Auteur Topic: [Koppel]Reinier en Clarinca  (gelezen 111442 keer)

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #20 Gepost op: 23-03-2004, 00:02:18 »

Dit onderwerp speciaal voor mensen zoals ik die zich
mateloos irriteren aan die verwende nietsnutten uit wassenaar. ::niet-ok:: en die er iets over kwijt willen...

Wat ontzettend belachelijk dat Reinier die automobilist
niet gewoon 150 roebel betaalde en hem fatsoenlijk bedankte
voor de rit.
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #21 Gepost op: 23-03-2004, 00:07:16 »
Als dat maar met respect voor de personen gebeurd,..is er geen vuiltje aan de lucht.... :D
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #22 Gepost op: 23-03-2004, 08:44:26 »
Ik erger me ook rot vooral aan Reinier ::schaam:: Maar dit was pas aflevering 2 en ik denk dat ze het nog wel moeilijk krijgen. De andere koppels zijn tenslotte ook niet gek en ze maken zich natuurlijk niet geliefd door hun gedrag. ::zwaai::
we worden steeds beter op de computer

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2004, 09:23:43 »
Wat ik vreemd vond aan die chauffeur is dat hij in eerste instantie bij het begin gewoon zijn auto inloopt. Bij de benzinepomp ook normaal op zijn poot kon staan, maar nadat hij geen zin meer had om dit voortreffelijke televisiekoppel verder te brengen, rent hij zijn auto uit. Gaat urineren en komt terug met een ontstoken voet. Volgens mij had hij zijn poot verzwikt tijdens het zoeken naar een goeie boom en heeft toen over zijn voet gezeken om het een beetje op ontstoken te laten lijken.

Laat dit koppel maar lang in P.E. blijven. Dit is betere televisie dan die andere saaie mussen.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #24 Gepost op: 23-03-2004, 09:27:50 »


Wat ontzettend belachelijk dat Reinier die automobilist
niet gewoon 150 roebel betaalde en hem fatsoenlijk bedankte
voor de rit.

Toch ernstig, als je als arme rus een gebroken been moet simuleren om van zo'n opdringerig koppel af te komen.
Wel knap overigens, zoals ie met zijn gebroken been omhoog liep naar de weg...
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline doj32

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #25 Gepost op: 23-03-2004, 10:37:00 »
hoeveel amuletten zullen zij verzamelen????? ::rofl::

(hihihihi, wat een leuke pling smilie)
etw ananasje dat plingt!!

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #26 Gepost op: 23-03-2004, 12:15:03 »


Laat dit koppel maar lang in P.E. blijven. Dit is betere televisie dan die andere saaie mussen.
Citaat

 ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
we worden steeds beter op de computer

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #27 Gepost op: 23-03-2004, 12:16:36 »
Zelfs de Russen hebben Reinier door ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
we worden steeds beter op de computer

Offline findingnemo

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #28 Gepost op: 23-03-2004, 19:59:59 »

LOL, ja  ik dacht : "Wat gebeurd hier nou" toen die rus
oppeens stopte en strompelend de auto uit ging. Maar ik was
wel opgelucht want ik gunde Reinier die overwinning niet.
Ze waren trouwens helemaal niet begaan met die rus.

Ik hoop echt dat ze vanaf nu steeds in een auto terecht komen
die pech krijgt of met mensen die 3 uur gaan pauseren voordat
ze verder rijden.

Een voorbeeld dat het ook anders kan, waren die twee duikers..
ze zaten bij mensen in de auto die lang gingen pauseren, maar
ze maakten er geen probleem van. In plaats van een heisa te
schoppen, aten ze gewoon gezellig mee. En toen kregen ze later
die lift van die mensen bij wie ze dat feest aan het water hadden en die ze gelijk helemaal naar Jekaterinenburg brachten.
Zo zie je dat je met goed gedrag het verste komt.

What comes around goes around.... ::regenboog::  ::ok::
"As long as there will be slaughterhouses, there will be wars"

Offline Alex J

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #29 Gepost op: 24-03-2004, 11:51:54 »
Ik vind Clarinca en Reinier een topkoppel!! Ze geven tenminste kleur aan het grijze deelnemersveld van hielenlikkende waakvlamtypes die niet in de gaten hebben dat het hier om een wedstrijd gaat!

Clarinca en Reinier hebben tenminste de moed om - soms moeilijke - beslissingen te nemen en laten zich tenminste niet door alles en iedereen inpakken. Ik hoop dat ze winnen!

Offline hAgAr

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just Cruisin'
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #30 Gepost op: 24-03-2004, 13:04:26 »
En om de kandidaten die met wat meer oog voor de armoede in Rusland in de wedstrijd staan dan maar hielenlikkende waakvlamtypes te noemen vind ik nogal.... ongenuanceerd.

Ik vind dit stel een sterk staaltje casting.
Elke serie moet een "slechterik" hebben om de serie aantrekkelijk te houden, denk aan Bjorn in E.R. Prachtig toch, zulke types.
En toch spelen zij het spel binnen de grenzen van de spelregels. Als zij een sauna krijgen aangeboden en 's-morgens vroeg de eerste lift pakken, vindt ik dit scherp gereageerd, een stukje topsport. Want het draait uiteindelijk wel om de knikkers en niet om de relatie met medekandidaten die je toch stuk voor stuk wil wegspelen. Ik neem aan dat deze mensen privé anders reageren dan tijdens dit spel.
Een probleem krijgen ze binnenkort wel met de amuletten. Zij zullen van de afvallers wellicht géén amulet krijgen, en mochten zij uiteindelijk winnen, dan zal het prijzengeld laag zijn. Maar het blijft een keuze. Winnen met een scherp randje, of sociaal richting de groep en bij de eerste afvallers behoren.

