Auteur Topic: [Koppel] Jeske en Elias  (gelezen 105252 keer)

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #20 Gepost op: 29-03-2004, 09:49:58 »
Ik hoop dat ze winnen ::ok::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #21 Gepost op: 29-03-2004, 12:14:02 »
 ::ok::

Die Elias is een prachtig mens, niet alleen om naar te kijken, maar ook om z'n innerlijk.
Jeske en hij passen geweldig bij elkaar, en ik word ronduit vrolijk als ik ze zie.
Je gunt ze ook echt alle meevallers, je geniet met ze mee, ze zijn in staat om ook ongecompliceerd blij en dankbaar te zijn dan.
Dat is heerlijk om naar te kijken, ze maken voor mij zoveel goed naast dat andere kwallerige stel, die je het liefste in de stront zou willen zien slapen ja, lololol.

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #22 Gepost op: 29-03-2004, 12:30:12 »
Dat is heerlijk om naar te kijken, ze maken voor mij zoveel goed naast dat andere kwallerige stel, die je het liefste in de stront zou willen zien slapen ja, lololol.

Je spuit voldoende.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #23 Gepost op: 29-03-2004, 13:07:30 »
Ik vind het ook een leuk stel. Ze WAREN dan ook mijn favoriet. Maar ik vond het wel heel laag dat ze Reinier en Clarinca vals beschuldigden. Dat zijn verdomme gewoon vooroordelen. Elias zei: "we waren er al voor gewaarschuwd". Nou hoe zielig kan je zijn om dat te zeggen. Want dat "afpakken" van liften hadden ze van horen zeggen, maar ze hadden zelf nog geen problemen met Reinier en Clarinca. Maar omdat ze dat gehoord hadden doen ze gelijk heel triest tegen ze. Wat dat betreft heeft Elias (Jeske niet) toch wel een beetje afgedaan. Verder prima stel hoor, ik gun ze al t goede.
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #24 Gepost op: 29-03-2004, 14:23:19 »
Ik vind het ook een leuk stel. Ze WAREN dan ook mijn favoriet. Maar ik vond het wel heel laag dat ze Reinier en Clarinca vals beschuldigden. Dat zijn verdomme gewoon vooroordelen. Elias zei: "we waren er al voor gewaarschuwd". Nou hoe zielig kan je zijn om dat te zeggen. Want dat "afpakken" van liften hadden ze van horen zeggen, maar ze hadden zelf nog geen problemen met Reinier en Clarinca. Maar omdat ze dat gehoord hadden doen ze gelijk heel triest tegen ze. Wat dat betreft heeft Elias (Jeske niet) toch wel een beetje afgedaan. Verder prima stel hoor, ik gun ze al t goede.
Zij konden toch ook niet weten dat dat de prijs was, en ik zou het denk ik ook doen. En R&C liggen gewoon niet goed in de groep
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #25 Gepost op: 29-03-2004, 14:25:26 »
Hmmm beetje relativeringsvermogen kan nooit kwaad. Ik denk niet dat ze enkel door iets van horen zeggen zo'n reactie geven. Een aantal zal heus al wel eerder lichte probleempjes gehad hebben en als je dan zoiets meemaakt is het natuurlijk weer een bevestiging voor je.

Je kent heel de achterliggende situatie niet. Lekker makkelijk om hem dan meteen zielig te noemen.

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #26 Gepost op: 29-03-2004, 15:55:44 »
nou, Reinier en Clarinca waren wel stomverbaasd op Elias' reactie. Ik vond het onterecht en best sneu voor R&C. Het lijtk wel of de andere kandidaten tegen R&C gaan spannen. Zou jij t leuk vinden???
En je zegt dat ze niet wisten dat dat de prijs was, maar om dan gelijk conclusies te trekken...
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline pekingfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ervaring is niet meer dan de som van al je fouten
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #27 Gepost op: 29-03-2004, 16:05:57 »
Volgens mij was Elias gewoon goed bezig. Hij en Jeske hadden door dat er wat met die lift aan de hand was en toen Reinier zo wazig deed over hun lift werd Elias pas een beetje pissig.
Heel goed van hem dat ie gelijk wegliep zonder ruzie te maken. ::ok::
we worden steeds beter op de computer

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #28 Gepost op: 29-03-2004, 16:17:14 »
nou, Reinier en Clarinca waren wel stomverbaasd op Elias' reactie.
Dat waren ze ook na de reactie van Hans ::)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline polletje

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #29 Gepost op: 29-03-2004, 17:12:26 »
En R&C liggen gewoon niet goed in de groep

Precies. Dat vind ik ook het misselijke eraan. De rest zoekt twee zondebokken om zich af te reageren. Ook op dit forum wordt er enorm op de "kakker" Reinier en de "muts" Clarinca afgegeven. Bedenk wel dat mensen 20 uur per dag gefilmd worden en dat daarvan maar hooguit 10 minuten per week worden uitgezonden. Ik kan me voorstellen dat de regie de incidenten rond R&C een beetje uitvergroot om er spannende televisie van te maken. Dat lukt ze trouwens aardig.

