Auteur Topic: BELGISCHE KIJKERS: LEES EERST DIT TOPIC VOOR JE GAAT POSTEN! (spoilers v NL-ers)  (gelezen 58476 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Nee, ik heb me sterk gehouden en hier nooit gelezen! ::trots:: En nou het geen kwaad meer kon, wilde ik toch even een kijkje in de Belgische keuken nemen! ;)

Ik las hier dus ook al vanaf het begin mee  ::schaam:: en vooral met heel veel plezier, dankzij de mooie verslagen geschreven door Lebon Simon....mijn dank is zeer groot daarvoor! ::bravo:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Heel af en toe heb ik ook gebruik gemaakt van de verslagen van Lebon Simon. ::schaam:: Heel hartelijk bedankt voor het schrijven. ::ok:: Zoals je ziet is er veelvuldig gebruik van gemaakt.
Geniet nooit met mate...

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Lebonsimon... ::ok:: ::ok:: ::bravo::
back again..

Offline lebon simon

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Bedankt voor de bloemen voor de leuke reacties allemaal !  ;)

Vond het heel leuk om m'n verslagje hier wekelijks te kunnen posten !  ::jaja::
Ben ook blij te lezen dat best wat mensen er wat aan hebben gehad. Want het voelt natuurlijk toch 'n beetje als een geïsoleerd plekje, dit Belgentopic !  ;)


Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Leuke verslagen Lebon ::ok::

Ik heb me altijd in kunnen houden om pas na de aflevering steeds te kijken, maar wel de verslagen gelezen, toppie! ::ok::

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Nee, ik heb me sterk gehouden en hier nooit gelezen! ::trots:: En nou het geen kwaad meer kon, wilde ik toch even een kijkje in de Belgische keuken nemen! ;)
Ik heb me ook ingehouden, is niet leuk, als je al weet wie wint :)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Bedankt voor de bloemen voor de leuke reacties allemaal !  ;)

Vond het heel leuk om m'n verslagje hier wekelijks te kunnen posten !  ::jaja::
Ben ook blij te lezen dat best wat mensen er wat aan hebben gehad. Want het voelt natuurlijk toch 'n beetje als een geïsoleerd plekje, dit Belgentopic !  ;)



Ik hoop dan ook van harte dat volgend jaar de uitzending van de beide zenders beter op elkaar worden afgestemd. Misschien met 1 dag ertussen, maar niet meer dan dat. Wellicht ijdele hoop, maar blijven hopen kan geen kwaad. :)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....