Auteur Topic: [Koppel] Rani en Hans  (gelezen 45049 keer)

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #20 Gepost op: 1-04-2004, 11:37:15 »
Ik vind hans wel oke, maar ik vind Rani een beetje jammer. Ze is vast heel aardig, maar ik zie dr noioit lachen en kijkt altijd zo beteuterd
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #21 Gepost op: 2-04-2004, 10:26:31 »
Ik vind Rani juist heel erg cool, lijkt me echt een hele lieve meid en natuurlijk dat grappige Belgische accent  ::rofl::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #22 Gepost op: 4-04-2004, 22:21:38 »
Elke aflevering veranderd mijn beeld van alle koppels weer. Vorige week vond ik Rani en Hans echt stom. Deze week ben ik veel positiever over hen. Ze spelen sportief en schelden niemand uit. Ze hadden er het wel over in die bus (over R&C), maar dat moet kunnen. Volgende week zegt Hans ook (of zoiets): "Ik doe niet mee aan een complot tegen R&C".
Dat vind ik heel cool van hem, want een complot vind ik het allerzieligste wat er is in zo'n geval.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #23 Gepost op: 4-04-2004, 23:29:02 »
Complotten horen ook thuis op expeditie Robinson en niet in Peking Express ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #24 Gepost op: 5-04-2004, 00:01:04 »
Complotten horen ook thuis op expeditie Robinson en niet in Peking Express ::rofl:: ::rofl::

Wrom nie?????,..In ieder spel is een kans op een komplot. Dat heet in het echte leven 'strategie' :P :P  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #25 Gepost op: 5-04-2004, 00:08:19 »
vind je complotten geen teken van zwakte?
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #26 Gepost op: 5-04-2004, 00:10:00 »


Wrom nie?????,..In ieder spel is een kans op een komplot. Dat heet in het echte leven 'strategie' :P :P  ::tandpastasmiley::

In een spel noem ik dat sportiviteit....Daar horen geen complotten in thuis..!!
Strategie is wat anders m.i. ;)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #27 Gepost op: 5-04-2004, 00:17:15 »
vind je complotten geen teken van zwakte?

Moest even over deze vraag nadenken, maar nee ik geloof niet dat dat een teken van zwakte is. Hoe gaat dat in een oorlogssituatie, Daar doet men niet anders. Het is het gebruik maken van de mogelijkheden om te winnen. En dat is het doel. Als dat beter zou lukken door afspraken te maken en complotten te smeden, dan zou men gek zijn om dat niet te doen.
Ik zeg niet dat ik het een bewonderendswaardige actie vind. Maar zo R&C gebruik maken van alle mogelijkheden die hen ten dienste staan zo gaan de anderen nu ook te werk. Ieder op eigen wijze.
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #28 Gepost op: 5-04-2004, 00:18:52 »
Is oorlog een spel? Haten de koppels elkaars soort?
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #29 Gepost op: 5-04-2004, 00:28:33 »
Is oorlog een spel? Haten de koppels elkaars soort?

Nee zeker geen spel, zo bedoel ik het ook niet.  De basis gedachte is dat men wil winnen. En dan zijn er vele methodes om dat te bereiken. Dat kunnen sportieve of minder sportieve manieren zijn. Het is interessant om te zien hoe ieder koppel dat voor zichzelf invult. Zelfs het sociaal gedrag van de tweeling om Rani en Hans en Robert en Arthur mee te laten reizen met de bus, zou een stategie kunnen zijn. Op die manier komen ze in een goed blaadje bij de rest, waardoor ze krediet kunnen winnen. of dit werkelijk zo is weet ik niet.

Zo vind ik dus alle methoden die worden aangewend om te winnen zoals complotten, sociaal gedrag, agressieve liftmethodes horen bij de categorie 'strategie'  :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline atrus

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #30 Gepost op: 5-04-2004, 11:41:03 »
Betekent een spel ook oorlog lijkt me een betere vraag!  ;)
« Laatst bewerkt op: 5-04-2004, 13:05:06 door atrus »
De jacht is mooier dan de vangst! (TK)

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #31 Gepost op: 5-04-2004, 11:42:45 »


Wrom nie?????,..In ieder spel is een kans op een komplot. Dat heet in het echte leven 'strategie' :P :P  ::tandpastasmiley::