Offline Mr. Simmons

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Never judge a book by the cover
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #30 Gepost op: 29-03-2004, 18:13:30 »


Precies. Dat vind ik ook het misselijke eraan. De rest zoekt twee zondebokken om zich af te reageren. Ook op dit forum wordt er enorm op de "kakker" Reinier en de "muts" Clarinca afgegeven. Bedenk wel dat mensen 20 uur per dag gefilmd worden en dat daarvan maar hooguit 10 minuten per week worden uitgezonden. Ik kan me voorstellen dat de regie de incidenten rond R&C een beetje uitvergroot om er spannende televisie van te maken. Dat lukt ze trouwens aardig.


Gedeeltelijk mee eens, je ziet maar een klein gedeelte van het geheel maar dat is bij de andere stellen ook en je kan me niet vertellen dat ze daar alleen de 'leuke' kant laten zien! Er zal toch een kern van waarheidsgetrouwe weerspiegeling van de werkelijkheid zijn, maakt niet uit welk koppel je ziet.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #31 Gepost op: 29-03-2004, 18:47:25 »
Bedenk wel dat mensen 20 uur per dag gefilmd worden en dat daarvan maar hooguit 10 minuten per week worden uitgezonden. Ik kan me voorstellen dat de regie de incidenten rond R&C een beetje uitvergroot om er spannende televisie van te maken. Dat lukt ze trouwens aardig.
Sorry hoor, maar nogmaals: in een ander topic loop je te roepen dat die Belgen achterbaks zijn. En nu ga je Reinier en Clarinca weer lopen te verdedigen met 'je ziet 10 minuten van 20 uur film'. Precies hetzelfde geldt voor die "achterbakse Belgen" hoor. ;) Die zijn nog minder in beeld geweest dan R&C trouwens.

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #32 Gepost op: 29-03-2004, 18:59:20 »
Ik ga er vanuit dat wanneer mensen 20 uur per dag gefilmd worden, dat hetgene wij er van te zien krijgen, ook representatief is voor hoe ze gedurende de hele tijd ook zijn.
Anders zou je het maken van dit soort reality shows ook als producers niet kunnen volhouden.

Zelf heb ik vorig jaar uren per dag live verslagen geschreven voor Big Brother. De montages van 20 minuten per dag op tv, waren zeer representatief voor hoe de deelnemers zich de hele dag ook gedroegen.

De irritaties binnen de groep richting R&C lijken mij ook niet uit de lucht komen vallen. Die ontstaan echt niet op basis van een roddel hoor.

Wat mijn eerdere ervaringen op forums van reallife shows ook zijn, is dus dat familieleden en vrienden van kandidaten zich het meeste ook bemoeien met de discussies wanneer mensen sterk negatief worden beoordeeld op het internet.
Dat is het risico nu eenmaal als je meedoet aan zo'n show.
De kijker beoordeelt mensen op wat ze te zien krijgen, en als persoonlijke aanhang van de kandidaten daar niet tegen kan, dan kunnen ze beter maar niet zich hier zo gaan zitten opvreten op de forums over uitspraken die gedaan worden.
Die zijn nog mild, bij hoe er werkelijk wordt gesproken en gereageerd in de miljoenen huiskamers thuis, lijkt mij ::tandpastasmiley::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #33 Gepost op: 29-03-2004, 20:39:09 »


Wat mijn eerdere ervaringen op forums van reallife shows ook zijn, is dus dat familieleden en vrienden van kandidaten zich het meeste ook bemoeien met de discussies wanneer mensen sterk negatief worden beoordeeld op het internet.
Dat is het risico nu eenmaal als je meedoet aan zo'n show.
De kijker beoordeelt mensen op wat ze te zien krijgen, en als persoonlijke aanhang van de kandidaten daar niet tegen kan, dan kunnen ze beter maar niet zich hier zo gaan zitten opvreten op de forums over uitspraken die gedaan worden.
Die zijn nog mild, bij hoe er werkelijk wordt gesproken en gereageerd in de miljoenen huiskamers thuis, lijkt mij ::tandpastasmiley::

