Auteur Topic: Koppel Sophie & Karla (be)  (gelezen 114805 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #20 Gepost op: 14-03-2005, 01:10:16 »
Eerste indruk was irritant, maar ze zijn eigenlijk gewoon supergrappig, dat Girl Power op de achterbank van die bus ::rofl::. Ze passen de juiste speltactiek toe, het zou me niet eens meer verbazen als ze nog Bombay halen ook!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #21 Gepost op: 14-03-2005, 07:30:35 »
Eerste indruk was irritant, maar ze zijn eigenlijk gewoon supergrappig, dat Girl Power op de achterbank van die bus ::rofl::. Ze passen de juiste speltactiek toe, het zou me niet eens meer verbazen als ze nog Bombay halen ook!

ik ben het helemaal met je eens daisy ::zwaai::...vorige week had ik nog zoiets van poeh wat een mutsen, maar nu denk ik hihihihi ::rofl::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #22 Gepost op: 14-03-2005, 09:22:10 »
Ik vind de dames hilarisch. Ik dacht dat ze niet zo ver zouden komen, maar hee, ze deden het toch allemaal maar  :)
Ma how, zeg!

Offline Recherch

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #23 Gepost op: 14-03-2005, 11:05:36 »
Van mij mogen ze winnen. Deze reis is gewoon 1 groot feestje voor die vrouwen.  ::jaja::

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #24 Gepost op: 14-03-2005, 11:27:47 »
Van mij mogen ze winnen. Deze reis is gewoon 1 groot feestje voor die vrouwen.  ::jaja::

Nou, ik heb ze de vorige aflevering anders een paar keer horen roepen dat ze hoopten er snel uit te liggen...

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #25 Gepost op: 14-03-2005, 14:20:26 »
Ik vind ze echt geweldig! Voegen veel humor toe aan de serie, net als die vader en zoon! ::bravo::.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #26 Gepost op: 14-03-2005, 14:23:11 »
Nou, ik heb ze de vorige aflevering anders een paar keer horen roepen dat ze hoopten er snel uit te liggen...

Ja, wisselvallig stel, ze hebben daarin tegen wel humor!

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #27 Gepost op: 14-03-2005, 18:26:49 »
Ik hoop dat ze in afl 4 hun biezen kunnen pakken.... Werken enorm op mijn zenuwen... OK Zij zijn misschien grappig maar ik vind het geen humor aan mij besteed... Geef mij dan maar vader en zoon (Herman en Kris) die zijn veel guitiger.... Sofie vindt zich toch zo "sexy" en belangrijk... Wat ik ook flauw vond was die girlpower in die bus... Wat moeten die chinezen daarvan denken ?  ::oink::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2005, 20:14:13 »
Daino,...die verstionden dat toch nie...... maar ik hoop inderdaad dat ze er voor de himalaya uitliggen,...want ik ben bang dat ze dat niet gaan redden,..alhoewel,....je weet maar nooit ::vergroot::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #29 Gepost op: 15-03-2005, 09:13:41 »
Nou, hoe kouder het wordt, hoe meer aantrekkingskracht een topje kan hebben  ;)
Who’s got the sweetest disposition?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #30 Gepost op: 15-03-2005, 12:37:12 »
In de eerste aflevering vond ik ze heel irritant, maar nu waren ze idd een stuk leuker, dan in de eerste aflevering :)

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #31 Gepost op: 15-03-2005, 22:58:12 »
Ik zou het niet echt terecht vinden als ze winnen!! Want als je ziet wat andere koppels ervoor doen! Maar hopelijk komen ze wel ver! Heel ver
Some light in your eyes...

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #32 Gepost op: 16-03-2005, 00:24:06 »
Na deze aflevering ben ik er van overtuigd dat ze de Himalaya gaan halen. Of ze er ook daadwerkelijk overheen komen valt te bezien ::tandpastasmiley::, maar dat doet niet ter zake. Ik hoop nog lang van die twee te mogen genieten. ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #33 Gepost op: 16-03-2005, 22:11:16 »
Ik zou het niet echt terecht vinden als ze winnen!! Want als je ziet wat andere koppels ervoor doen! Maar hopelijk komen ze wel ver! Heel ver

Dat is natuurlijk een beetje onzin. Iedereen doet het op zijn/haar manier, ook al is dat niet jouw manier.
Ma how, zeg!

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #34 Gepost op: 16-03-2005, 22:32:01 »
Ik zou het niet echt terecht vinden als ze winnen!! Want als je ziet wat andere koppels ervoor doen! Maar hopelijk komen ze wel ver! Heel ver

Hahah zou wel leuk zijn als ze ver zouden komen hahah die politie daarzo helemaal helpen dat zullen ze in nederland niet doen denk ik.  ::tandpastasmiley:: de mensen daar zijn ook zo gastvrij echt moooi om te zien.

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #35 Gepost op: 20-03-2005, 17:33:53 »
Ik vind de dames hilarisch. Ik dacht dat ze niet zo ver zouden komen, maar hee, ze deden het toch allemaal maar  :)

Hahaha nouja er is nog maar 1 koppel weg hoor, misschien zijn ze de volgende (al hoop ik dat echt NIET)
Some light in your eyes...

Offline Sander2602

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #36 Gepost op: 20-03-2005, 19:36:35 »
Van mij mogen ze er ook nog wel even in blijven.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #37 Gepost op: 20-03-2005, 21:58:20 »
Ik zie dat de dames toch steeds fanatieker worden. dat is een goede ontwikkeling. Als er dus een paar groeien en anders uit de Peking Express komen dan ze er in gingen, dan zijn zij het wel!!!!! ::ok:: ::ok::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #38 Gepost op: 20-03-2005, 22:00:08 »
Jammer dat Karla niet wat meer een blok aan het been van Jorien speelde en dat ze zich liet overbluffen door haar grote mond. Maar dat wagenziek zijn, was toch wel super.

Offline oompah loompah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • floating on cloud nine
Re: Koppel Sophie & Karla (be)
« Reactie #39 Gepost op: 20-03-2005, 22:09:03 »
en door dat wagenziek zijn is Jorien toch maar op de 2e plaats geeindigd waar ze anders eerste zou zijn! Is dus toch erg effectief geweest. Al was het misschien niet met die intentie ;)