Auteur Topic: dankwoord elias en jeske  (gelezen 23006 keer)

Offline eliasenjeske

  • Forumlid
  • No thrills, no fun....No fun, no life!!
dankwoord elias en jeske
« Gepost op: 18-05-2004, 17:23:25 »
Dag Allemaal,

Aan al het moois komt helaas een einde....zo ook aan de Peking Express voor ons beide.
Net als jullie keken wij met spanning/verbazing/plezier/soms teleurstelling naar de uitzendingen.
Via deze weg willen wij iedereen (zowel voor- als tegenstanders) bedanken voor hun enthousiasme en (soms te?) kritische kijk.
Gelukkig zitten al deze weken opgeslagen in onze hoofden (en harten!!!!) en dat neemt niemand ons ooit meer af.
Veel van onze visie en belevenissen zullen in het HUMO interview beantwoord worden.
We kunnen ons zo voorstellen, dat jullie toch nog vragen aan ons hebben en we willen graag de tijd nemen hier aandacht aan te besteden, als volgt:
Zet al jullie vragen voor dinsdag 25 mei in dit topic.
Wij zullen ze verzamelen en ze allemaal in één afsluitende brief proberen te beantwoorden.
Begin juni gaan we (joepie) weer op reis (rara, waarheen....het begint met een C, hahahaha), dus voor die tijd willen wij jullie vragen beantwoord hebben.
Veel plezier met de finale en wie weet....tot ziens??

Groetjes

Elias & Jeske

Offline essie75

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #1 Gepost op: 18-05-2004, 19:21:45 »
Dit staat toch ook al op het vt4 forum?

Makkelijk he, copy/paste?

De vragen zullen vrijwel overeenstemmen, dus als jullie je antwoordbrief ff copy/pasten, weten wij alles wat we willen weten.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #2 Gepost op: 18-05-2004, 19:52:48 »
J&E, wat vreselijk aardig dat jullie hier even reageren. Ik weet zeker dat jullie met enorm veel plezier terugkijken op Peking Express ondanks de kritische noten. Ik hoop van harte dat er nog veel vragen worden gesteld die je voor ons kunt beantwoorden. Bedankt voor de fun, de strijd het relativeren, kortom jullie deelname aan PE!!! ::ok:: ::bravo::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline jokivin

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Blek is te gek
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #3 Gepost op: 18-05-2004, 20:18:19 »
hey wat ontzettend leuk en lief ook vooral!
jullie waren een genot om naar te  kijken op tv, en ik denk dat er vragen genoeg zullen komen voor jullie om te beantwoorden  ::jaja::.
bij deze wens ik jullie vast een fijne reis naar C, ik hoop dat het net zo'n mooie herinnering gaat worden als PE moet zijn.
 ::bravo::
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #4 Gepost op: 18-05-2004, 20:27:37 »
Inderdaad leuk dat jullie nog iets laten weten!

Ik wou hier helemaal gaan vertellen dat jullie m'n favoriete koppel zijn enzo, maar dat komt nu plots zo slijmerig over. ;)

Vraagje: Wat/Waar was de leukste plaats waar jullie overnacht hebben?

En naar C.... op vakantie? Ik gok op Choyr.  ;D

Offline sjeedie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #5 Gepost op: 19-05-2004, 07:59:59 »
hai jeske en elias...

jammer dat jullie er uit zijn maar ik heb van jullie genoten en ja jullie waren voor mij de favorieten voor de eindoverwinning....

wat ik graag zou willen weten wat deze reis jullie spiritueel heeft gebracht...
ik kom op deze vraag vanwege elias die in mongolie bij een boom een sjaaltje ofzo heeft geknoopt aan een boom
groetjes sjeedie

Offline Nostradamus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never say more than is necessary
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #6 Gepost op: 19-05-2004, 19:56:38 »
eej Jeske en Elias,
vond jullie het leukste koppel en ik vond het daarom ook wel leuk om te horen dat jullie uit Culemborg vandaan kwamen. Uit die streek komen namelijk ook mijn opa en oma..
Maar natuurlijk heb ik een vraag voor jullie: als jullie Peking Express opnieuw mochten doen met dezelfde koppels, wat zouden jullie dan vooral wel doen en wat zouden jullie dan vooral niet nogmaals doen?!
Ik hoop dat wij hier zondag nog misschien een spannende finale mogen en kunnen verwachten en ik wil jullie nog feliciteren dat jullie zover in de Peking Express zijn gekomen.