Dat is wel zo Avalon, maar je kan negatief zijn en negatief.
uitlatingen als deze
Citaat
Dat is heerlijk om naar te kijken, ze maken voor mij zoveel goed naast dat andere kwallerige stel, die je het liefste in de stront zou willen zien slapen ja, lololol.
vind ik weinig respectvol ten opzicht van hen. En ieder mens al doet ie in onze ogen nog zo stom verdient respect. Op dit forum zien we liever een wat genuanceerdere kritiek, zonder de point uit het oog te verliezen natuurlijk.
« Laatst bewerkt op: 29-03-2004, 20:41:00 door mapel »
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #34 Gepost op: 29-03-2004, 21:46:37 »
Zelfs bij boven geciteerde uitlating van mij, verloor ik de point niet uit het oog. Hierbij dacht ik aan die keer dat Reinier en z'n gemalin bij zeer arme mensen mochten logeren en Reinier zich neer laatdunkend uitliet over de armoedige toestand daar, m.n. ook het toilet. Nou, ook al verstaan zij geen woord van jou, ik vond dat zeer laatdunkend en nog minder getuigen van respect.
Zij weten op dat moment ook best dat ze gefilmd worden, en dat zijn denigrerende woorden door miljoenen kijkers worden gehoord. Als die vriendelijke Russische gastvrouw dat had voorzien, had ze zeker voor de eer bedankt om Reinier te gast te laten zijn in haar huis, een bed voor ze gemaakt en te eten gegeven. Hij zet op zo'n moment z'n gastvrouw echt te kakken! En dat woord neem ik ook niet terug, ik vind het een gerechtvaardige reaktie op gedrag wat gespeend is van respect voor de ander.
En hoe arm mensen ook mogen zijn, iedereen heeft zijn trots. 

Ik vind het ook prima dat het programma dit soort uitlatingen laat zien, dan weet de kijker thuis wat voor vlees we in de kuip hebben ::schaam:: ::schaam:: ::schaam::
Mijn commentaar mag ook in het Russisch vertaald worden hoor ::tandpastasmiley::, maar ik denk niet dat de programmamakers de uitlatingen van Reinier graag in het Russisch vertaald zou willen zien ::ohno:: ::ohno:: ::ohno::
Dan kunnen ze volgend jaar de toestemming wel vergeten om nog door die landen heen te mogen reizen en daar nietsvermoedende vriendelijke burgers te laten beledigen door een paar arrogante nederlanders.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #35 Gepost op: 29-03-2004, 22:23:26 »
Je punt is juist Avalon, maar door nu in hun sfeer  te handelen, 'verlaag' je je toch tot hetzelfde niveau ??? ;) ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Avalon

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #36 Gepost op: 29-03-2004, 23:07:41 »
Misschien heb je hier ook wel gelijk in, ik ga proberen me iets in te houden :-X
Volgende aflevering neem ik maar een flesje Wodka erbij, dan kan ik het allemaal misschien beter behappen ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #37 Gepost op: 29-03-2004, 23:15:41 »
Whahhaha,.... Avalon Thats the spirit(ualiën)  ;) ::jaja::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Miks

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow me
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #38 Gepost op: 30-03-2004, 12:19:32 »
Ik heb nog nooit wodka op moet ik zeggen. Is het lekker?
Can see it was like a land,
for another road they've done.
Escaping to surviving,
and left the road they're on.
"MP Gang - Future Gun"

Offline daborg

  • Forumlid
Re: [Koppel] Jeske en Elias
« Reactie #39 Gepost op: 30-03-2004, 13:32:04 »
Volgens mij was Elias gewoon goed bezig. Hij en Jeske hadden door dat er wat met die lift aan de hand was en toen Reinier zo wazig deed over hun lift werd Elias pas een beetje pissig.
Heel goed van hem dat ie gelijk wegliep zonder ruzie te maken. ::ok::

Helemaal niet goed van hem Super triest. praat het dan uit. en zeg recht in zn gezicht waar het op staat. en ga dan niet weglopen en vervolgens zegge "Ik hoop dat je in de stront slaapt, dikke" Dat slaat dan al helemaal nerges op. Dat is gewoon laf.