Auteur Topic: Koppel Rink & Jorien (nl)  (gelezen 156090 keer)

Offline polletje

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #420 Gepost op: 25-05-2005, 11:45:12 »
Hagar rules!
Alleen ben ik het dit keer niet met je eens. Rink was voor mij een van de gangmakers van deze PE, net als vorig jaar Reinier. Iedereen valt nu over dat contract, maar het lijkt met overduidelijk dat niet Rink maar de programmaleiding dit heeft bedacht. Rink heeft gewoon een opdrachtje uitgevoerd. Dat contract was een meesterzet en daar zie ik Rink echt niet voor aan, na alles wat we de afgelopen weken van hem gezien hebben. Zo slim kwam hij niet op me over.

Nog iets anders: deze PE was voor de makers lekker goedkoop. Maar 20.000 euro prijzengeld, waar N&K 50.000 euro hadden kunnen verdienen.

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #421 Gepost op: 25-05-2005, 14:40:57 »
Rink was voor mij een van de gangmakers van deze PE, net als vorig jaar Reinier. .
Voor mijn gevoel van Reinier vorig jaar minder irritant dan de held van deze serie Rinck. Reinier had volgens mij niemand anders nodig, en ging lekker zijn eigen gang. Terwijl Rinck dit jaar steun zocht bij twee andere koppels en de rest niet meer zag staan.
Ik zie Reinier nog zitten in die taxi:"Drive Kozak (of Kl**tzak) Drive !"

Nog iets anders: deze PE was voor de makers lekker goedkoop. Maar 20.000 euro prijzengeld, waar N&K 50.000 euro hadden kunnen verdienen.
Krieke en Nathalie hebben ook nog 10.000 euro handje contantje gekregen. Maar het scheelt toch aardig wat, kunnen ze volgend jaar weer gebruiken :)

[RODDELMODE ON] Zou de regie de financiele meevaller een beetje meegestuurd hebben, het leek mij in eerste instantie toch dat Krieke en Nathalie eerder bij het tweede vlaggetje (Chinees) waren en een rechtstreekste lift hadden richting het hotel [RODDELMODE OFF]

Offline Joni

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #422 Gepost op: 25-05-2005, 14:53:34 »
Ik denk niet dat de regie "ervoor heeft gezorgd" dat Sophie en Karla wonnen zodat ze minder prijzengeld hoefden uit te reiken. Het programma kost de produktie hoogstwaarschijnlijk veel meer dan alleen het prijzengeld. Denk aan vliegtickets voor alle kandidaten en de voltallige crew, vervoer van de crew, etc. Volgens mij maakt een verschil van 30000 Euro in prijzengeld niet zo heel veel meer uit (hoewel het wel een hoop geld is)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #423 Gepost op: 25-05-2005, 15:47:44 »
Citaat
[RODDELMODE ON] Zou de regie de financiele meevaller een beetje meegestuurd hebben, het leek mij in eerste instantie toch dat Krieke en Nathalie eerder bij het tweede vlaggetje (Chinees) waren en een rechtstreekste lift hadden richting het hotel [RODDELMODE OFF]
Dat is gewoon zwaar gemanipuleerd om het spannender te maken... Waarom hebben Krieke en Natalie flink in de file gestaan en hebben ze dat niet laten zien

Offline Zinzi

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #424 Gepost op: 25-05-2005, 19:56:23 »
Er wordt hier wel gezegd dat Rinck het voorstel deed om tijd te rekken. Maar ik ben er van overtuigd dat hij het geld echt wel had aangenomen.
Ik blijf erbij dat rinck een vreselijk onsympathiek mannetje is dat alles doet om er zelf beter van te worden.
Een vreselijke vent vind ik het.
Hij mag alles doen maar owee als hij wordt tegengewerkt.
Het had mij niet uitgemaakt of k en n of de meiden hadden gewonnen. Ik ben blij dat de meiden hebben gewonnen omdat rinck nu alweer naast de pot piest.
Maar aan de andere kant had het mooi geweest als K en N hadden gewonnen dan hadden de mensen die rinck nog mogen snel hun sympathie voor hem verloren. ::bravo::

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #425 Gepost op: 27-05-2005, 11:06:35 »
Tjonge wat een discussies over dat contact zeg. k'Ken rinck van dichtbij en weet dus dat het hem absoluut niet om het geld ging maar wel om krieke en ook Natalie terug te pakken, en terecht lijkt mij. Volgens mij is zo'n "contract" zeker niet rechtsgeldig. Verder weet ik dat het een gedachtenspinsel van hmzelf is omdat hij niet op dezelfde wijze wou blokken als wat t'ie met Cris flikte. dus, einde discussie lijkt mij. Verder kan ik jullie laten weten dat er in een restaurant in Groningen het thema Peking Express is uitgebeeld met rinck zijn pekingspulletjes en dat daar Krieke zijn naambordje prijkt, rara hoe kan dat? Voldoende? ::oink::