Groetjes Nostradamus.
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline Loeske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #7 Gepost op: 19-05-2004, 20:23:14 »
Hoi hoi!!!

Jeske en Elias jullie waren/zijn mijn favo koppel!!! Ik heb het er met wat vrienden over gehad en we zijn het er over eens dat we aanstaande zondag niet eens meer willen kijken, stel je voor dat Joop Braak... wint  ::rofl:: lachen gieren brullen en janken, maja. Ik vond het iig super om al die weken naar jullie te kijken en ik vind dat jullie het ook super goed gedaan hebben ::bravo::! Heel veel plezier in C...!!!

Knuff en hug van Loes

Offline Marrie

  • Forumlid
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #8 Gepost op: 20-05-2004, 20:32:35 »
Hallo Jeske en Elias,

Super jammer dat jullie niet in de finale zitten  ::rofl:: !! Ik zou wel willen weten of jullie nog andere deelnemers hebben gesproken na de reis en hoe jullie de uitzendingen op tv hebben ervaren.

Veel plezier in China !! ::ok::

Marrie

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #9 Gepost op: 21-05-2004, 13:04:37 »
Toen jullie eruit lagen, dachten jullie toen ook dat Hans en Rani express 2de waren geworden en Reinier & Clarinca hadden laten winnen.

Offline Daino58

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #10 Gepost op: 23-05-2004, 12:46:29 »
Samen met Joeri en Wesley waren jullie mijn favorieten...
We hebben echt van jullie op tv genoten, meer dan van arrogante Reinier met zijn jachtig gedoe en zijn winnersmentaliteit.. Jullie hebben tenminste genoten van dit enorm avontuur..
Mijn vragen staan al op de site van VT4... Hartelijk dank als jullie deze willen beantwoorden... Echt leuk !!
Groetjes van mij en heel mijn gezin,
Daino ::bravo::
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #11 Gepost op: 23-05-2004, 22:22:20 »
geweldig dat jullie nog mee mochten naar China!!! Heb je dat in ieder geval nog gezien!!!

Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #12 Gepost op: 24-05-2004, 00:05:32 »
Ik ben helaas geen fan van jullie...

Wat ik me wel afvraag is waarom jullie zo'n hekel hadden aan Hans en Rani ineens, terwijl je de hele serie zo gefocust was op Reinier en Clarinca??

Of was het steeds de grootste concurrent waarop jullie het gemunt hadden?
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #13 Gepost op: 24-05-2004, 10:39:55 »
Hoi Jeske en Elias,

Dank jullie voor de schitterende afleveringen van PE! Zonder jullie deelname had het een stuk saaier geweest (en dus minder leuk om naar te kijken).

Hier een paar vragen van mijn kant:

Laten jullie een tattoo zetten die de herinneringen aan PE herleeft?

Hebben jullie na PE nog contact met andere deelnemers gehad en zo ja, met wie?

Is alles tussen jullie en Reinier en Clarinca/Hans en Rani uitgesproken nadat PE was afgelopen, of lopen jullie nog steeds met een wrok rond?

Jeske: heb je achteraf spijt dat je toch sneller bent gaan roeien, zodat uiteindelijk Hans en Rani gewonnen hebben? (Eerlijk is eerlijk: het zijn wel de verdiende winnaars, al had ik veel liever gewild dat jullie zouden winnen)

Laatste: hebben jullie nog een beetje kunnen genieten in Peking of was daar te weinig tijd voor?

Dat was het van mijn kant! Het ga jullie goed en heel veel plezier in C in juni!!!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #14 Gepost op: 24-05-2004, 16:19:01 »
Ik ben helaas geen fan van jullie...

