Auteur Topic: Koppel Stephan & Marco (nl)  (gelezen 30718 keer)

Offline pekingkoningin

  • Forumlid
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2005, 10:28:18 »
Stephan, ik zie dat je hier vaak bent. Leuk is dat!  ::zwaai:: Maar totnogtoe vind ik jullie wel wat tegenvallen.... Met alleen maar een liedje zingen kom je niet in de finale! Misschien hadden jullie je net als Jeroen wat beter moeten voorbereiden....

Offline Sariss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik wil naar Pingyao :o)
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2005, 11:10:15 »
nou nou, misschien spreken ze wel vloeiend nepali en hindi  :P
Waar is de Express in Peking Express dit keer....??

Offline draakje

  • Forumlid
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2005, 11:15:43 »
Moeten ze die landen wel eerst halen, en dat zie ik niet echt snel gebeuren....

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2005, 20:56:00 »
Ik kwam er vandaag achter dat Stephan en Marco hier in Zoetermeer wonen :D
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Iloverobinson

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Peter eeuwig favoriet!
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2005, 21:45:53 »
Wat grappig dat is dicht bij mij want ik woon in Gouda!  ::tandpastasmiley::

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #25 Gepost op: 13-03-2005, 21:39:23 »
Ik had gelijk ::tandpastasmiley::

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #26 Gepost op: 13-03-2005, 21:43:17 »
Te weinig gezien, maar helaas ze zijn afgevallen! zonde!!  ::jaja::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #27 Gepost op: 13-03-2005, 22:17:31 »
Jammer jongens, maar één moet de eerste zijn. Jullie hebben hoewel weinig toch meer van China gezien dan ik!!! :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #28 Gepost op: 14-03-2005, 06:49:57 »
Ze zijn idd wel heel erg weinig in beeld geweest, en als ze in beeld waren hadden ze toch wel iets vermakelijks over zich, denk dat ze nog wel voor leuke tv hadden kunnen zorgen als ze er langer in gebeleven waren ;D

bye bye guys ::zwaai::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #29 Gepost op: 14-03-2005, 09:31:03 »
Blij dat ze er uit zijn, wat een stelletje trutten!!
Dit is eng dat is niet leuk en dan ook nog dat liften.... Ze stonden te wuiven als of ze de koninging waren....
Jongens ( of liever Meisjes), liften doe je met je duim omhoog  ::ok:: zodat met weet wat je mee wilt rijden

Maar ja gelukkig voor jullie mogen jullie met het eertse vliegtuig mee naar huis..  Doeiiiiii ::regenboog:: ::zwaai::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #30 Gepost op: 14-03-2005, 10:00:38 »
lol wat voelen sommigen zich toch stoer als ze veilig en anoniem op een forumpje posten.

Offline True Gondorian

  • Winnaar pixelprikken PE2005
  • Forumlid
  • Donald Duck for live
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #31 Gepost op: 14-03-2005, 10:17:31 »
Nou jaco heeft daar wel een punt, want je zag ze niet echt goed liften ofzo. Ze hebben ook aan geen enkele opdracht deelgenomen. Dat plus het feit dat ze vorige week helemaal slecht liften, vindt ik het meer dan terecht.
Who’s got the sweetest disposition?

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #32 Gepost op: 14-03-2005, 10:29:57 »
Blij dat ze er uit zijn, wat een stelletje trutten!!
Dit is eng dat is niet leuk en dan ook nog dat liften.... Ze stonden te wuiven als of ze de koninging waren....
Jongens ( of liever Meisjes), liften doe je met je duim omhoog  ::ok:: zodat met weet wat je mee wilt rijden

Maar ja gelukkig voor jullie mogen jullie met het eertse vliegtuig mee naar huis..  Doeiiiiii ::regenboog:: ::zwaai::


Kijk, sommige deelnemers komen op TV leuker over dan anderen, iemand op beoordelen lijkt me zeker niet correct.