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #426 Gepost op: 27-05-2005, 16:16:17 »
Krieke zijn naambordje
Dat zal hij wel stiekum mee hebben genomen, in plaats van die € 10.000,00 >:D
:)

Offline Carol

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #427 Gepost op: 28-05-2005, 12:29:58 »
Er wordt hier wel gezegd dat Rinck het voorstel deed om tijd te rekken. Maar ik ben er van overtuigd dat hij het geld echt wel had aangenomen.
Ik blijf erbij dat rinck een vreselijk onsympathiek mannetje is dat alles doet om er zelf beter van te worden.
Een vreselijke vent vind ik het.
Hij mag alles doen maar owee als hij wordt tegengewerkt.
Het had mij niet uitgemaakt of k en n of de meiden hadden gewonnen. Ik ben blij dat de meiden hebben gewonnen omdat rinck nu alweer naast de pot piest.
Maar aan de andere kant had het mooi geweest als K en N hadden gewonnen dan hadden de mensen die rinck nog mogen snel hun sympathie voor hem verloren. ::bravo::
Hoe kun je dat nou denken. Hij heeft het programma (voor mij) een stuk leuker gemaakt hoewel ik het niet altijd met hem eens was. Maar dat heb je toch met andere koppels ook. Rinck heeft zijn eigen spel gespeeld en ik heb genoten.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #428 Gepost op: 28-05-2005, 14:38:02 »
Hoe kun je dat nou denken. Hij heeft het programma (voor mij) een stuk leuker gemaakt hoewel ik het niet altijd met hem eens was. Maar dat heb je toch met andere koppels ook. Rinck heeft zijn eigen spel gespeeld en ik heb genoten.
Rink was inderdaad wel één van de mensen die voor echt entertainment zorgde! even als de twee meiden (die waren zooo grappig ;D)

Offline Zinzi

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #429 Gepost op: 28-05-2005, 17:00:42 »
Hoe kun je dat nou denken. Hij heeft het programma (voor mij) een stuk leuker gemaakt hoewel ik het niet altijd met hem eens was. Maar dat heb je toch met andere koppels ook. Rinck heeft zijn eigen spel gespeeld en ik heb genoten.
  Tuurlijk heeft hij het programma leuker gemaakt om naar te kijken.
Maar dat wil toch niet zeggen dat je hem dan maar moet mogen.
Ik mag hem niet en bovendien zijn het vaker de rotte appels die een reality programma leuker maken.
gr Zinzi

Offline faq

  • Forumlid
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #430 Gepost op: 31-05-2005, 19:32:47 »
Rink was gewoon de beste kandidaat in PE 2005. Hij zorgde teminste voor wat humor enzo. Ik had liever dat Rink had gewonnen in plaats van die Karla en Sophie. Rink verdiend het omdat hij gewoon zorgde voor de hoge kijkcijfers.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #431 Gepost op: 1-06-2005, 22:59:22 »
Rink was gewoon de beste kandidaat in PE 2005. Hij zorgde teminste voor wat humor enzo. Ik had liever dat Rink had gewonnen in plaats van die Karla en Sophie. Rink verdiend het omdat hij gewoon zorgde voor de hoge kijkcijfers.
gelukkig in je door het best te liften en niet door kijkcijfers te scoren...

Online hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #432 Gepost op: 2-06-2005, 10:57:31 »
Rink was gewoon de beste kandidaat in PE 2005.

Dat hebben we gezien in die proef in de bergen met de vragen over wat ze onderweg tegen waren gekomen. Hij wist niets meer te onthouden. En hoevaak is Meneer Rinck als eerste bij een eindpunt gekomen ?

Rink verdiend het omdat hij gewoon zorgde voor de hoge kijkcijfers

Alsof iedereen keek naar Meneer Rinck in plaats van naar Peking Express.
« Laatst bewerkt op: 2-06-2005, 11:02:31 door hAgAr »

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #433 Gepost op: 4-06-2005, 01:24:26 »
  Ik mag hem niet en bovendien zijn het vaker de rotte appels die een reality programma leuker maken.
gr Zinzi
Pfffff. Hou daar nou toch eens mee op.... "Rotte appels". Weet je wel wat je daarmee zegt? Ik snap niet waarom mensen op zo'n manier zo beledigd moeten worden, alleen omdat jij iemand toevallig niet mag? Volgens mij heb jij in je leventje nog geen echte rotte appels ontmoet, anders zou je dit niet schrijven.