Was zomaar een grapje tussendoor Mapel ::bravo::
Het werd allemaal zo "mopperig" dat ik dacht effies een grapje tussendoor. Ik vind namelijk complotten er wel bijhoren. Zo is het leven nu eenmaal. :P
we worden steeds beter op de computer

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #32 Gepost op: 6-04-2004, 17:37:21 »
Persoonlijk heb ik een ongelofelijke hekel aan complotten, zeker als het 'op de man' gespeeld wordt. Ik vind het dus ook geen goede zaak, en ik vind het niet in PE horen.  ::niet-ok::

Net zo min trouwens als zeer agressief liften, (afgezien van R&C kunnen H&R daar ook wat van, hebben we inmiddels gezien) of gaan lopen zaniken omdat de mensen die jou gratis onderdak aanbieden een bloemetjesgordijn of geen stromend water hebben o.i.d.
« Laatst bewerkt op: 6-04-2004, 23:00:38 door Tweety »
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #33 Gepost op: 12-04-2004, 10:15:05 »
helaas heb ik een kleine ergenis tov Hans. Hij spreekt negatief over elias en zijn tactiek terwijl hij zelf ook niet schoon is wat betreft zijn acties. citaat van een van de andere deelnemers (ik dacht 1 van de duikers) "hij zet het mes op de keel van die chauffeurs"
etw ananasje dat plingt!!

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #34 Gepost op: 13-04-2004, 00:30:53 »
Ik vond ze de laatste aflevering wel cool. Heel terecht en fair dat ze niks van het complot hoefden te hebben. Ik vind nog wel steeds dat Rani altijd kijkt alsof ze erg nodig moet poepen. ::tandpastasmiley::
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline forumpie

  • Forumlid
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #35 Gepost op: 13-04-2004, 09:06:22 »
als je goed oplette....wilde hij alleen niets hebben van het complot omdat hij met reinier in de finale wilde komen, omdat hij dat een zwakke tegenstander vindt, zei hij letterlijk....allen m maar strategie dus en niet "netjes" of "lief" ofzo! ::niet-ok::

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #36 Gepost op: 13-04-2004, 10:55:07 »
als je goed oplette....wilde hij alleen niets hebben van het complot omdat hij met reinier in de finale wilde komen, omdat hij dat een zwakke tegenstander vindt, zei hij letterlijk....allen m maar strategie dus en niet "netjes" of "lief" ofzo! ::niet-ok::

 ::ok:: Ik vind die strategie (wat ik niet opgemerkt heb) wel acceptabel.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline misty

  • Forumlid
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #37 Gepost op: 13-04-2004, 11:15:55 »
ik denk dat Hans wel goed beseft wat hij besliste, hij denkt dat Reinier een zwakke tegenstander fysiek is, dat zei hij zelfs in de eerste aflevering dat hij dacht dat hij op dat vlak wel sterker is.
Hoedanook het bewijst dat hij wel erg heeeel graag wil winnen, zoals iedereen hey?
Rani lijkt me een erg ernstig meisje, maar dat kan natuurlijk maar schijn zijn hey...
Naar mate de afleveringen hoe meer sympathie ik voor hen heb!

Go Rani, go Hans!!!!! ::bravo::

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #38 Gepost op: 13-04-2004, 15:53:06 »
Hans kan het brengen hoe hij het wil, maar "winnen" betekende "niet mixen" en dat betekent "geen blok" en dat betekent "sneller aankomen" en dat betekent weer "meer punten". "Mixen" was voor iedereen slecht, behalve voor WESLEY en JOERI, omdat deze een hoop aardige tips gehad hebben van Elias.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Rani en Hans
« Reactie #39 Gepost op: 25-04-2004, 22:56:30 »
Ik vind Rani echt een schatje,...die meent het prima met alles en iedereen,..Hans heeft vrees ik een dubbele agenda, dubbele bodem. Zijn strategie is er om Reinier en Elias tegen elkaar uit te spelen op een sniekie manier. Natuurlijk om daar zelf een betere positie door te krijgen. No offence hoor, het is zijn manier om de race te spelen, net als Reinier zijn manier heeft om de race te spelen. Ook Elias speelt zijn spel. De tweeling is op dit moment de enige die niet een bepaalde heftige strategie laten zien, of wellicht is dat niet belicht door de programmamakers  ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....