Verder heeft ieder zo z'n eigen favorieten, daar is ook niks mis mee. Maar laten we alle kandidaten ajb met de nodige waardering behandelen. Beeld je maar 'ns in hoe jij het zou ervaren als jij op 'n forum zulke dingen over jezelf zou lezen.  ::ohno::

Afgaande op de beelden die we van Stephan & Marco te zien kregen, leken ze me ook niet het sterkste duo, vandaar hun vroegtijdige uitschakeling allicht. Maar ze hebben wel m'n respect omdat ze het aangedurfd hebben deel te nemen aan dit avontuur !  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 10:32:47 door lebon simon »

Ocampa

  • Gast
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #33 Gepost op: 14-03-2005, 10:34:27 »
Beeld je maar 'ns in hoe jij het zou ervaren als jij op 'n forum zulke dingen over jezelf zou lezen.  ::ohno::

Tja, als je met je kop op TV komt dan weet je dat er over je gepraat wordt. Kun je daar niet tegen dan moet je er niet voor kiezen om mee te doen.

Offline jaco

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #34 Gepost op: 14-03-2005, 12:47:12 »

Kijk, sommige deelnemers komen op TV leuker over dan anderen, iemand op beoordelen lijkt me zeker niet correct.

Verder heeft ieder zo z'n eigen favorieten, daar is ook niks mis mee. Maar laten we alle kandidaten ajb met de nodige waardering behandelen. Beeld je maar 'ns in hoe jij het zou ervaren als jij op 'n forum zulke dingen over jezelf zou lezen.  ::ohno::

Afgaande op de beelden die we van Stephan & Marco te zien kregen, leken ze me ook niet het sterkste duo, vandaar hun vroegtijdige uitschakeling allicht. Maar ze hebben wel m'n respect omdat ze het aangedurfd hebben deel te nemen aan dit avontuur !  ::ok::


Je weet als je met dit programma mee doet dat je assertief, ondernemend en brutaal moet zijn en beslist niet zo moet zijn als deze twee heren.

De rest heeft ook zijn eigenaardigheden, maar die hebben durf en veel pit en doen echt alles om als eerste over de meet te komen en is dus ook veel leuker om naar te kijken.   ::jaja:: ::zwaai::

Offline serdar

  • Forumlid
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #35 Gepost op: 14-03-2005, 13:43:07 »
ik vindt het geen twee trutten ::tandpastasmiley:: met die twee geiten ik vindt het twee kanjers ik ben een grote fan van deze twee toppers ik had ze liever tot bombay in de uitzendingen gehad en met de hoofdprijs naar huis zien gaan  ::zwaai::  ::bravo:: je collega's


Edit: Bericht aangepast - Test
« Laatst bewerkt op: 14-03-2005, 13:56:40 door Test »

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #36 Gepost op: 14-03-2005, 14:18:50 »
 :( Jammer dat ullie er al uit liggen. Maar iemand moet de eerste zijn  8)
Ik hoop dat jullie het wel naar je zin heb gehad!!  ::bravo::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline liek.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #37 Gepost op: 14-03-2005, 14:22:14 »
Te weinig van gezien... Jammer. Hoop dat ze, alhoewel kort, toch ervan hebben genoten!

Offline JoostProost

  • Forumlid
  • Ik heb gefaald ...
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #38 Gepost op: 14-03-2005, 20:42:12 »
Blij dat ze er uit zijn, wat een stelletje trutten!!
Dit is eng dat is niet leuk en dan ook nog dat liften.... Ze stonden te wuiven als of ze de koninging waren....
Jongens ( of liever Meisjes), liften doe je met je duim omhoog  ::ok:: zodat met weet wat je mee wilt rijden

Maar ja gelukkig voor jullie mogen jullie met het eertse vliegtuig mee naar huis..  Doeiiiiii ::regenboog:: ::zwaai::


Probeer jij maar eens chinezen zo gek te krijgen om die geiten mee te nemen. 

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Koppel Stephan & Marco (nl)
« Reactie #39 Gepost op: 15-03-2005, 12:42:23 »
Ik vond dat stukje met die geiten wel geweldig hoor. Jammer dat ze eruit liggen, maar ja ze behoorden toch niet echt tot mijn favorieten.