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #434 Gepost op: 6-06-2005, 19:21:56 »
Ben ik met je eens starry Night... Ik heb bewondering voor Rinck en Jorien, maar dat heb ik al vaker aangegeven  ;D ::trots::

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #435 Gepost op: 13-06-2005, 12:51:13 »
Ik zocht vandaag nog even naar de uitdrukking een spreeuw is geen mus. Hoewel ik uit de context wel op kon maken wat er bedoeld werd. Gelukkig vond ik van 8berg nog een toelichting op het VT4 forum.

Citaat
Het lukte gewoon weg niet elke keer om de Indiase mensen om te praten zodat ze voor hen zouden betalen met hun eigen geld, en als de cameraman in de buurt was dan kon het niet want anders lagen ze eruit, je mag immers niet betalen.
k'Weet van Rinck zelf dat hij minstens de helft van de busliften zelf heeft betaald. Dus..... een spreeuw is geen mus, en dat van die belgen klopt!!!

zie post 8berg:
http://www.forum.vt4.be/display_topic_threads.asp?ForumID=27&TopicID=14548&ReturnPage=&PagePosition=1&ThreadPage=2
« Laatst bewerkt op: 13-06-2005, 12:58:25 door Castor_en_Pollux »

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #436 Gepost op: 14-06-2005, 16:34:38 »
beste cator en pollux,
jullie hadden toch wel al in de gaten dat 8berg mijn nickname was???, k'wou in het begin niet reageren ook al omdat ik van de andere kandidaten had gehoord dat je daaraan niet moest beginnen vanwege de grove beledigingen en een verkeerde indruk van de gang van zaken. k'Las echter dat "men" dacht dat we steeds met het geld van die arme mensen reisden en dat was pertinent niet waar vandaar mijn reaktie als 8berg waarbij ik deed alsof ik rinck goed kende. Via de chat kon ik een boel zaken kwijt die zich achter de camera's afspeelde. Die spreeuw en die mus is een saying off, zoals er wel meer zijn: a man has to know his limitations! (clint eastwood!)

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #437 Gepost op: 15-06-2005, 22:16:09 »
k'wou in het begin niet reageren ook al omdat ik van de andere kandidaten had gehoord dat je daaraan niet moest beginnen vanwege de grove beledigingen en een verkeerde indruk van de gang van zaken.
Heel eerlijk gezegd zou dat voor mij haast een reden op zich zijn om nooit aan dergelijke programma's mee te doen. Ik ben persoonlijk erg geschrokken van de keiharde manier waarop mensen op deze forums geschoffeerd worden. Alsof iedereen dat recht heeft, enkel omdat zij op tv verschijnen en kennelijk publiek bezit zijn. Alsof het om stripfiguren gaat, i.p.v. om mensen met gevoelens en een eigen leven. Het akelige vind ik dat de mensen in kwestie zich niet kunnen verdedigen tegen momentopnamen die in werkelijkheid vaak ook nog eens genuanceerder liggen dan het op tv overkomt. Daarom heb ik er respect voor dat jij je kop in dat opzicht wel hebt uitgestoken. Ik denk dat het ook goed is voor dit forum. Ineens ben je driedimensionaal geworden, i.p.v. een plat televisiebeeld;-).
« Laatst bewerkt op: 15-06-2005, 22:20:04 door Starry Night »

Offline 8berg

  • Deelnemer PE2005
  • Erkend Insider
  • Geslacht: Man
  • geen gelul, gebak van krul
Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #438 Gepost op: 16-06-2005, 09:39:03 »
Hoi Starry Night,
dank je voor de support, t'was indeed spannend wat dat betreft en ik schreef al dat de chat mij meeviel k'heb net op de nieuwe topic al laten weten dat het niet reageren soms moeilijker was dan het wel, maar tís goedgekomen en nav. jouw bijdrage kun je ook zien dat er andersdenkenden achter dit forum zitten!!! dus....en de rest ken je al.groene groet

Re: Koppel Rink & Jorien (nl)
« Reactie #439 Gepost op: 20-06-2005, 08:56:56 »
Heel eerlijk gezegd zou dat voor mij haast een reden op zich zijn om nooit aan dergelijke programma's mee te doen. Ik ben persoonlijk erg geschrokken van de keiharde manier waarop mensen op deze forums geschoffeerd worden. Alsof iedereen dat recht heeft, enkel omdat zij op tv verschijnen ........

Kijk hier sla je de spijker op z`n kop. Dit is toch wel het gevaar van internet. Je kan een hoop roepen/ schrijven maar het gevaar is dat iedereen dit kan terug lezen. Ik reageer ook wel eens als een kip zonder kop als ik in de kroeg staat ofzo maar dat hoord dan alleen degene naast me en een minuut later zijn we het weer vergeten.

Maar wanneer je dit hier op internet doet blijft je reactie staan en kan iedereen dit lezen. Sommige figuren (volgens mij vooral pubers of iig minder jarige) zetten nogal snel ongenuanceerde reacties neer zonder er "normaal" over na te denken.