Zet hem op Clarinca en Reinier !!!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #31 Gepost op: 24-03-2004, 17:11:21 »

Want het draait uiteindelijk wel om de knikkers en niet om de relatie met medekandidaten die je toch stuk voor stuk wil wegspelen.

Nou ja je geeft het zelf ook al aan, maar de relatie met andere kandidaten is toch ook belangrijk ivm de amuletten. Maar dan moet je echt de bedoeling hebben om veel geld te winnen. Misschien willen zij gewoon de wedstrijd winnen, of ze nou veel geld krijgen of niet.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #32 Gepost op: 24-03-2004, 22:33:15 »
Ik vind die 2 wel lachuh eerlijk gezegd ::)

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #33 Gepost op: 25-03-2004, 14:12:43 »
Ik vind die 2 wel lachuh eerlijk gezegd ::)

Ik dus niet ::ohno::
we worden steeds beter op de computer

Offline tha dog

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #34 Gepost op: 28-03-2004, 18:37:20 »
WAT EEN BAL!!! ::oink:: Die man is echt te erg om waar te zijn...en dan die Clarinca??? ::ohno::Hoe dom ben je als je je zo laat afkatten en kleineren door je ´partner´? Als ik dit zie heb ik gewoon last van plaatsvervangende schaamte, ::schaam:: dit heeft NIKS met gezonde competitie te maken!!!

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #35 Gepost op: 28-03-2004, 22:03:38 »
Ze krijgen precies wat hen toekomt, maar het blijkt dus, dat ze echt niet weten wat ze teweeg brengen. Vinden het allemaal heel normaal, lift afpikken van anderen. Kijk dat ze Bart en Fleur niet de coulance van de eerste lift gaven na die sauna, dat vind ik normaal. Het is een race. Maar een lift pikken voordat de anderen die er al staan er eentje hebben, nee,...dat gaar alle fatsoen voorbij.... Daar is een erecode voor. Weet ik nogwel uit mijn jonge jaren toen we regelmatig gingen liften. 8) 8) ::tandpastasmiley::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline feeks

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #36 Gepost op: 28-03-2004, 22:13:47 »
Maar een lift pikken voordat de anderen die er al staan er eentje hebben, nee,...dat gaar alle fatsoen voorbij.... Daar is een erecode voor. Weet ik nogwel uit mijn jonge jaren toen we regelmatig gingen liften. 8) 8) ::tandpastasmiley::

 Dat je dat nog weet Mapel, knap hoor ;D :-X ::bravo:: ::bravo::
je kunt beter spijt hebben van de dingen die je doet, als van de dingen die je laat.

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #37 Gepost op: 28-03-2004, 22:17:13 »
Je hebt helemaal gelijk Mapel.
Ze weten volgens mij niet wat ze zelf fout doen! Ik heb het idee dat ze denken dat alle andere koppels iets fout doen.
Zag je hoe Clarinca reageerde op een gegeven moment.
"dan doe je het zelf maar" zei ze. Ik vind het een egoïstisch baasje ::oink::
we worden steeds beter op de computer

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #38 Gepost op: 28-03-2004, 22:49:21 »


 Dat je dat nog weet Mapel, knap hoor ;D :-X ::bravo:: ::bravo::

[offtopic] zeg he, feeksie,..zo lang zijn die jonge jaren nou ook niet geleden hoor 8) 8) ;) ::tandpastasmiley:: /me hoe durft die jonge blaag van een Feeks het inhemelsnaam te zeggen over Mapel[/offtopic]
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel]Reinier en Clarinca
« Reactie #39 Gepost op: 29-03-2004, 00:32:41 »
Zat me vanavond ongelooflijk te ergeren over die eikel van een Reinier!
Hij is overtuigd van eigen gelijk zeg, en die Clarince is een enge muts.
Als ze zo overduidelijk worden aangesproken over hun liftgedrag, dan hangt ze nog de onschuld uit. Begrijpen ze beiden niet, waarom de anderen zich doodergeren aan ze, want het is toch een wedstrijd?

Zo'n wedstrijd moet je ook sportief spelen, vind ik. Ze zijn nogal sneaky in hun liftgedrag, onbeschoft richting die aardige Russen telkens, die hen toch maar mee laten rijden en hen als gasten in hun huis opnemen en laten delen in hun armoede.
Getsie, ik ga me op deze manier schamen om een Nederlander te zijn zeg ::niet-ok::

Kijk, dat je dit soort onbeschofte en sneaky gasten op een onbewoond eiland een spel laat spelen, ok, maar dit kun je niet maken in een spel waarbij niets vermoedende Russen zich laten afbekken en laten gebruiken door zo'n stel.
Wat mij betreft worden ze zo snel mogelijk gediskwalificeerd. Of eens goed aangepakt door de andere deelnemers, ik zou die Reinier allang op z'n smoel hebben geslagen.