 29-03-2005, 15:52:20 »
Zoals ik het begrepen heb, hebben ze zich allebei apart opgegeven. Ze hebben allebei een partner, maar die wilden niet mee (niet zo avontuurlijk geloof ik). Ze zijn dus door de makers van PE gebombardeerd tot koppel.
Ze hebben elkaar voor het eerst ontmoet bij het begin van de race. Ze zaten geblinddoekt naast elkaar te wachten tot ze de trommels van de Drumtoren hoorden. Dan mochten ze de blinddoeken afdoen en met de race beginnen. Op het moment dat ze blinddoeken af deden, zagen ze elkaar voor het eerst. (Overigens zaten de andere koppels ook geblinddoekt te wachten, allemaal op een andere plek rondom de Drumtoren zodat ze niet wisten waar ze waren. De blinddoeken waren dus niet alleen voor Krieke en Natalie.)

Offline Ta

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #69 Gepost op: 30-03-2005, 15:28:25 »

Ik begrijp zeker niet wat zij daar doet met die engnek.............

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #70 Gepost op: 30-03-2005, 16:05:12 »
Ik begrijp zeker niet wat zij daar doet met die engnek.............
Tja, ze heeft hem niet zelf uitgezocht (Krieke zal ook niet gelukkig zijn met zijn nek).

Overigens lijkt het mij sterk dat zij elkaar niet eerder hebben ontmoet. Ze zijn toch ook allemaal als groep tegelijk naar Peking gevlogen. Hoewel ik het wel strak vind, om zo'n avontuur met een onbekende aan te gaan. Zijn er hier liefhebbers om ......

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #71 Gepost op: 30-03-2005, 16:11:07 »
Tja, ze heeft hem niet zelf uitgezocht (Krieke zal ook niet gelukkig zijn met zijn nek).

Overigens lijkt het mij sterk dat zij elkaar niet eerder hebben ontmoet. Ze zijn toch ook allemaal als groep tegelijk naar Peking gevlogen. Hoewel ik het wel strak vind, om zo'n avontuur met een onbekende aan te gaan. Zijn er hier liefhebbers om ......

Ik geloof niet dat dat aan mij besteedt zou zijn eerlijk gezegd. Het lijkt mij al avontuurlijk genoeg om met een bekende aan PE mee te doen.  :)

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #72 Gepost op: 30-03-2005, 23:15:46 »
`Kent Natalie nu 9 dagen` ::rofl::
Wordt niks met hun na de tijd,weinig boeiend koppel!
  ::rofl:: ja dat vin ik ook altijd zo lol. Maar dan weet ik gelijk weer hoelang ze al in China zitten...  8)

Denk ook niet dat ze het tot het eind zullen redden. Als ze al ruzie om een kip hebben...
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #73 Gepost op: 5-04-2005, 11:04:05 »
Ik zei eerder dat ik verwachtte dat dit koppel niet ver zou komen omdat ze elkaar niet goed kennen. Misschien blijkt wel dat dit er helemaal niet zo erg toedoet. Wat je nodig hebt is 1 leider en 1 volger; dat zie je eigenlijk bij alle succesvolle koppels (ook vorig jaar). Ik heb het idee dat Krieke wel een behoorlijke leider is en Natalie een volger.

Ik zie trouwens toch liever een echt koppel. Als mensen een verleden met elkaar hebben, voegt dat toch iets toe.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #74 Gepost op: 5-04-2005, 11:11:34 »
Ik vind het juist een heel erg leuk koppel...en wat vond ik het schattig dat Natalie had geregeld dat Krieke toch nog een "leuke" verjaardag kreeg door te vragen naar de vertaalcomputer waardoor hij in het chinees werd toegezongen...

Ik vind het daarbij juist ook heel erg knap dat ze het aangedurft hadden om mee te doen aan PE terwijl ze elkaar niet eens kenden...ik mis die toegevoegde waarde, waar polletje het over heeft,dus absoluut niet.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #75 Gepost op: 5-04-2005, 12:24:37 »
Ik vind trouwens Natalie wel een enorme mooie meid! Ik denk niet dat het mijn type zou zijn om een relatie mee op te bouwen, maar ze ziet er echt GEWELDIG uit!

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #76 Gepost op: 9-04-2005, 19:55:26 »
Ik vind het juist een heel erg leuk koppel...en wat vond ik het schattig dat Natalie had geregeld dat Krieke toch nog een "leuke" verjaardag kreeg door te vragen naar de vertaalcomputer waardoor hij in het chinees werd toegezongen...

Ik vind het daarbij juist ook heel erg knap dat ze het aangedurft hadden om mee te doen aan PE terwijl ze elkaar niet eens kenden...ik mis die toegevoegde waarde, waar polletje het over heeft,dus absoluut niet.
Idd, erg leuk van haar dat van z'n verjaardag! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Himalayaya

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #77 Gepost op: 11-04-2005, 11:12:59 »
10 minuten voor een bus gaan staan om anderen op te houden is toch best slim, niet dan?

 ;)


Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #78 Gepost op: 11-04-2005, 12:44:41 »
10 minuten voor een bus gaan staan om anderen op te houden is toch best slim, niet dan?

 ;)



dat vind ik dus van wel...ze stonden er zelf gunstig voor dus dan kun je dit soort streken uithalen...en natalie blijkt dus toch meer te zien dan een lief gezichtje ;D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Krieke & Natalie (be)
« Reactie #79 Gepost op: 11-04-2005, 18:03:15 »
dat vind ik dus van wel...ze stonden er zelf gunstig voor dus dan kun je dit soort streken uithalen...en natalie blijkt dus toch meer te zien dan een lief gezichtje ;D
ja ik vond het wel grappig dan ze zo ervoor bleef staan enz.. had eigenlijk niet gedacht dat Sofie en Karla dat niet zo leuk zouden vinden, maarja voor hun stond er ook wel meer op het spel denk ik :P