Wat ik me wel afvraag is waarom jullie zo'n hekel hadden aan Hans en Rani ineens, terwijl je de hele serie zo gefocust was op Reinier en Clarinca??

Dat kwam toch door de onterechte beschuldiging van Hans dat Elias de aanstichter van het complot was? (tenminste voor zover we op tv hebben kunnen zien, wat lang niet veel is)

Offline Dokter Wouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #15 Gepost op: 24-05-2004, 21:31:43 »
Zijn er dingen waartegen jullie anders aankijken na het zien van de uitzendingen?
Ik kan me voorstellen dat als je rustig op de bank zit je over bepaalde zaken anders denkt dan tijdens de hectiek van het spel.

Nog bedankt voor de spraakmakende televisie!
Reality top 3:  1. Wie is ... de mol?  2. Peking Express  3. Expeditie Robinson

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #16 Gepost op: 24-05-2004, 23:45:49 »


Dat kwam toch door de onterechte beschuldiging van Hans dat Elias de aanstichter van het complot was? (tenminste voor zover we op tv hebben kunnen zien, wat lang niet veel is)

Uhmzz yep, dat had ik nog wel door..Maar ik bedoelde switch je dan zomaar ff met iemand niets meer gunnen?? Of was dit tactisch..
Kan me nog herinneren dat Elias zo kwaad was op Reinier dat ie zijn naam niet eens wilde uitspreken...
Nadat meningsverschil draait hij ineens 180 om?? Kan het me niet indenken  ::pinokkio::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline P.E.-Fan

  • Forumlid
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #17 Gepost op: 25-05-2004, 09:06:57 »
jammer dat jullie geprobeerd hebben de finale te beinvloeden, maar ben blij dat het jullie niet gelukt is !!!!!!!  over complotten gesproken.......dit was het ergste wat jullie konden doen.

blij dat jullie peking niet gehaald hebben, al had ik liever gehad dat jullie er een aflevering eerder uitgegaan waren, hadden we een nog leukere finale gehad.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #18 Gepost op: 25-05-2004, 13:16:13 »


Uhmzz yep, dat had ik nog wel door..Maar ik bedoelde switch je dan zomaar ff met iemand niets meer gunnen?? Of was dit tactisch..
Kan me nog herinneren dat Elias zo kwaad was op Reinier dat ie zijn naam niet eens wilde uitspreken...
Nadat meningsverschil draait hij ineens 180 om?? Kan het me niet indenken  ::pinokkio::

Oh ok dan snap ik wat je bedoelt. Nou ik kon Reinier ook niet helemaal uitstaan, maar heb de laatste 2 afleveringen wel respect gekregen dat ie het zo ver gebracht heeft.
Bovendien proberen Hans en Rani hen ook tegen te werken in de voorlaatste aflevering door proberen zeker 2e te eindigen, dus daarom misschien dat ze hen met dat roeien terug wilden pakken?

Wat me meteen naar PE-fan brengt: H&R mogen dus wel beïnvloeden wie er naar de finale mag gaan enzo, maar J&E mogen dat dan plots niet? Dan is het plots het ergste dat ze kunnen doen, terwijl H&R het ook beïnvloed hebben (of op z'n minst getracht).

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: dankwoord elias en jeske
« Reactie #19 Gepost op: 25-05-2004, 13:32:46 »
jammer dat jullie geprobeerd hebben de finale te beinvloeden, maar ben blij dat het jullie niet gelukt is !!!!!!!  over complotten gesproken.......dit was het ergste wat jullie konden doen

Vind ik van niet hoor ::rofl:: De laatste twee afleveringen waren er ook afspraken gemaakt tussen R&C en H&R. En dat mocht wel???? :-\\

Ik vind Jeske en Elias ontzettend leuke kandidaten en vind het jammer dat ze niet in de finale zaten. (nou ja een heel klein beetje dan)
Ontzettend bedankt Jeske en Elias ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

we worden steeds beter op de computer